تاتو خط لب و تاتو رژ لب دائم با بالاترین کیفیت و برگزاری بهترین دوره آموزش تاتو رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن با بهترین قیمت رژ لب دائم تخصص ما در مرکز غزل زرگریان است. ما کلیه تکنیک‌های تاتو رژ لب دائم از جمله؛ ساکورالیپس، شیدینگ لب، کانتورینگ، کانتور لب، تاتو خط لب و رژ لب، تاتو رژ لب سه بعدی، تاتو رژ لب طبیعی را با بهترین مواد و بروزترین تکنیک‌ها برای شما عزیزان انجام می‌دهیم. مسترهای باتجربه مرکز غزل زرگریان با استفاده از بهترین رنگ برای تاتو لب، تمامی عیوب لب شما از جمله عدم تقارن لب، رنگ پریدگی لب و ... را رفع می‌کنند.

 

شما در این مرکز بیشترین ماندگاری تاتو رژ لب را بدون نیاز به ترمیم و بدون عوارض رژ لب دائم تجربه خواهید کرد. ما کلیه خدمات تاتو رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن را با بهترین قیمت رژ لب دائم به نسبت کیفیت ارائه می‌دهیم.

شما می‌توانید با مشاهده عکس تاتو لب قبل و بعد و عکس قبل و بعد شیدینگ لب درنمونه کارهای غزل زرگریان از کیفیت کار متخصصان ما در این مرکز اطمینان حاصل نمایید. و با اطلاع از بهترین قیمت تاتو لب، نسبت به رزرو نوبت خود اقدام نمایید.

تاتو رژ لب دائم چیست؟

تاتو رژ لب دائم از تکنیک‌های آرایش دائم است. با استفاده از تاتو رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن، لب‌هایی خوش رنگ و زیبا خواهید داشت. با انجام رژلب دائم و خط لب دائم دیگر نیازی به اتلاف زمان و هزینه برای آرایش‌های روزانه و خرید لوازم آرایشی نخواهید داشت. انجام تاتو لب با بهترین رنگ رژ لب دائم و ماندگاری بالا به رفع نواقص لب کمک می‌نماید. در تکنیک رژ لب دائم بهترین رنگ برای تاتو لب نظیر تاتو رژ لب رنگ گوشتی و ... با دستگاه برقی به پوست لب تزریق و تثبیت می‌شود.

تتو لب برای افرادی که دارای لب‌های کم‌رنگ، نامتقارن و بی‌فرم هستند و یا روی لب‌های خود آثار زخم، خشکی و بخیه دارند بسیار مناسب است. با استفاده از این روش و انجام مراقبت بعد از رژ لب دائم می‌توانید فرم دلخواهی به لب‌ها داده و جذابیت چهره‌تان را با بهترین قیمت رژ لب دائم چندین برابر نمایید.

ما در مرکز غزل زرگریان با استفاده از بهترین رنگ رژ لب دائم، تاتو خط لب و تاتو رژ لب را برای شما بدون نیاز به ترمیم و عوارض تاتو خط لب طبیعی انجام خواهیم داد. مشاوران ما در این مرکز با دلسوزی به تمامی پرسش‌های شما از قبیل رنگ اصلی تاتو لب کی مشخص میشود؟ حکم شرعی رژ لب دائم چیست؟ بهترین رنگ برای تاتو لب کدام است؟رنگ تاتو لب بعد چند روز خوب میشه؟ قیمت رژ لب دائم چقد است؟ و ... پاسخ خواهند داد.

نمونه تاتو رژ لب دائم

عکس تاتو لب قبل و بعد
تاتو خط لب و رژ لب
قیمت تاتو رژ لب دائم
قیمت تاتو لب

آموزش تاتو رژ لب دائم با غزل زرگریان

آموزش تاتو رژ لب دائم و خط لب به‌صورت تخصصی شما را با همه چیز در مورد تاتو خط لب یا رژ لب دائمی آشنا خواهد کرد. همچنین در دوره اموزش رژلب دائم در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان متوجه می‌شوید که انواع خط لب دائم چیست و روش‌های انجام آن کدامند؟ آموزش گام به گام تاتو لب در آکادمی غزل زرگریان کمک می‌نماید تا بتوانید کسب و کار خود را راه اندازی نموده و از آن کسب درآمد کنید.

آموزش رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن

دوره های آموزش رژ لب دائم استاد غزل زرگریان به‌صورت ورکشاپ و خصوصی برگزار می‌شود. با شرکت در این دوره می‌توانید تمامی تکنیک‌های تاتو رژ لب دائم و ارایش دائم لب از جمله شیدینگ لب، تاتو رژ لب سه بعدی، ساکورالیپس، تاتو خط لب دائم و .... را آموزش ببینید. کاربردی بودن دوره اموزش رژلب دائم اصلی‌ترین ویژگی آن می‌باشد.

از آنجایی که مهارت پیگمنتر در نتیجه کار و عدم بروز عوارض رژ لب دائم، بسیار تاثیرگذار است ما در این مرکز شما را با تضمینی‌ترین روش‌های اجرای تتولب و ترمیم رژ لب دائم آشنا خواهیم ساخت. استاد غزل زرگریان، بهترین استاد برای آموزش تاتو رژ لب سه بعدی می‌باشند که تا به امروز بیش از 2 هزار هنرجو در این زمینه داشته‎‌اند. برای آموزش کامل تاتو رژ لب طبیعی کافیست در این دوره شرکت نمایید.

آموزش تاتو رژ لب دائم
آموزش تاتو رژ لب سه بعدی
اموزش تاتو خط لب
بهترین رنگ رژ لب دائم
بهترین رنگ برای تاتو لب
حکم شرعی تاتو رژ لب دائم

انواع مدل‌های رژلب دائم و تاتوی لب در مرکز غزل زرگریان

در مرکز غزل زرگریان با هدف ارائه باکیفیت‌ترین خدمات ارایش دائم لب در خدمت شما عزیزان هستیم. شما می‌توانید برای یادگیری انواع مدل‌های خط لب دائم طبیعی و رژ لب تاتو نیز در دوره‌های تخصصی آموزش تاتو رژ لب دائم این مرکز شرکت کنید. از انواع مدل‌های تاتوی لب که در این مرکز به شما عزیزان ارائه می‌نماییم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

تاتو رژ لب کامل

با انجام تکنیک تاتو رژ لب کامل، لب‌های شما به‌طور کلی و به‌صورت یکدست رنگ می‌گیرد.

ساکورالیپس یا شیدینگ لب

ساکورالیپس از متدهای شیدینگ لب است که رنگ طبیعی همراه با کانتورینگ لب ایجاد می‌کند.

تاتو خط لب دائم

برای ایجاد تغییر در فرم لب‌ها و همچنین برجسته‌تر نشان دادن آنها می‌توانید تاتو خط لب را انجام دهید.

فیکانتور لب

قرینه سازی لب‌ها در تکنیک کانتور لب انجام می‌شود و می‌تواند جذابیت لب‌هایتان را چندین برابر کند

انجام تتو لب به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تکنیک‌های تاتو لب برای همه افرادی که به دنبال زیبایی دائمی هستند پیشنهاد می‌شود. این تکنیک بالاخص برای افرادی که لب‌هایی نامتقارن، باریک و کم‌رنگ دارند انتخاب ایده‌آلی است. همچنین خانم‌های شاغل که می‌خواهند همیشه چهره‌ای آراسته و لب‌هایی خوش‌رنگ داشته باشند می‌توانند از روش تتولب استفاده کنند. با توجه به اینکه با افزایش سن، پیگمنت‌های لب از بین می‌روند، تاتوی لب به خانم‌ها با سن بالا به شدت پیشنهاد می‌شود.

شما می‌توانید با مشاهده عکس تاتو لب قبل و بعد در نمونه کارهای مرکز غزل زرگریان از خدمات ما با بهترین قیمت رژ لب دائم و قیمت تاتو لب بهره ببرید.

مراحل انجام تاتوی لب در مرکز غزل زرگریان

در مرکز غزل زرگریان به‌عنوان بهترین مرکز تاتو لب در تهران طی مراحل زیر خدمات تاتو لب را ارائه می‌نماییم؛

مشاوره تاتو رژ لب دائم

مشاوره تاتو رژ لب دائم

ما به شما مشاوره تخصصی رایگان ارائه می‌نماییم تا بتوانید با مشاهده عکس تاتو لب، بهترین نوع تتو لب را انتخاب نمایید. مسترهای ما در این مرکز به کلیه اصول زیبایی شناسی و شناخت آناتومی چهره مسلط هستند و می‌توانند بهترین پیشنهادات را به شما عزیزان ارائه نمایند.

طراحی و قرینه سازی لب‌ها

طراحی و قرینه سازی

ما با استفاده از ابزارهای تخصصی و نرم‌افزار قرینه‌سازی آکادمی فی با در نظر گرفتن سلیقه‌تان طراحی لب‌هایتان را انجام می‌دهیم. در این مرحله از تتو رژ لب می‌توانید دید کلی از پایان کار داشته باشید و هر تغییری را اعمال نمایید، همکاران ما با صبوری در خدمت شما هستند.

بهترین رنگ تاتو رژ لب دائم

بهترین رنگ رژ لب دائم

با توجه به دائمی بودن تکنیک رژ لب دائم لازم است تا بهترین رنگ رژ لب دائم را با توجه به سلیقه، رنگ پوست و سایر پارامترهای مهم دیگر انتخاب نمایید. ما در این مرکز نشان دادن عکس رژلب دائم قبل و بعد به شما مشاوره‌های لازم را برای داشتن بهترین رنگ برای تاتو لب ارائه می‌نماییم.

بی حسی لب ها برای تاتو

بی‌حسی لب‌ها

ما با توجه به وجود عصب‌های فراوان و حساسیت بسیار بالای لب‌ها، از قوی ترین پماد بی حسی تاتو و پد بی حسی لب استفاده می‌نماییم. همچنین با ارائه مشاوره‌های دقیق از لحاظ روحی شما را آماده خواهیم کرد تا در حین انجام کار هیچ دردی احساس نکنید.

انجام تاتو لب

انجام تاتو لب

با توجه به تکنیک انتخابی شما عزیزان ما از بروزترین دستگاه‌ها و از همه مهم‌تر باکیفیت‌ترین رنگ تاتو لب برای پوست سفید، سبزه و ... برای انجام تاتو استفاده می‌نماییم. تتو رژ لب در مرکز غزل زرگریان توسط متخصص‌ترین و باتجربه‌ترین مسترها تحت نظارت استاد غزل زرگریان انجام می‌شود.

مزایا و معایب رژ لب دائم

در ادامه به برخی از مزایا و معایب تاتو رژ لب سه بعدی اشاره می‌کنیم:

علاوه‌بر مزایای گفته شده، این تکنیک درصورتی که در مراکز نامعتبر و غیربهداشتی انجام شود ممکن است باعث بروز عوارض وحشتناک و عوارض تاتو خط لب و رژ لب گردد. برای نمونه در عکس عفونت لب بعد از تاتو شما نتیجه استفاده از مواد نامرغوب و عدم رعایت نکات بهداشتی را مشاهده خواهید کرد.

در برخی مواقع نیز به سبب فشار دست بیش از حد پیگمنتر، ممکن است زخم‌های ایجاد شده در لب، بهبود نیابند. همچنین عدم استفاده از تجهیزات استریل نیز ممکن است فرد را دچار بیماری‌هایی از جمله ایدز، هپاتیت B، هپاتیت C کند. در صورت تجربه داشتن بیماری‌های آلرژیک حتما مستر خود را در جریان قرار دهید تا اقدامات لازم را برای شما عزیزان انجام دهند.

مراقبت های بعد از رژ لب دائم

رعایت نکات مراقبت بعد از رژ لب دائم و مراقبت بعد از شیدینگ لب در کیفیت کار و جلوگیری از مراحل ریزش تاتو لب، تبخال بعد از شیدینگ لب و عوارض رژ لب دائم تاثیرگذارند. مشاورین ما در مرکز غزل زرگریان به تمامی پرسش‌های شما از قبیل قبل از شیدینگ لب چه کنیم و بعد از تاتو لب چه پمادی بزنیم پاسخ خواهند داد. در زیر به برخی از مراقبت های بعد از رژ لب دائم اشاره شده است:

ماندگاری تاتو خط لب و رژ لب دائم

ماندگاری تاتو رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن بستگی به پوست شما دارد. افراد با پوست‌ چرب، و یا دارای منافذ پوستی باز اغلب ماندگاری کمتری را تجربه می‌نمایند. لازم به ذکر است که استفاده از داروهای هورمونی و اعصاب نیز در مدت زمان ماندگاری تتولب تاثیرگذار است.

ما در مرکز غزل زرگریان با استفاده از تکنیک‌هایی اختصاصی استاد غزل زرگریان در تتوی لب توانسته‌ایم مدت ماندگاری تاتو خط لب و رژ لب را به بیشترین میزان ارتقا دهیم. شما عزیزان با اطمینان خاطر می‌توانید از خدمات ما در این مرکز تخصصی بدون نیاز به ترمیم رژ لب دائم و با بهترین قیمت تاتو لب استفاده کنید. همچنین با شرکت در دوره آموزش تاتو رژ لب دائم تمامی تکنیک‌های بروز این حرفه را برای افزایش ماندگاری فرابگیرید.

قیمت رژ لب دائم در سال 1402

هزینه رژ لب دائم و قیمت تاتو لب به موارد زیادی بستگی دارد. از جمله این موارد می‌توان به تکنیک انتخابی شما عزیزان برای تتوی لب، رنگ و مواد بی‌حسی، تخصص مستر و .. اشاره نمود. در مرکز غزل زرگریان تمامی مسترها از مواد مصرفی یکسان استفاده می‌نمایند و همگی تایید شده زیر نظر استاد غزل زرگریان می‌باشند. دلیل تفاوت قیمت رژ لب دائم مسترها نیز به این دلیل است که تمامی اقشار جامعه بتوانند در این مرکز خدمات مد نظرشان را دریافت نمایند.

در ادامه لیست قیمت تاتو لب و قیمت رژ لب دائم مرکز غزل زرگریان را برای شما عزیزان قرار داده‌ایم؛

3.000.000 تومان

3.000.000 تومان

مستر مرجان

مستر تینا

قیمت تاتو رژ لب دائم
تخفیف استثنایی هزینه رژ لب دائم

در مرکز غزل زرگریان، به پاس اعتماد شما عزیزان تخفیفات ویژه‌ای در قیمت رژ لب دائم داریم. شما عزیزان برای استفاده از این تخفیفات قیمت تاتو لب کافیست فرم زیر را پر نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند؛

فرم تخفیف تاتو لب دائم

عکس تاتو لب قبل و بعد

در این قسمت نمونه‌هایی از عکس تاتو لب قبل و بعد، عکس قبل و بعد شیدینگ لب و عکس رژلب دائم را برای شما عزیزان قرار داده‌ایم؛

هزینه تاتو رژ لب دائم
هاشور تاتو لب
مراقبت بعد از تاتو رژ لب
ماندگاری تاتو رژ لب
قیمت تاتو رژ لب
تاتو رژ لب به صورت تخصصی
تاتو رژ لب طبیعی
تاتو رژ لب دائم
تاتو رژ لب چیست
تاتو رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن
تاتو رژ لب
عکس تاتو لب قبل و بعد

روند بهبود لب بعد از انجام تاتو رژ لب سه بعدی

بعد از انجام این تکنیک، در روزهای ابتدایی لب‌ها ورم می‌کنند. برای کاهش ورم و درد لب می‌توان از کمپرس یخ استفاده کرد. همچنین در روز اول به سبب زخم تاتو، ممکن است مایع لنفاوی از لب خارج شود که بعد از 4 الی 6 ساعت می‌توان با دستمال آن را تمیز نمود. تا روز سوم ممکن است تورم لب کاهش یابد و رنگ لب نیز تیره‌تر شود. در پاسخ به بعد از تاتو لب چه پمادی بزنیم می‌توان گفت در طی این روند هیدراته نگه داشتن لب با کرم مرطوب کننده، هیدروکورتیزون و یا ویتامین A یا بالم لب مهم است.

همچنین اگر به این پرسش برخورده‌اید که رنگ اصلی تاتو لب کی مشخص میشود؟ یا رنگ تاتو لب بعد چند روز خوب میشه؟ در پاسخ می‌توان گفت در روز سوم رنگ لب تیره‌تر از روزهای ابتدایی می‌شود و پس از دو الی سه هفته رنگ رژ لب تاتو اصلی مشخص خواهد شد. توجه این نکته ضروری است که از روزهای سوم به بعد، از کندن پوست لب بعد از تاتو خودداری کنید. در عکس مراحل پوسته ریزی تاتو لب می‌توان مشاهده کرد که از روز سوم به بعد طی مراحل ریزش تاتو لب، کم کم لب‌ها حالت عادی می‌گیرند. پس از 8 الی 9 هفته درصورت کم رنگ شدن رنگ رژ لب دائم می‌توانید برای ترمیم مراجعه نمایید.

تبخال بعد از تاتو لب

یکی از دغدغه‌های افرادی که تکنیک رژلب دائمی و خط لب دایمی را انجام می‌دهند، تبخال بعد از تاتو لب است. درواقع تبخال بعد از شیدینگ لب به علت عدم رعایت مراقبت بعد از تاتو برای این افراد رخ می‌دهد. با مشاهده عکس عفونت لب بعد از تاتو و تبخال بعد از تاتو لب می‌توان متوجه شد که این عارضه در وهله اول مشابه زخم تاتو ظاهر می‌شود.

و بعد از مدتی عفونی و دردناک خواهد شد. به عبارتی اگر به این پرسش برخورده‌اید که چرا بعد از تاتو لب تبخال می زنیم؟ و یا برای تبخال بعد خط لب چکار کنیم؟ می‌توان گفت یکی از علل اصلی ایجاد تبخال، عدم اهمیت به نکات مراقبت بعد از رژ لب دائم است.

در صورت مشاهده علائم تبخال شما باید به دنبال درمان سریع تبخال بعد از تاتو لب و درمان عفونت لب بعد از تاتو باشید. برای درمان تبخال بعد از تاتو لب می‌توانید قبل از اجرای تتو رژ لب و خط لب دایمی، قرص ضد تبخال برای تاتو لب استفاده کنید. و یا قرص تبخال بعد از تاتو لب، قرص ضد التهاب بعد از تاتو لب و انتی بیوتیک برای عفونت تاتو لب تهیه کنید. برای بی نیازی از قرص تبخال برای تاتو لب بهتر است نکات مراقبت بعد از تاتو را جدی بگیرید و به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

بهترین رنگ برای تاتو لب کدام است؟

بسیاری از افراد فکر می‌کنند بهترین رنگ رژ لب دائم، رنگ‌های قرمز با پایه آبی هستند. البته تاتو رژ لب رنگ گوشتی و برنز یا تاتو لب قرمزبسیار شیک و جذاب خواهند شد. اما باید بدانید که بهترین رنگ برای تاتو لب براساس تناژ پوستی شما مشخص می‌شود. انتخاب بهترین رنگ برای تاتو لب کاری دشوار است و باید توسط افراد متخصص و زبده که دوره آموزش تاتو رژ لب دائم را گذرانده‌اند، انجام شود.

معیارهای انتخاب بهترین رنگ برای تاتو لب شامل رنگ پوست، رنگ موها و چشم‌ها، سلیقه شخصی، ماندگاری رنگ و .. هستند. پیگمنتر برای اجرای تاتو رژ لب برای پوست سبزه، سفید و .. باید شناخت و تجربه کافی از انواع رنگ رژ لب دائم را داشته باشد. این شخص باید پایه رنگ‌های تاتو رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن را بشناسد.

انواع رنگ رژ لب دائم برپایه آب و یا الکل هستند. برخی دیگر از رنگ رژ لب تاتو نیز بر پایه روغن یا سیلیکون می‌باشند. رنگ‌های تلفیقی نیز از ترکیب رنگ‌های پایه آب و روغن و یا الکل و روغن پدید می‌آیند. از دیگر نکات مهم در انتخاب بهترین رنگ رژ لب دائم، روشن شدن رنگ تاتو پس از چند روز می‌باشد. درواقع اگر شخصی، شیدینگ لب رنگ گوشتی و یا تاتو رژ لب رنگ گوشتی انجام دهد، پیگمنتر باید رنگ را چند درجه تیره‌تر درنظر بگیرد.

معرفی بهترین رنگ رژ لب دائم

بهترین رنگ‌های برای تتوی خط لب و تتو رژلب رنگ‌های ملایم و طبیعی هستند. چراکه در صورتی که شما از رنگ‌های جیغ و خیلی روشن استفاده کنید، ممکن است پس از مدتی دچار دلزدگی شوید و ناچار به ریموو تاتو لب گردید.

رنگ‌های تاتو قهوه‌ای به سبب دارا بودن مولکول‌های ریز به ماندگاری تتو کمک می‌کنند. پیگمنتر با تشخیص آندرتون یا سردی و گرمی پوست شما قادر است بهترین رنگ را برای تاتو لب شما انتخاب نماید. برای نمونه رنگ تاتو لب برای پوست سبزه، تناژهای گرم و طبیعی مانند مرجانی تند، کهربایی گرم و ... هستند. در انتخاب رنگ تاتو رژ لب برای پوست سبزه بهتر است از رنگ بنفش دوری شود زیرا پوست این افراد را زرد نشان می‌دهد.

بهترین رنگ تاتو لب برای پوست سفید نیز رنگ نود و خانواده رنگ هلویی است. رنگ تاتو لب کالباسی، شیدینگ لب رنگ گوشتی، تاتو لب صورتی، تاتو خط لب رنگ گلبهی و .. نیز رنگ‌های مناسبی برای این افراد هستند. رنگ تاتو لب زرشکی نیز بیشتر به افراد با پوست گندمی پیشنهاد می‌شود. ما در مرکز غزل زرگریان انواع تاتو رژ لب طبیعی، رژ لب دائم کالباسی، تاتو رژ لب گوشتی، رنگ تاتو لب زرشکی و .. را برای شما طبق سلیقه‌تان انتخاب و اجرا می‌کنیم.

شما می‌توانید با مشاهده عکس خط لب دائم و عکس تاتو خط لب کالباسی و .... بهترین رنگ برای شیدینگ لب را برای خود انتخاب کنید و با بهترین قیمت تاتو لب در این مرکز زیبایی لب‌هایتان را دوچندان نمایید.

تاتو خط لب درد داره؟

لب‌ یکی از حساس‌ترین نقاط صورت است. در اجرا تاتو در این ناحیه به دلیل ورود سوزن تاتو فرد دچار احساس درد و ناراحتی خواهد شد. از این‌رو خیلی از افراد برای جلوگیری از درد تاتو، هزینه‌های زیادی را برای داروهای بی‌هوش می‌پردازند.

پیگمنتر باید برای جلوگیری از درد تتو که موجب ناراحتی مشتری و عدم تمرکز خود می‌شود، از قوی ترین پماد بی حسی تاتو استفاده نماید. ما در مرکز غزل زرگریان با استفاده از بهترین انواع بی‌حسی تاتو اورجینال، تتولب را بدون هیچ‌گونه درد و با بهترین قیمت تاتو لب برای شما انجام می‌دهیم. استاد غزل زرگریان همچنین در دوره آموزش تاتو رژ لب دائم خود کلیه نکات مهم در زمینه اجرای خط لب دایم و تتو رژلب بدون درد را به هنرجویان خود می‌آموزند.

نتایج تتولب و رژ لب تاتو چگونه است؟

در عکس قبل و بعد شیدینگ لب می‌توان نتایج رژلب دائم قبل و بعد را مشاهده نمود. نتایج بعد از تاتو لب تا حد زیادی به مهارت و تکنیک‌ها مستر شما دارد. اما تاتو رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن موجب ایجاد تقارن، تقویت رنگ لب و ظاهری جذاب در لب‌های شما می‌شود. مسترهای دوره دیده استاد غزل زرگریان با تکنیک‌های مخصوص و بروز، بهترین نتایج را با بهترین قیمت رژ لب دائم برای شما ایجاد کرده و رضایت کامل شما را جلب می‌کنند.

این تکنیک ممکن است بعد از گذشت مدتی کمرنگ شود و نیاز به ترمیم پیدا کند. ما در مرکز غزل زرگریان کلیه خدمات آرایش دائم صورت را بدون نیاز به ترمیم و با بیشترین ماندگاری برای شما انجام می‌دهیم. همچنین شما می‌توانید بهترین قیمت تاتو لب را به نسبت کیفیت در این مرکز تجربه کنید و با شرکت در دوره آموزش تاتو رژ لب دائم این تکنیک را به صورت تخصصی یادبگیرید.

چند روز بعد از تاتو لب بریم حموم؟

معمولا توصیه می‌شود تا 3 روز اول از رفتن به حمام خودداری کنید. رنگ اصلی تاتو لب کی مشخص میشود؟ پس از گذشت 2 الی 4 هفته رنگ اصلی رژ لب تاتو خود را نشان می‌دهد.

مراقبت‌های قبل از تاتو رژ لب دائمی چیست؟

تا دو روز قبل از مراجعه برای انجام تتو از خوردن کافئین و قرارگیری در معرض نور آفتاب خودداری کنید. همچنین انجام این تکنیک برای افراد با فشار خون بالا، بیماری دیابت، تبخال، افراد باردار و ... توصیه نمی‌شود.

حکم شرعی رژ لب دائم چیست؟

حکم شرعی رژ لب دائم بر اساس احکامی که توسط مرجع تقلید شما گفته شده تعیین می‌گردد. درحالت کلی اغلب مراجع تقلید انجام تاتو رژ لب را بلامانع می‌دانند.

رنگدانه تتو به سبب نفوذ به لایه‌های پوست برای وضو و غسل مشکلی ندارد. از این‌رو می‌توان گفت انجام تتو رژ لب ممانعتی با شرع نداشته و می‌توانید برای جذابیت بیشتر از آن استفاده کنید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 24

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.