مقالات مرکز غزل زرگریان

پماد ترمیم کننده تتو استرانگ راک

پماد ترمیم کننده تتو استرانگ راک
0
(0)

پماد ترمیم کننده تتو استرانگ راک گیاهی و اورجینال برای بعد از تاتو بدن، میکروپیگمنتیشن صورت، میکروبلیدینگ ابرو، ریموو تاتو و … استفاده می‌شود. استفاده از کرم‌ها و پمادهای ترمیم کننده بعد از تاتو ابرو و تتو بدن اهمیت بسیار زیادی دارد. این پمادها موجب تسکین درد تاتو، تسریع روند بهبود پوست و افزایش ماندگاری رنگ زیر پوست می‌شوند. درواقع با استفاده از پماد ترمیم کننده تتو استرانگ راک بعد از تتو، از ریزش رنگ تاتو جلوگیری می‌شود و رنگ تاتو زیر پوست تثبیت می‌گردد. پماد ترمیم کننده تتو استرانگ راک یک محصول تخصصی آمریکایی است که کاملا گیاهی بوده و ترکیبات آن موجب ماندگاری تتو و تریسع بهبود پوست بعد از تتو خواهد شد.

در ادامه این مطلب از سایت مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان، بیشتر به مزایا و نحوه استفاده از پماد ترمیم کننده تتو استرانگ راک گیاهی خواهیم پرداخت.

پماد ترمیم کننده تتو استرانگ راک چیست؟

یکی از محصولاتی که موجب اطمینان از بهترین نتیجه برای پیگمنترها و تاتو آرتیست‌ها می‌شود، پماد ترمیم کننده تتو استرانگ راک است. پماد ترمیم کننده گیاهی قوی تتو استرانگ راک محصولی آمریکاییی 15 گرمی و تخصصی است. این محصول کاملا گیاهی است و برای بعد از تاتو بسیار مفید می‌باشد. ترکیبات این کرم ترمیم کننده بعد از تاتو بگونه‌ای است که موجب افزایش ماندگاری تتو و تسریع سریع‌تر پوست می‌شود. درصورتی که به دنبال محصولی برای افزایش روند بهبودی و رطوبت‌رسانی پوست هستید، پماد ترمیم کننده تتو استرانگ راک بهترین گزینه ممکن برای شماست.

کرم ترمیم کننده تتو استرانگ راک بهترین کرم بعد از تتو بدن و ابرو است که دارای ترکیبی از ویتامین‌ها، مواد مغذی و اجزای گیاهی دیگری است که برای کمک به بهبود پوست و محافظت از میکروپیگمنتیشن صورت و تاتو بدن و … ساخته شده است. این ترمیم کننده بعد از تاتو خط چشم، ابرو و ریموور تاتو بارها در آزمایشگاه تست شده و بالاترین تاثیر را بدون هیچ عوارضی به دنبال داشته است. از طرفی به منظور درمان قرمزی بعد از ریموو تاتو و رفع سریع آن می‌توان از این پماد ترمیم کننده گیاهی کمک گرفت.

به نقل از وب سایت ویکی پدیا در بیان توضیحی در ارتباط با گیاهان ضد التهاب:

این مواد را برای درمان زخم‌ها و کوفتگی‌ها به کار می‌برند. آن‌ها ورم را کاهش می‌دهند و بازسازی بافت‌های آسیب دیده را (با تأثیر بر غشای مخاطی و سطح گرانولی) تسریع می‌کنند. بنابراین بابونه و اکلیل کوهی جراحت‌ها را التیام می‌بخشند، خزه اثر ضد تورم روی مجاری ادرار دارد و گل نرگس ضمن التیام زخم‌ها، بیماری پوستی را درمان می‌کند. رزمارینوس در مصارف خارجی ضد روماتیسم و توت فرنگی برای جوش صورت مفید است.

کاربرد پماد ترمیم کننده گیاهی قوی تتو استرانگ راک

این پماد علاوه بر تتو، میکروبلیدینگ، تاتو خط چشم، تاتو لب، ریموور و دیگر تکنیک‌های تتو؛ بهترین ترمیم کننده برای هر جراحت پوستی و دیگر تکنیک‌های مختلف پوست است. اکثر این دست از محصولاتی که برای مراقبت بعد از تاتو استفاده می‌شوند، درواقع برای جلوگیری از زخم تاتو، عفونت‌ها و سوختگی طراحی شده است نه فقط برای مراقبت بعد از تاتو!

این محصول منافذ پوست را مسدود نمی‌کند و موجب تسریع روند بهبود پوست می‌شود. از طرفی این کرم ترمیم کننده دارای مرطوب کننده‌های طبیعی است که باعث تقویت رنگ زیر پوست و مراقبت از تتو می‌شود. موم عسل موجود در این محصول در عین حفاظت از رطوبت پوست موجب ترمیم پوست می‌گردد. همچنین این پماد به دلیل پایه شی باتر و قدرت ترمیم کنندگی بالا، از بهترین ترمیم کننده‌های بعد از تکنیک‌های مختلف پوستی همانند میکرونیدلینگ صورت، درمان جای زخم، لیزر، میکرودرم ابریژن و .. است.

مواد تشکیل دهنده کرم ترمیم کننده گیاهی استرانگ راک

این پماد ترمیم کننده حاوی مواد زیر است:

  • موم عسل: دارای پایه طبیعی بوده که به جای مواد نفتی یا لانونین بکار می‌رود و خاصیت بازسازی و ترمیم کنندگی دارد.
  • روغن زیتون: یک نرم کننده ملایم برای نرمی و لطافت پوست است.
  • روغن اسطوخودوس: موجب رفع التهاب، التیام سوختگی‌های جزئی و خارش پوست می‌شود.
  • روغن جوانه گندم: برای تسکین زخم، التهاب خراشیدگی و سوختگی پوست بکار می‌رود.
  • کره کاکائو: تسکین ساییدگی و سوختگی پوست
  • عصاره رزماری: جلوگیری از عفونت و نرم کننده پوست
  • توکوفریل استات (ویتامین E): التیام خراشیدگی و سوختگی پوست

مشخصات پماد ترمیم کننده تتو استرانگ راک

در زیر به برخی از مشخصات پماد ترمیم کننده گیاهی استرانگ راک اشاره می‌کنیم:

  • دارای وزن 15 گرم
  • محافظت پوست در برابر اشعه مضر فرابنفش
  • بدون هیچگونه عوارض جانبی
  • عدم ایجاد آلرژی پوستی
  • مرطوب‌کننده و ترمیم‌کننده پوست
  • دارای بسته بندی کاسه‌ای
  • ساخت آمریکا

آیا استفاده از کرم ترمیم کننده گیاهی استرانگ راک باعث ریزش ابرو می شود؟

خیر. این پماد فاقد وازلین است و موجب ریزش ابرو و رنگ تاتو به سبب چربی بیش از حد و بستن منافذ پوستی نمی‌شود.

آیا استفاده از پماد بعد از تاتو ضروری است؟

با توجه به روانشناسی تاتو و ترویج این تکنیک در میان اغلب افراد و برخی از عوارض تاتو، استفاده از پمادهای ترمیم کننده بعد از تاتو برای تسریع بهبودی و جلوگیری از ایجاد زخم، عفونت و … ضروری است.

نحوه استفاده از کرم ترمیم کننده گیاهی استرانگ راک چگونه است؟

بعد از تاتو بدن و ابرو و .. موضع تتو شده را با کاوری پوشانده و بعد از 24 ساعت از این کرم استفاده کنید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.