مقالات مرکز غزل زرگریان

کرم پودر خوب چه ویژگی هایی دارد؟!

کرم پودر خوب
2.3
(3)

استفاده از یک کرم پودر خوب، اولین قدم برای داشتن میکاپی یکدست، صاف و بی نقص می‌باشد. باتوجه به اینکه پوست صورت اغلب صاف نیست، انتخاب بهترین کرم پودر می‌تواند در یکدستی میکاپ و داشتن ظاهری زیبا کمک کند. از طرفی برخی از افراد پوست‌هایی با جای جوش، قرمزی و لک دارند، که بهتر است از بهترین کرم پودر از نظر پزشکان با پوشانندگی بالا درعین حال سبک استفاده کنند.

انتخاب بهترین کرم پودر گریم عروس برای آرایش و میکاپ لایت عروسکی عروس و دیگر سبک‌های میکاپ نیز تاثیر فراوانی در افزایش زیبایی و جلوه چهره عروس خواهد داشت. از این رو اغلب افراد به دنبال کرم پودر خارجی اصل و مناسب هستند. اما آنچه در انتخاب بهترین کرم پودر برای مجالس و بهترین کرم پودر 24 ساعته اهمیت دارد، آشنایی با ویژگی‌های یک کرم پودر خوب است.

ملاک‌های افراد برای خرید کرم پودر خوب متفاوت است. پوشانندگی بالا، رنگ کرم پودر، دوام و .. از جمله ملاک‌هایی هستند که افراد در انتخاب بهترین کرم پودر به آن توجه می‌کنند. از این‌رو در ادامه این مطلب از وب سایت غزل زرگریان قصد داریم به تمامی ویژگی‌های یک کرم پودر خوب و معرفی چند برند معتبر کرم پودر بپردازیم.

ویژگی های یک کرم پودر خوب چیست؟

ویژگی های یک کرم پودر خوب چیست؟

کرم پودر نقش مهمی در میکاپ صورت دارد. بگونه‌ای که در صورت انتخاب کرم پودری نامناسب علاوه بر ایجاد ظاهری نامناسب و ناخوشایند، ممکن است پوست شما دچار آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیری شود. از این رو توصیه می‌شود در زمان خرید یک کرم پودر خوب حتما حساسیت زیادی به خرج دهید.

بنابراین ما در ادامه به ویژگی‌های یک کرم پودر خوب برای انتخاب بهترین کرم پودر توسط شما اشاره می‌کنیم:

پوشانندگی بالا

برای بسیاری از بانوان پوشانندگی کرم پودر و کاور آن مهم‌ترین معیار برای انتخاب یک کرم پودر خوب است. زیرا این محصولات می‌توانند به راحتی نواقص ظاهری پوست به علت جوش زدن بعد از تاتو ابرو، تاثیر استرس بر پوست و جوش زدن، لک، آکنه، کک و مک و دیگر عیوب پوست را بپوشاند. از این رو انتخاب بهترین کرم پودر گریم عروس و بهترین کرم پودر برای مجالس نیز پوست را برای یک میکاپ بی نقص آماده کند.

استاندارد

بهترین کرم پودر باید دارای استاندارهای جهانی و ملی باشد. این استانداردها در واقع نشان دهنده آن است که شرکت تولیدکننده این محصول نهایت دفت خود را در زمان تولید آن بکار گرفته است.

ترکیبات عالی

وجود آنتی اکسیدان‌ها و انواع ویتامین‌ها در تولید کرم پودر باعث می‌شود این محصول نه تنها به پوست شما آسیبی وارد نکند، بلکه مشکلات احتمالی پوست را نیز برطرف نماید. برای نمونه کرم پودرهای دارای ویتامین E و C برای جلوگیری از چین و چروک و افتادگی پوست بسیار مناسب هستند.

بافت سبک کرم پودر

اگر برای مدت زمان زیادی قصد دارید بیرون از خانه باشید، بهتر است از یک کرم پودر خوب با بافتی سبک استفاده کنید.

ستفاده از کرم پودرهای مخملی و سنگین برای مدت زمان زیاد روی پوست باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی و آسیب به پوست شما می‌شود. این درحالی است که بهترین کرم پودر با بافت سبک نه تنها منافذ پوست شما را مسدود نمی‌کند بلکه از بروز جوش و اکنه روی پوست جلوگیری می‌کند.

همچنین به سبب بافت سبک کرم پود، پوششی یکدست و طبیعی روی صورت شما ایجاد خواهد شد.

دارای ترکیبات محافظ در برابر اشعه خورشید

همانطور که می‌دانید لزوم استفاده از ضدآفتاب در طول روز بر هیچ کس پوشیده نیست. اخیرا تولیدکنندگان لوازم آرایشی در تولید کرم پودرها از مواد SPF دار استفاده می‌کنند. کرم پودرهای حاوی SPF علاوه‌بر یکدست سازی پوست، از پوست شما در مقابل اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کنند.

بنابراین داشتن ترکیبات ضدآفتاب در کرم پودر می‌توانید یکی از ویژگی‌های یک کرم پودر خوب باشد.

رنگ طبیعی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کرم پودر خوب داشتن رنگ طبیعی است. همه بانوان در زمان آرایش تمایل دارند از کرم پودری استفاده کنند که ردی روی صورتشان برجای نگذارد یا رنگ صورت و گردن و دیگر نواحی پوست متفاوت نگردد. از این رو پیشنهاد می‌شود در زمان خرید بهترین محصول، به تناژ رنگی آن و تناسب آن با پوستتان دقت کنید.

فاقد مواد شیمایی و مضر

بهترین کرم پودر برای مصرف روزانه و آرایش اداری نباید دارای مواد شیمیایی خطرناک و مضر باشد. زیرا این مواد باعث بروز حساسیت پوستی می‌شود.

داوم بالا

حتی اگر کرم پودر شما داری بافتی سبک با ترکیبات و پوشانندگی عالی باشد، اما دوام لازم را نداشته باشد، نمی‌توان آن را محصولی خوب دانست. زیرا با گذشت زمان نتیجه آن روی پوست محو یا کدر می‌شود و یا حالت ماسیدگی می‌گیرد که سبب خراب شدن میکاپ شما می‌گردد. از این رو خریداری بهترین کرم پودر 24 ساعته با دوام بالا بسیار مهم است.

سازگاری با پوست

یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب یک کرم پودر خوب، سازگاری آن با نوع پوستتان است. مسلما کرم‌های برپایه چربی برای پوست‌های چرب مناسب نبوده و دوام خوبی ندارند. افرادی که پوست چربی دارند درصورت عدم انجام پاکسازی پوست چرب و استفاده از روش های کنترل چربی پوست با انتخاب کرم‌های چرب جوش و آکنه فراوانی در پوست خود مشاهده خواهند کرد.

از طرف دیگر افراد با پوست‌های خشک نیز باید از مصرف محصولات فاقد چربی خودداری کنند. زیرا کرم بر پایه آب به خوبی روی پوست‌های خشک پخش نشده و ظاهری مصنوعی و کدر ایجاد می‌کنند.

اهمیت پوست شناسی در تاتو و میکاپ برای خرید لوازم و مواد مناسب بسیار قابل توجه است. افرادی که به دلیل داشتن پوست‌های حساس از سبک میکاپ و آرایش پوست حساس استفاده می‌کنند نیز باید از محصولی متناسب با این نوع پوست استفاده کنند.

ویژگی‌های بهترین کرم پودر از نظر پزشکان

ویژگی‌های بهترین کرم پودر از نظر پزشکان

بهترین کرم پودر از نظر پزشکان محصولی است که در دراز مدت به دلیل داشتن ترکیبات ضد حساسیت و مرغوب آسیبی به پوست نرسانند. محصول توصیه شده توسط پزشکان و متخصصان پوست باید دارای ویژگی‌هایی نظیر ضد حساسیت و غیر کومدون زا بوده و ترکیبات محافظ در برابر آفتاب را داشته باشند.

باتوجه به آسیب‌های جدی وارده بر پوست ناشی از اشعه‌های آفتاب، خرید محصولی با SPF استاندارد علاوه بر پوشاندن عیوب پوست، از آن در مقابل آفتاب محافظت می‌کند. البته استفاده از کرم ضد آفتاب راه حلی قطعی‌تر برای مراقبت از پوست است.

بهترین برندهای کرم پودر

بهترین برندهای کرم پودر چیست؟

یک کرم پودر خوب باید حتما محصول یک شرکت‌های شناخته شده و معتبر باشد.

شرکت‌های معتبر تولیدکننده لوازم آرایشی در حین تولید محصولات خود از باکیفیت‌ترین مواد و فرمولاسیون برای ارائه محصولی باکیفیت به دست مشتریان خود استفاده می‌کنند.

از این‌رو برای خرید بهترین کرم پودر و کرم پودر خارجی اصل باید به سراغ برندهای معتبر بروید. برندهای معروف زیادی کرم پودر خارجی اصل تولید نموده‌اند. برای نمونه می‌توان به اکتی پور، مک، بورژوا، لانکوم، منهتن، میبلین، دوسه، مکس فکتور و … اشاره کرد. برخی برندهای ایرانی نیز شامل ایفسن، شون، این لی، آلیس، کالیستا و مای هستند.

نوع میکاپ

توجه به نوع میکاپ نیزدر زمان خرید این محصول بسیار مهم است. بدون شک محصول خریداری شده برای آرایش روزانه و اداری با بهترین کرم پودر برای مجالس و بهترین کرم پودر گریم عروس متفاوت است.

افرادی که به آرایش‌های مات تمایل دارند بهتر است از کرم پودر مخملی یا موس صورت برای پوشاندن عیوب پوستی خود استفاده کنند. برای آرایش‌های سبک روزانه نیز استفاده از محصولات سبک پیشنهاد بهتری است.

بهترین کرم پودر گریم کدام است؟

کرم‌های گریم دارای کاور بیشتری نسبت‌ به محصولات معمولی هستند و با نام موس صورت معرفی می‌شوند. این محصولات با بافتی سبک، پوشانندگی بالا در عین عدم براقیت پوست برای شما ایجاد می‌کنند. برای نمونه برند میبلین با بافتی سبک و کاوری بالا و داشتن پرایمر یکی از انواع محصولات عالی برای گریم به شمار می‌رود.

همچنین موس صورت برند ایفسن نیز یکی دیگر از انواع محصولات با کاور بالا و نمای مات روی پوست هستند.

کرم پودر خوب و سبک برای آرایش روزانه چیست؟

درصورتی که به دنبال محصولی با پوشانندگی بالا و بافت سبک برای استفاده روزانه هستید برند فرانسوی بورژوا برای تایپ پوستی خشک و Infallible از برند لورآل برای افراد با پوست‌های چرب می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند. در میان برندهای ایرانی نیز برند این لی عملکرد خوبی برای استفاده روزانه دارد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.