لیفت ابرو و لمینت ابرو و آموزش لیفت ابرو با مواد از خدمات ما در مرکز غزل زرگریان است. لیفت ابرو در آرایشگاه روشی برای داشتن ابروهایی خوش حالت، پرپشت، زیبا و بدون نیاز به تکنیک‌های تهاجمی است. لیفت و لمینت ابرو مناسب افرادی است که می‌خواهند با بالا بردن ابروها به‌صورت نچرال، ابروهایی هالیوودی داشته باشند. لمینت ابرو با تقویت، رنگ کردن و کراتینه ابروها، زیبایی و ضخامت ابرو را افزایش می‌دهد. با مشاهده عکس لمینت ابرو می‌توان به این پی برد که تفاوت لیفت و لمینت ابرو نیز در استفاده از پیگمنت‌های رنگی در تکنیک لمینت ابرو است. شما می‌توانید در مرکز غزل زرگریان با بهترین هزینه لیفت ابرو با مواد و قیمت لیفت و لمینت ابرو، این متدهای بروز را با ماندگاری و کیفیت بالا تجربه کنید.

فهرست مطالب

ما در مرکز غزل زرگریان، لیفت ابرو با مواد و لمینت ابرو را با استفاده از بهترین متریال و بهترین قیمت لیفت ابرو در آرایشگاه به نسبت کیفیت ارائه می‌نماییم.

شما با رعایت مراقبت بعد از لیفت ابرو با مواد و لمینت ابرو می‌توانید فواید لیفت ابرو دخترانه را بدون عوارض لیفت و لمینت ابرو تجربه کنید. برای مشاهده عکس لیفت ابرو و عکس لمینت ابرو در نمونه‌کارهای استاد غزل زرگریان و اطلاع از هزینه لیفت ابرو با مواد با ما همراه باشید. در ادامه شما را با مراحل لیفت ابرو، بهترین مواد لیفت ابرو و آموزش لیفت ابرو صفر تا صد آشنا خواهیم نمود.

لیفت ابرو با مواد چیست؟

لیفت ابرو با مواد عملی برای حالت دادن به ابرو با مواد ارگانیک است. مواد لیفت و لمینت ابرو باعث تقویت ابروها می‌شوند. لیفت ابرو دخترانه برای افرادی که ابروهایی نازک دارند مناسب بوده و باعث می‌شود ابروهای این افراد پرپشت و ضخیم شده و فرمی هالیوودی بگیرد.

ما در مرکز غزل زرگریان با استفاده از بهترین مواد لیفت ابرو، تکنیک لیفت ابرو نچرال را برای شما عزیزان با بهترین قیمت لیفت ابرو در آرایشگاه انجام می‌دهیم.

شما می‌توانید زیر نظر مسترهای باتجربه غزل زرگریان، باکیفیت‌ترین خدمات لیفت دائمی ابرو و لمینت ابرو را با بهترین قیمت لیفت و لمینت ابرو تجربه کنید.

همچنین اگر کنجکاوید که آیا لیفت و لمینت ابرو نماز دارد؟ باید گفت لیفت و لمینت ابرو محدودیتی برای استخر، وضو، نماز و میکاپ ایجاد نمی‌کند. برای فهمیدن تفاوت لیفت و لمینت ابرو، ماندگاری لیفت و لمینت ابرو و اطلاع از هزینه لیفت ابرو با مواد با مشاوران ما در مرکز غزل زرگریان در ارتباط باشید.

لمینت ابرو چیست؟

لمینت ابرو همانند لیفت ابرو، روشی برای فرم دادن به ابروها جهت پرپشت‌تر و ضخیم‌تر شدن آن‌هاست. همچنین با انجام لمینت ابرو، شما ابروهایی متقارن و تیره‌تر خواهید داشت.

مراحل انجام لمینت ابرو در خانه یا آرایشگاه نیز مانند لیفت ابرو طبیعی است. با این تفاوت که در این روش با استفاده از پیگمنت‌های رنگی، ابروها را علاوه‌بر تقویت پررنگ‌تر می‌کنند.

برای انجام لیفت ابرو با مواد مای لمینیشن، مواد و چسب‌های ارگانیک و گیاهی را روی ابرو مشتری قرار داده و با براش ابرو فرم آن‌ را ایجاد می‌کنند.

مسترهای حرفه‌ای استاد غزل زرگریان با بهترین مواد برای لیفت ابرو و لمینت ابرو از جمله برند مای لمینیشن، این تکنیک را با بهترین قیمت لمینت ابرو به نسبت کیفیت برای شما عزیزان انجام می‌دهند. شما می‌توانید عکس لمینت ابرو را در نمونه‌کارهای این مرکز مشاهده و با اطلاع از هزینه لیفت ابرو با مواد و قیمت لمینت ابرو جهت رزرو نوبت اقدام نمایید.

عکس لیفت ابرو در ارایشگاه

لیفت ابرو با مواد
قیمت لیفت و لمینت ابرو
بهترین مواد لیفت ابرو
لیفت و لمینت ابرو با مواد

تفاوت لیفت و لمینت ابرو چیست؟

شاید برای برخی این سوال پیش بیاید که تفاوت لیفت و لمینت ابرو ؟ لیفت ابرو نچرال، باعث بالا رفتن ابرو و هاشوری بنظر رسیدن آن می‌شود. اما لمینت ابرو یا کراتینه ابرو با استفاده از مواد گیاهی کراتینه که دارای پیگمنت‌های رنگی هستند، ابروها را خوش حالت و خوش رنگ می‌کند.

درحالت کلی لیفت و لمینت ابرو باهم متفاوتند. زیرا لیفت ابرو طبیعی سبب تغیر حالت و لمینت ابرو سبب تیره‌تر و پررنگ‌تر شدن ابروها می‌شود. شما می‌توانید در مرکز غزل زرگریان هر دو روش را در یک جلسه با بهترین هزینه لیفت ابرو با مواد و قیمت لیفت و لمینت ابرو انجام داده و تغییر حسابی در ابروهایتان ایجاد کنید.

لیفت ابرو یا لمینت ابرو کدام بهتر است؟

نتایج این دو تکنیک بسیار شبیه هم است اما لمینت از مواد کراتین برای حالت دادن به ابروها استفاده می‌کند. از طرفی انواع لیفت ابرو در آرایشگاه گاهی با جراحی انجام می‌شود. لمینت ابرو جایگزین عالی برای روش‌های تهاجمی نظیر میکروبلیدینگ ابرو، فیبروز ابرو و ... است.

زیرا بدون نیاز به جراحی با هزینه‌ای مناسب نتایجی مشابه ایجاد می‌کند. لمینت بدون استفاده از سوزن تاتو جایگزینی نچرال به جای تکنیک‌های تهاجمی برای پرپشت‌کردن و رنگ کردن ابروها شماست. ماندگاری لیفت و لمینت ابرو مشابه است.

اما لیمنت به‌عنوان روشی جدیدتر که علاوه‌بر فرم دادن، موجب پررنگ‌تر بنظر رسیدن ابروها می‌شود ازجنبه‌های مختلف بهتر از لیفت ابرو است.

لیفت و لمینت ابرو به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

لازم است تا از تکنیک‌های زیبایی به درستی استفاده شود، تا بتوان بهترین نتیجه ممکن را از آنها گرفت. به‌طور مثال لیفت و لمینت ابرو برای افراد زیر به شدت پیشنهاد می‌شود؛

مزایای لیفت ابرو با مواد در آرایشگاه

ابرو لیفت از روش‌های پر‌طرفدار در بین بانوان است. در زیر به برخی از فواید لیفت ابرو در آرایشگاه اشاره کرده‌ایم:

معایب لیفت ابرو در آرایشگاه

بهترین لیفت ابرو با مواد کاملا گیاهی و ارگانیک انجام می‌شود. در نتیجه علاوه‌بر اینکه هیچ عارضه‌ای ندارد، باعث تقویت ابروها نیز خواهد شد. اما باید توجه کنید که برای انجام لیفت و لمینت ابرو لازم است تا به یک مرکز معتبر مراجعه نمایید. در این صورت می‌توانید از بابت کیفیت مواد لیفت دائم ابرو مطمئن باشید.

مواد لیفت بسیار قوی هستند، در نتیجه برای جلوگیری از آسیب رسیدن به ابروها پیشنهاد می‌کنیم که حتما این خدمت را در مراکز زیبایی معتبر با بهترین برند لیفت ابرو در آرایشگاه انجام دهید. مسترهای استاد غزل زرگریان از بهترین مارک مواد لیفت ابرو برای رضایت هرچه بیشتر شما و عدم بروز عوارض لیفت و لمینت ابرو و ریزش ابرو استفاده می‌کنند.

ما در مرکز غزل زرگریان تضمین می‌نماییم که با بهترین مارک پک لیفت و لمینت مژه و ابرو، باکیفیت‌ترین خدمات لیفت ابرو پرپشت و طبیعی را به شما عزیزان ارائه می‌نماییم.

مراحل لیفت ابرو با مواد در مرکز غزل زرگریان

در مرکز غزل زرگریان بهترین لیفت ابرو را با بهترین هزینه لیفت ابرو با مواد به شما عزیزان ارائه می‌نماییم. مسترهای متخصص در این زمینه با استفاده از بهترین برند مواد لیفت ابرو، ابرو لیفت دخترانه جذاب برای شما به ارمغان می‌آورند. در زیر به طریقه لیفت ابرو با مواد اشاره شده است:

این اطمینان را به شما عزیزان می‌دهیم که بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات لیفت ابرو با مواد به شما ارائه خواهد شد. شما می‌توانید با مشاهده عکس لیفت ابرو دخترانه، این اطمینان را بدست آورید که لیفت دائم ابرو شما با کیفیت فوق العاده و بهترین هزینه لیفت ابرو دائمی انجام می‌گیرد.

مراقبت بعد از لیفت ابرو با مواد

از مهم‌ترین نکات مراقبت‌های بعد از لیفت و لمینت ابرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

بهترین مواد لیفت ابرو چیست؟

در میان انواع مواد لیفت ابرو، استفاده از بهترین مواد لیفت ابرو و مژه برای داشتن مژه‌ها و ابروهایی زیبا با ماندگاری بالا بسیار حیاتی است. با استفاده از بهترین مارک مواد لیفت ابرو، مژه و مواد لمینت ابرو، شما می‌توانید ابروها و مژه‌های خود را بدون هیچ عارضه‌ای تقویت کرده و حالت بدهید. اسم مواد لیفت عبارتند از؛ مواد لیفت دلوکس، دالیزلش، مواد لیفت شاینی، لومانسا، بایوتاچ و… که از جمله بهترین مارک پک مواد لیفت و لمینت مژه و ابرو و بهترین برند مواد لیفت ابرو هستند. بهترین مارک لیفت ابرو و مژه، بدون ریزش مژه و ابرو، فرمی زیبا و طبیعی برای ابروهای شما به ارمغان می‌آورند.

مواد لازم برای لیفت ابرو از برندهای معتبر ضد آلرژیک هستند و به چشم، پلک‌ها و مژه‌ها آسیب نمی‌زنند. هدف از لیفت مژه ایجاد ساختاری برای پرتر کردن حجم مژه‌ها است. اما استفاده از مواد ناکارآمد و بی‌کیفیت باعث ریزش مژه‌ها خواهند شد و علاوه‌بر اینکه تاثیری بر افزایش زیبایی مژه‌ها ندارند، شکل و زیبایی اصلی آنها را نیز از بین خواهد برد.

بهترین مواد برای لیفت ابرو باید بدون حساسیت بوده و هیچ آسیبی به مژه و ابرو، پوست و چشم وارد نکند همچنین دارای ماندگاری بالایی باشد. شما می‌توانید با شناخت اسم مواد لیفت ابرو و عکس مواد لیفت ابرو، بهترین مارک پک لیفت و لمینت مژه و ابرو  را انتخاب کنید و زیبایی را در عین سلامت به چهره‌تان هدیه دهید.

قیمت لیفت و لمینت ابرو

هزینه لیفت ابرو با مواد و قیمت لیفت و لمینت ابرو بستگی به ماده مورد استفاده و مارک آن دارد. اینکه از چه برندی و با چه قیمتی استفاده شود قطعا در هزینه لیفت ابرو در ارایشگاه تاثیرگذار خواهد بود. ما از بهترین مواد برای لیفت ابرو استفاده می‌نماییم. نهایت تلاش خود را نیز نموده‌ایم تا بهترین هزینه لیفت ابرو با مواد و قیمت لیفت ابرو ۱۴۰۲ را به شما عزیزان اعلام کنیم.

در ادامه لیست قیمت لیفت و لمینت ابرو در سال 1402 و قیمت لمینت ابرو در مرکز غزل زرگریان را برای شما عزیزان قرار داده‌ایم؛

500.000 تومان

مستر زهرا

قیمت لیفت ابرو با مواد

تخفیف ویژه هزینه لیفت ابرو در ارایشگاه

ویژه‌ترین تخفیفات هزینه لیفت ابرو دائمی را برای شما عزیزان در مرکز غزل زرگریان در نظر گرفته‌ایم. شما عزیزان می‌توانید برای استفاده از این تخفیفات ویژه قیمت لیفت ابرو دخترانه، فرم زیر را پر نمایید؛

فرم تخفیف هزینه لیفت ابرو

لیفت و لمینت ابرو در خانه

افردای که قصد انجام لیفت ابرو و لمینت ابرو در خانه را دارند می‌توانند طبق پروسه زیر عمل کنند:

برای تقویت و افزایش رویش ابرو می‌توانید 3 قطره روغن رزماری و 4 قطره روغن کرچک را به ژل ساخته شده خود اضافه کنید.

آموزش صفر تا صد لیفت ابرو

آموزش لیفت ابرو با مواد به‎طور کامل و تخصصی در مرکز غزل زرگریان برگزار می‌شود. این روش کاملا غیر تهاجمی است و بدون دستگاه و جراحی انجام می‌شود. اگر به دنبال شغلی هستید که سرمایه زیادی نیاز نداشته باشد و درآمد بالایی داشته باشد ما به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم آموزش لیفت ابرو با مواد را انتخاب کنید.

لیفت و لمینت مژه و ابرو نیاز به وسیله‌ و سرمایه‌ زیادی ندارد و در کمترین زمان می‌توانید درآمدهای بالایی را تجربه کنید.

ما در آکادمی غزل زرگریان، آموزش لیفت ابرو صفر تا صد را به صورت کاملا حرفه‌ای با پک ابزار و مواد لازم برای لیفت ابرو به صورت رایگان برای شما درنظر گرفته‌ایم. شما با شرکت در دوره آموزش صفر تا صد لیفت دائم ابرو در این آکادمی می‌توانید با تخصص و مهارت بالا روانه بازار کار پررونق این حرفه شوید.

و با توجه به هزینه لیفت ابرو با مواد و قیمت لیفت و لمینت ابرو، به درآمدزایی فوق العاده‌ای از این حرفه دست یابید. اگر می‌خواهید با تخصص بالا در زمینه لیفت ابرو با مواد روانه بازارکار شوید، آکادمی غزل زرگریان بهترین انتخاب برای شماست.

فیلم آموزش لیفت ابرو

آموزش لیفت ابرو با مواد

شما در دوره آموزش لیفت ابرو صفر تا صد، با مراحل لیفت ابرو با مواد و انواع مواد لیفت ابرو به صورت کامل و حرفه‌ای آشنا خواهید شد. استاد غزل زرگریان با ارائه بروزترین تکنیک‌های لیفت و لمینت ابرو، به شما در شناخت اسم مواد لیفت ابرو، بهترین برند مواد لیفت ابرو، لیفت ابرو با چسب، تایم مواد گذاری لیفت ابرو، لیست وسایل لیفت ابرو و ..  کمک می‌کنند.

ایشان به شما روش موادگذاری، مقدار مواد لیفت و کراتین، طریقه بالا بردن ابروها و ... را به صورت کاملا حرفه‌ای می‌آموزند. از این رو شما در دوره آموزش لیفت ابرو استاد غزل زرگریان در نکات زیر تبحر خواهید یافت:

  1. لیفت ابرو با چه موادی انجام میشود.
  2. آموزش شناخت مواد لازم برای لیفت ابرو
  3. نحوه صحیح گذاشتن ماده لیفت ابرو بر روی ابروها
  4. تایم مواد گذاری لیفت ابرو
  5. آموزش پاک کردن مواد لیفت
  6. نحوه شست و شوی مواد لیفت
  7. مراقبت های بعد از لیفت ابرو با مواد
  8. قیمت بهترین مواد لیفت ابرو
  9. آموزش لیفت ابرو با چسب
  10. تفاوت لیفت ابرو با چسب و بدون چسب

آموزش لیفت ابرو با مواد مای لمینیشن با چسب

روش استفاده از چسب مخصوص یکی از مهم‌ترین مراحل لیفت ابرو با مواد مای لمینیشن است. در آموزش لیفت ابرو با مواد مای لمینیشن با چسب، هنرجو روش استفاده از چسب مخصوص و زمان لازم برای خشک شدن آن را می‌آموزد. چسب باعث ثابت شدن تارهای ابرو در جهت برس شده و دلخواه می‌شود.

درواقع در مراحل لیفت با مواد مای لمینیشن، برای ثابت نگه داشتن ابروها به سمت بالا، مقداری چسب مخصوص به برس زده و ابروها شانه می‌شوند.

بعد از خشک شدن چسب، با استفاده از مواد لیفت از ریشه تا نوک ابرو را برس کشیده و پس از پاک کردن روی ابرو، مواد شماره دو لیفت را روی ابرو می‌گذارند و روی آن را با نایلون پلاستیکی می‌پوشانند. سپس بعد از 15 دقیقه مجددا مواد از روی ابرو پاک می‌شود.

علاوه‌بر این شما در این دوره با آموزش لیفت ابرو با مواد مای لمینیشن بدون چسب نیز آشنا خواهید شد. استاد غزل زرگریان با فراهم نمودن تمرین هنرجویان روی مدل‌های زنده، توانایی لازم در اجرای این روش را به هنرجویان آموزش می‌دهند.

ویژه ترین دوره آموزش لیفت ابرو با مواد

شما با شرکت در دوره آموزش لیفت ابرو علاوه بر آموزش مراحل لیفت ابرو دخترانه و لیفت و لمینت ابرو، با بهترین مارک لیفت ابرو نیز آشنا خواهید شد. همچنین با افزایش قیمت لیفت ابرو دخترانه و قیمت لیفت و لمینت ابرو نیز می‌توانید با استفاده از بهترین مواد برای لیفت ابرو و لمینت ابرو درآمدزایی بی نظیری داشته باشید.

بعد از اتمام دوره لیفت می‌توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه‌ای لیفت را انجام دهید. در ابتدا به شما هنرجویان عزیز در مرکز غزل زرگریان یاد می‌دهیم که چگونه موارد بهداشتی را رعایت کنید تا مشتری شما هیچگونه ریزش ابرویی نداشته باشد.

استاد غزل زرگریان با سابقه درخشانی که دارند بهترین استاد برای لیفت ابرو هستند و با خیال راحت می‌توانید در کلاس‌های ایشان ثبت نام کنید. از جمله خدمات ویژه آموزش در مرکز غزل زرگریان عبارتند از:

آموزش لیفت ابرو صفر تا صد با پشتیبانی نامحدود

پشتیبانی نامحدود هنرجویان تا چندین سال یکی از مزیت‌های برتر آکادمی استاد غزل زرگریان است. ما به شما عزیزان آموزش کامل و جامع و کاربردی می‌دهیم. همیشه در تلاش هستیم تا جدیدترین سبک‌های آموزش لیفت را به شما عزیزان ارائه دهیم. به همین منظور آپدیت دوره را برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم.

درآمد 100% قطعی در آکادمی استاد غزل زرگریان

آکادمی غزل زرگریان با بیش از 15 سال سابقه کار فعالیت درخشانی در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی دارد. استاد غزل زرگریان بیش از 5 هزار هنرجوی فعال در سراسر کشور و خارج از کشور دارند. تمامی هنرجوهای استاد غزل زرگریان بعد از اتمام کلاس وارد بازار کار شده‌اند و درآمدهای بالایی را تجربه کرده‌اند. ما به شما عزیزان در این آکادمی تضمین می‌دهیم که به درآمد عالی می‌رسید.

آموزش جدیدترین سبک‌های لیفت ابرو

در کلاس آموزش لیفت استاد غزل زرگریان جدیدترین سبک‌ها طبق استانداردهای کل دنیا را یاد می‌گیرید. استاد غزل زرگریان در دانشگاه بین المللی هالیج استانبول تجربه آموزش دارند. تمامی آموزش‌ها در این دانشگاه طبق استانداردهای جدید اروپا است. به همین دلیل استاد غزل زرگریان جدیدترین سبک‌های آموزش لیفت ابرو را به شما عزیزان ارائه می‌دهند.

اهدا لوازم مورد نیاز برای آموزش به هنرجویان

لیفت ابرو نیاز به وسایل خاصی ندارد. به همین دلیل هنرجو بدون پرداخت هزینه زیاد می‌تواند این آموزش را ببیند و وارد بازار کار شود. اما به هرحال کراتین و چسب در لیست وسایل لیفت ابرو هستند. در کلاس‌های آموزشی استاد غزل زرگریان تمامی لوازم و مواد لازم برای لیفت ابرو به شما عزیزان اهدا می‌شود.

آموزش انواع روش های لیفت ابرو
آموزش صفر تا صد لیفت و لمینت مژه و ابرو
آموزش لیفت ابرو با چسب
آموزش لیفت ابرو با مواد
آموزش لیفت ابرو با مواد استارکالر
آموزش لیفت ابرو با مواد مای لمینیشن
آموزش لیفت ابرو حرفه ای
آموزش لیفت ابرو در خانه
آموزش لیفت ابرو صفر تا صد
آموزش لیفت ابرو و مژه با مواد

کلاس آموزش لیفت ابرو با استاد غزل زرگریان در چند جلسه است؟

کلاس آموزش لیفت ابرو در یک روز کامل برای شما عزیزان برگزار می‌شود. در این یک روز تمامی نکات لیفت طبیعی ابرو را از صفر تا صد یاد می‌گیرید.

مواد مورد استفاده برای آموزش لیفت ابرو چیست؟

از جمله بهترین مواد لیفت ابرو و مژه که استاد غزل زرگریان با آن کار می‌کنند، مای لمینیشن است. مواد مای لمینیشن ساخت ایتالیا و یکی از بهترین موادهای لیفت در کل دنیا است.

من ساکن تهران نیستم می‌توانم در کلاس آموزش لیفت ابرو استاد غزل زرگریان شرکت کنم؟

روزانه تعداد زیادی هنرجو از سراسر کشور و خارج از کشور داریم که نمی‌توانند در کلاس‌های حضوری ما شرکت کنند. ما برای چنین افرادی آموزش آنلاین را در نظر گرفته‌ایم. کیفیت کلاس‌های آنلاین ما دست کمی از کلاس‌های حضوری ندارد. اگر ساکن تهران نیستید نگران نباشید می‌توانید در کلاس‌های آنلاین استاد غزل زرگریان شرکت کنید.

به عنوان کارآموز می‌توانم در آکادمی غزل زرگریان کار کنم؟

بعد از اینکه آموزش‌های شما به پایان رسید می‌توانید به عنوان کارآموز در مرکز غزل زرگریان مشغول به کار شوید. با افتخار ما اولین مجموعه‌ در ایران هستیم که این امکان را برای هنرجویان خود فراهم کرده‌ایم.

با شرکت در دوره‌های کارآموزی ما طرز برخورد با مشتری را یاد خواهید گرفت و با کسب تجربه می‌توانید مشتریان زیادی را جذب کنید.

آموزش لیفت ابرو در خانه چگونه است؟

درحالت کلی می‌توان گفت مراحل انجام لیفت در خانه با سالن زیبایی تا حدودی مشابه است. اما مواد لیفت و ماندگاری لیفت ابرو با مای لمینیشن یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های آن است.

در خانه افراد می‌توانند با استفاده از موادی مانند وازلین، ژلاتین و استخدوس و ... اقدام به لیفت ابروهای خود نمایند. اما ماندگاری این روش‌ها با یکبار شستن از بین می‌رود. از این رو بهتر است، شرکت در دوره آموزش لیفت ابرو بسیار مهم است.

ماندگاری لیفت و لمینت ابرو چقدر است؟

لیفت و لمینت ابرو معمولا بین 30 تا 45 روز دوام دارد. البته استفاده از بهترین برند مواد لیفت ابرو و لمینت ابرو، رشد ابروها و مهارت متخصص نیز در افزایش ماندگاری لیفت و لمینت ابرو تاثیرگذار است.

آیا لیفت و لمینت ابرو باعث ریزش مو ابرو می‌شود؟

به دلیل استفاده از مواد طبیعی و گیاهی برای اجرای لیفت و لمینت ابرو، این تکنیک نه تنها موجب ریزش ابرو نخواهد شد بلکه باعث رشد و تقویت ابرو نیز می‌شود.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 8

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.