مقالات مرکز غزل زرگریان

مون لایت مو یا پیکابو چیست و چگونه انجام میشود؟

مون لایت مو یا پیکابو
5
(6)

مون لایت مو روشی کاملا برعکس متد سان لایت است. رنگ موی مونلایت یا پیکابو یکی از تکنیک‌های ترند رنگ زیر مو است که در آن بیشتر از رنگ‌های فانتزی استفاده می‌شود. رنگ زیر مو دخترانه راهی عالی برای امتحان کردن یک رنگ جدید بدون رنگ کردن کل موهاست.

علاوه‌بر این با جفت کردن رنگ‌های مختلف می‌توانید جلوه‌ای بسیار جذاب روی موهایتان اجرا کنید. این روش همانند رنگ کردن تمام موهاست با این تفاوت که در قسمت زیرین، تکه‌ای از مو را جدا کرده و تنها آن را رنگ می‌کنید. در این مدل لایت مو، ناحیه بالای سر تیره و قسمت زیرین موها، روشن‌تر است.

ما در مرکز غزل زرگریان کلیه تکنیک‌های لایت مو نظیر بالیاژمو، سان لایت و مون لایت و .. را با بالاترین کیفیت اجرا می‌کنیم. در ادامه این مطلب از وبسایت غزل زرگریان با ما همراه باشید تا بیشتر با تکنیک ترند رنگ زیر مو مون لایت آشنا شوید.

رنگ مو پیکابو یا مون لایت چیست؟

ترند رنگ زیر مو پیکابو درحال حاضر یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌های رنگ مو در دنیاست. با استایل peek-a-boo، قسمت زیرین مو شما رنگی متفاوت با قسمت بالایی رنگ می‌شود. با اجرای رنگ زیر مو دخترانه، رنگ پایین موها فقط زمانی قابل مشاهده است که لایه بالایی مو را جدا کنید یا موها را بالا ببندید.

این مدل ترند رنگ زیر مو برای موهای کوتاه و موهای بلند به صورت خیره‌کننده‌ای زیبایی چهره شما را افزایش می‌دهد. روش سان لایت و مون لایت مو کاملا برعکس هم هستند. در این روش ناحیه بالای سر تیره و ناحیه زیرین مو روشن‌تر می‌شود. این روش تقریبا مشابه با روش‌ها سامبره و آمبره بوده با این تفاوت که مرز میان رنگ روشن و تیره کاملا واضح و مشخص است.

چه رنگی برای ترند رنگ زیر مو مناسب است؟

برای رنگ زیر مو دخترانه باید رنگ‌های مختلف را با هم جفت کنید. درصورتی که موهای مشکی دارید، می‌توانید رنگ زیر مو یخی یا بلوند پلاتینی را انتخاب کنید. رنگ‌های پاستیلی و نئونی نیز جلوه‌ زیبایی در موهای شما ایجاد می‌کند.

برای نمونه رنگ قرمز در کنار رنگ‌های آبی و یا سبز، رنگ نارنجی و مشکی یا صورتی و .. انتخاب‌های جسورانه و خیره‌کننده‌ای هستند. در این روش استفاده از تضاد جلوه‌ای زیبا دارد. بنابراین اگر موهای تیره دارید بهترین گزینه انتخاب رنگ زیر مو یخی و روشن است. اگرهم رنگ مو روشنی دارید، رنگ‌های تیره می‌توانند انتخاب مناسبی باشند.

آیا ترند رنگ زیر مو پیکابو یا مونلایت بدون دکلره امکان پذیر است؟

آنچه در استفاده و عدم استفاده از دکلره اهمیت دارد، رنگ موی فعلی شماست. درصورتی که موهای تیره دارید، به طور قطع باید از دکلره استفاده کنید تا پایه‌ای مناسب برای رنگ‌های جذاب داشته باشید. درصورتی که رنگ موهای روشنی دارید چاره‌ای غیر از دکلره کردن مو ندارید. هر اندازه رنگ موی شما روشن‌تر باشد، پایه مو شما نیز می‌بایست بالاتر باشد.

اگر موهای فعلی شما روشن است و تمایل دارید رنگ زیر مو دخترانه تیره‌ای داشته باشید نظیر موهای بلوند با مشکی، قرمز آتشین یا آبی تیره، رنگ روی موهای شما اجرا می‌شود اما ممکن است دوام و ماندگاری بالایی نداشته باشد. بهترین کار این است که در ابتدا قسمتی از موهایتان را جدا کرده و رنگ کنید تا نتیجه را مشاهده نمایید.

نکات مهم قبل از انجام مون لایت ترند رنگ زیر مو

در زیر به برخی از نکات مهمی که قبل از اجرای تکنیک مون لایت مو یا رنگ زیر مو یخی باید رعایت شود اشاره می‌کنیم:

  • از رنگ‌های متصاد استفاده کنید تا جلوه‌ای خیره‌کننده ایجاد نمایید.
  • لایه بالایی موی را جدا کرده و چرب کنید.
  • از شانه دم باریک برای جدا کردن لایه موها استفاده کنید.
  • تا جای امکان به آرایشگاه معتبری برای اجرای این تکنیک مراجعه کنید.
  • از مواد رنگ و دکلره درجه یک استفاده کنید.
  • از یک رنگ استفاده کرده و یا با ترکیب چند رنگ مختلف، طیفی رنگی بوجود آورید.

اجرای رنگ زیر مو دخترانه در مرکز غزل زرگریان

ما در مرکز غزل زرگریان با بهره‌گیری از بهترین متخصصان رنگ مو انواع تکنیک‌‎های لایت مو نظیر آمبره مو، بالیاژ مو، مووی لایت، لولایت مو، ویو لایت، هاف لایت، سان لایت و مون لایت، رنگ زیر مو یخی و ... را برای شما عزیزان اجرا می‌کنیم.

متخصصان مرکز غزل زرگریان از بهترین مواد رنگ مو و دکلره درجه یک برای تضمین سلامت موی شما عزیزان استفاده می‌کنند. شما می‌توانید در این مرکز معتبر قبل از اجرای کار، رنگ زیر مو دخترانه را روی قسمتی از موهای خود اجرا کرده و  نسبت به تصمیم نهایی خود در انتخاب رنگ اطمینان حاصل نمایید.

علاوه بر اجرای سبک تخصصی مون لایت مو و دیگر روش‌های رنگ مو در این مرکز معتبر، تکنیک‌های آرایش نیمه دائم صورت نظیر تاتو خط چشم، هاشور ابرو، تاتو لب، ریموو تاتو ابرو و ... نیز برای شما ارائه داده شده است. شما می‌توانید بهترین قیمت مون لایت مو را با کیفیت بالا در مرکز غزل زرگریان تجربه کنید.

چگونه می توان موهای مون لایت شده را پر رنگ نگه داشت؟

مدت رمان رنگ زیر مو دخترانه، بستگی به نوع رنگ انتخابی دارد. برای نمونه رنگ‌های صورتی و یا قرمز نسبت به رنگ‌های آبی یا سبز و مشکی زودتر محو می‌شوند. بهترین کار برای افزایش ماندگاری ترند رنگ زیر مو یا مون لایت مو استفاده از شامپوها و نرم‌کننده‌های مناسب موهای رنگ شده است.

تفاوت تکنیک مون لایت با آمبره و سامبره چیست؟

این روش تقریبا همانند روش‌های سامبره و آمبره است. اما تفاوت آن این است که مرز میان رنگ‌های روشن و تیره، کاملا واضح و مشخص است.

تخفیف ویژه رنگ و لایت مو

نوع تخفیف مد نظر شما(Required)

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید