مقالات مرکز غزل زرگریان

نانو بروز ابرو و ماندگاری آن چقدر است؟

نانو بروز ابرو
2.3
(4)

تکنیک نانو بروز ابرو یکی از روش‌های هاشور ابرو است که برای پرپشت‌تر و خوش‌حالت شدن ابروها بکار می‌رود. مدل ابرو نانو بروز با استفاده از دستگاه مخصوص نانو و استابلایزر اجرا می‌شود. به نانو بروز ابرو، نانو بلیدینگ نیز گفته می‌شود. تفاوت نانو بروز با میکروبلیدینگ این است که این روش دقیق‌تر از میکروبلیدینگ ابرو بوده و سوزن نانو بروز خیلی کمتر از آن به پوست آسیب می‌رساند.

با مشاهده عکس نانو بروز ابرو و ظرافت این روش، می‌توان گفت بانوانی که ابروهای کم پشت و نازکی دارند، با این روش زیبایی چهره خود را دو چندان می‌کنند. در بیان یکی دیگر از فرق نانو بروز با فیبروز ابرو و میکرو ابرو می‌توان به این نکته اشاره کرد که این روش برای افراد با پوست چرب نیز ماندگاری بالایی دارد.

انواع مدل ابرو نانو بروز شامل بولد بروز ابرو، بریزی بروز، مدل ابرو نچرال، سه بعدی و ... می‌باشد. بانوان می‌توانند با پرداخت قیمت نانو بروز ابرو، ابروهایی پرپشت، طبیعی و زیبا برای خود به ارمغان آورند. عوارض نانو بروز و دیگر تکنیک‌های آرایش دائمی از قبیل قرمزی، تورم و خارش بعد از چند روز برطرف شده و مدل ابرو نانو بروز خود را به خوبی نشان خواهد داد.

در ادامه این مطلب از وب سایت غزل زرگریان بیشتر به این تکنیک و تفاوت نانو بروز با میکروبلیدینگ و ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت.

نانو بروز ابرو چیست

نانو بروز ابرو چیست؟

مدل ابرو نانو بروز یکی از روش‌های جدید هاشور ابرو است که با استفاده از دستگاه مخصوص نانو استابلایز انجام می‌گیرد و نتیجه آن بسیار نچرال و زیبا می‌باشد. این تکنیک توسط گرند مستر کمپانی فی، امیل ایلهام اغلو، ایجاد شد. تفاوت نانو بروز با میکروبلیدینگ و فرق نانو بروز با فیبروز در ان است که این تکنیک محدودیت‌های فیبروز، میکروبلیدینگ ابرو و بولد بروز و بریزی بروز و … را ندارد.

در تکنیک نانو بروز ابرو به جای بلید فیبروز یا قلم میکروبلیدینگ، از دستگاهی مخصوص استفاده می‌شود. از همین‌رو ظرافت و ماندگاری این تکنیک بیشتر است. دستگاه و سوزن نانو بروز با دستگاه دیجیتال بلیدینگ و دیگر دستگاه تاتو تفاوت دارد. در این روش از طریق سوزن‌های نانو که خیلی ریز هستند، رنگ تاتو ابرو روی خط ابرو یا در جهت آن کشیده می‌شود.

دستگاه و سوزن نانو بروز چیست؟

دستگاه و سوزن نانو بروز چیست؟

دستگاه این تکنیک دارای 7 ولتاژ است که در قسمت سوزن نانو بروز توسط استابلایزر کنترل می‌گردد. استابلایزر نوعی نگهدارنده هلالی پلاستیکی است که زمان کشیدن خطوط هاشور روی پوست قرار گرفته و به سوزن نانو بروز در کشیدن خطوط یا هاشور در خطی مشخص کمک می‌کند.

تنظیمات درجه و سرعت روی بدنه این دستگاه قرار دارد. با روشن شدن دستگاه، چراغ بالای آن نیز روشن شده و با گذاشتن در پایه نگهدارنده به حالت نیمه خاموش (استند بای) درخواهد آمد.

آنچه در حین کار با این دستگاه حائز اهمیت است، زاویه سوزن و استابلایزر می‌باشد که با پوست باید زاویه 45 درجه داشته باشد. سوزن‌های این دستگاه تک سر بوده و این دستگاه با برداشتن استابلایزر به حالت عادی نانو تبدیل می‌گردد. تکنیک نانو بروز ابرو و دستگاه آن برای اجرای تاتو روی پوست چرب و خشک مناسبند.

سوزن نانو بروز نوعی سوزن نانو به شکل پیچی تک سر است که با سوزن‌های پیجی عادی میکروپیگمنتیشن تفاوت دارد. در زمان کشیدن خط با این سوزن‌ها باید حرکت دست آهسته باشد تا رنگ در لایه بیشتری در پوست کاشت شود و پخش رنگ رخ ندهد. به دلیل ظرافت زیاد این سوزن‌ها در کاشت، خطوط بسیار نازک‌تر از دیگر خطوط با دستگاه‌های دیگر می‌باشد.

درجه بندی سوزن نانو بروز 3 دهم، 4 دهم و 18 صدم است. سوزن 18 صدم از سایر سوزن‌ها نازکتر می‌باشد. این سوزن تاتو بدون استابلایزر هم می‌تواند کاشتی ظریف و باکیفیتی انجام دهد.

مزیت مدل ابرو نانو بروز

در مدل ابرو نانو بروز، رنگ‌های بدون سرب بکار می‌رود که نه تنها موجب آلرژی به جوهر تاتو و دیگر عوارض تاتو نمی‌شوند، بلکه تقویت مژه و ابرو را نیز به دنبال دارند. از طرفی این تکنیک با دستگاه و سوزنی ظریف اجرا می‌شود و هاشور ایجاد شده همانند تار ابرو بسیار طبیعی می‌باشد.

از این‌رو نتیجه کار بسیار طبیعی بوده و به دلیل نازکی سوزن، درد تاتو و عوارض نانو بروز کمتری به همراه دارد. درصورتی که این تکنیک با دقت اجرا شود، زمان و ماندگاری آن از دیگر روش‌ها بیشتر است و نیاز به دفعات ترمیم کمتری دارد.

فرق نانو بروز با فیبروز و میکروبلیدینگ چیست؟

تنها فرق نانو بروز با فیبروز در روش اجرای این دو تکنیک است. در نانو بروز ابرو از دستگاه و سوزن‌های نانو بروز ظریف استفاده می‌شود و خطوطی بسیار طبیعی و ظریف اجرا می‌گردد. استفاده از سوزن نانو بروز سبب عمق خطوط بیشتر و مناسب بودن این روش برای پوست چرب شده است. اما فیبروز ابرو با استفاده از قلم فیبروز انجام شده و دوام کمتری نسبت به نانو بروز ابرو دارد. همچنین فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ برای پوست چرب مناسب نیستند.

از دیگر تفاوت نانو بروز با میکروبلیدینگ و فیبروز می‌توان به روش کاشت رنگ شاره کرد. در مدل ابرو نانو بروز کاشت رنگ به صورت یکنواخت و بدون برداشتن دست انجام می‌گیرد. این درحالی است که در سایر روش هاشور، کاشت‌های مختلفی انجام می‌گیرد. در روش‌های دیگر برای کشیدن هر تار مویی 3 الی 4 دقیقه زمان لازم است؛ اما در نانو بروز ابرو به راحتی در چند ثانیه تار مو ترسیم می‌شود.

از دیگر تفاوت نانو بروز با میکروبلیدینگ می‌توان به ماندگاری این روش‌های اشاره کرد. ماندگاری این روش نسبت به میکرو، بیشتر است. از طرفی به دلیل نازکی سوزن‌ها، روند بهبودی پوست مثل قرمزی و … در نانو بروز ابرو سریع‌تر از سایر روش‌هاست.

ماندگاری نانو بروز ابرو چقدر است؟

ماندگاری نانو بروز ابرو چقدر است؟

همانطور که می‌دانید در تکنیک‌های آرایش دائم همچون نانو بروز ابرو عواملی همچون نوع کاشت، نوع رنگ تاتو، جنس پوست، مراقبت بعد از تاتو و … در ماندگاری تاتو تاثیر دارند. در حالت کلی اگر نانو بروز ابرو با مواد باکیفیت و به درستی انجام شود، برای پوست نرمال تا حدود 2 سال دوام دارد. ماندگاری نانو بروز ابرو نسبت به میکروبلیدینگ بیشتر است.

یکی دیگر از مزیت‌های این روش پاک شدن راحت آن است. درصورتی که برای ترمیم اقدام نکنید، تتو ابرو به مرور کمرنگ شده و درصورت تصمیم به ریموو تاتو، به آسانی پاک خواهد شد.

مدل ابرو نانو بروز برای چه افرادی مناسب است؟

تکنیک نانو بروز ابرو به دلیل تازگی نسبت به دیگر متدها برای هر فردی مناسب است. در زیر به برخی از کاندیداهای این متد جدید اشاره می‌کنیم:

  • افراد با پوست چرب
  • افرادی که تمایل به اجرای جدیدترین تکنیک هاشور ابرو دارند.
  • کسانی که ماندگاری بالایی را می‌خواهند.
  • بانوانی با ابروهای کم پشت و نازک
  • افرادی که شکستگی یا سوختگی ابرو دارند.
  • افرادی که به ابروهای لیفت شده علاقه دارند.

آیا نانو بروز ابرو همراه با درد است؟

به علت نازکی سوزن تاتو در این روش، نسبت به سایر روش‌ها درد کمتری ایجاد می‌شود. البته استفاده از قوی‌ ترین پماد بی حسی تاتو قبل و در حین کار نیز در کاهش درد تاثیر دارد. درحالت کلی افرادی که آستانه تحمل پایینی دارند می‌توانند از این روش استفاده کنند.

استابلایزر نانو بروز ابرو چیست؟

استابلایزر نوعی لرزه‌گیر است که در حین کاشت کاربرد فراوانی دارد. این وسیله در سر دستگاه باعث می‌شود خطوط با دقت بیشتری رسم شوند. هلالی بودن استابلایزر به حرکت نرم‌تر سوزن روی ابرو کمک می‌کند.

البته درصورت نبود استبلایزر نیز سوزن به صورت عادی و همچنان ظریف خطوط را کاشت می‌کند.

رنگ های مورد استفاده در نانو بروز چه ویژگی دارند؟

در این تکنیک رنگ‌های بکار رقته از مواد آلی و بدون سرب هستند و بعد از مدتی می‌توانند رشد و تقویت ابرو را به دنبال داشته باشند.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.