مقالات مرکز غزل زرگریان

مدارک کمپانی فی در ایران و مورد نیاز برای مهاجرت

مدارک کمپانی فی
3.7
(9)

دریافت مدارک کمپانی فی برای افرادی که تصمیم به ورود به بازار کار در این حوزه را دارند اجباری است. آکادمی فی اروپا در رشته‌های مختلف هنرجویان فراوانی را پذیرفته و پس از آشنایی با محصولات آکادمی فی به آن‌ها مدارک کمپانی فیارائه می‌کند. اعضای اکادمی فی در ایران موظفند در قبال عضویت پیگمنتر سبب درآمدزایی چندبرابری شوند. مدرک اکادمی فی برای مهاجرت و درآمدزایی در این حوزه توسط مرجع تخصصی فی اکادمی در ایران صادر می‌گردد.

هر فرد برای دریافت مدارک کمپانی فی باید دوره‌های آرتیست، رویال آرتیست، مستر اسیستنت، مستر کرفت و گرند مستر را بگذراند و در هر دوره نیاز به داشتن مدارک کمپانی فی دوره قبلی دارد. در ادامه این مطلب از وب سایت مرکز غزل زرگریان، بهترین سالن آرایش دائم، با مراحل اخذ مدرک اکادمی فی برای مهاجرت و نرم افزار کرفت مستر فیبروز آشنا خواهید شد و به پرسش‌هایی از قبیل آکادمی فی چیست؟ مدرک مستر چیست؟ مستر اسیستنت یعنی چی؟ گرند مستر چیست؟ مدرک مستری چیست؟ و .... پاسخ خواهید داد.

آکادمی فی چیست؟

در پاسخ به این پرسش که آکادمی فی اروپا چیست؟ می‌توان گفت آکادمی فی یکی از بزرگترین موسسات آموزش و ارائه خدمات آرایش دائم در جهان می‌باشد. این آکادمی توسط آقای برانکو بابیک در صربستان ایجاد شده است. فی چیست؟

دلیل نام گذاری فی، نسبت طلایی همان عدد 1.618 است که در قرینه سازی ابرو و ... و طراحی صورت افراد استفاده می‌شود. فی آکادمی روش‌های جذابی را در زمینه‌های گوناگون نظیر فیبروز ابرو، شیدینگ ابرو، فی کانتور چشم، تاتو لب، فی ریمووال، پاک کردن تاتو ابرو و هاشور ابرو و .. ابداع نموده است. فیبروز ابرو از معروفترین روش‌های ابداع شده توسط این کمپانی است که بسیار پرطرفدار می‌باشد. بطوریکه امروزه آموزش فیبروز ابرو، آموزش میکروبلیدینگ ابرو و ... و ثبت نام در آکادمی فی، پرداخت هزینه عضویت در آکادمی فی و ارائه مدارک کمپانی فی از امتیازهای مراکز و آکادمی فی در تهران محسوب می‌شود.

آرتیست

هر فرد با شرکت و ثبت نام در آکادمی فی به عنوان استیودنت (student) معرفی می‌شود. هر student باید طی 6 ماه دوره‌ها و مراحل کرافت مستر (craft master) را برای آرتیست شدن پشت سر بگذارد. تمامی آرتیست‌ها گواهی نامه با لوگو آکادمی فی و شماره منحصربفردی برای خود دارند که در وب سایت phi map اطلاعات آن موجود است.

آرتیست برای پیشرفت و رسیدن به جایگاه بالاتر نیاز به تلاش، سخت کوشی و انتشار کارهای خود دارد. این شخص برای ارتقا باید هر روز تمرین کند و در جریان بروز شدن تمامی محصولات آکادمی فی و تغییرات قرار گیرد. پس از طی 6 ماه آرتیست، در صورت تایید تمامی اساتید craft master به مرتبه و لقب رویال آرتیست دست یابد.

آرتیست از مدارک آکادمی فی

رویال آرتیست

فردی که 6 ماه در عنوان آرتیست در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشته و کارهای او مورد تایید کرفت مستر قرار گرفته است، می‌تواند تبدیل به یک رویال آرتیست شود.

این دست از آرتیست‌ها بر این باورند که آثارشان به اندازه کافی خوب است. این افراد می‌توانند 5 نمونه‌کار خود را به هیئت ژوری آکادمی فی یا اعضای اکادمی فی در ایران و آدرس [email protected] ایمیل نمایند. پس از رونمایی کارها برای کرافت مستر، آن‌ها درباره صلاحیت شما برای رویال مستر شدن تصمیم‌گیری می‌کنند.

پس از تاییدیه کرافت مستر و تبدیل شدن شما به رویال مستر، این عنوان از طریق یک ایمیل با لوگو جدید برای شما ارسال می‌گردد. شما تحت این شرایط قادرید در سایت به گروه Phichat بپیوندید و کارهای خود را در آنجا به نمایش بگذارید. رویال آرتیست می‌تواند با تهیه فیلم‌های آموزشی برای کرافت مستر، یک master assistant باشد. از طرفی این شخص اجازه کمک به کرافت مستر را در صورتی که هنرجویان زیادی داشته باشد، دارد.

رویال آرتیست از مدارک آکادمی فی

مستر اسیستنت (دستیار استاد)

مستر اسیستنت یعنی چی؟ به یک رویال آرتیست فعال و باتجربه که به هنرجویان در کرافت مستر کمک کرده و برای تایید رویال آرتیست‌ها هزینه دریافت می‌کند، مستر اسیستنت می‌گویند. درواقع این شرایط، یک فرصت عالی برای کسب تجربه و دانش در دیگر رشته‌هاست.

همچنین فرد درباره نحوه آموزش هنرجویان طبق قوانین phiacademy نیز تجریه کسب می‌کند. مستر اسیستنت در تمرین‌های عملی هنرجویان نظیر کار روی پوست مصنوعی تاتو و مدل زنده کمک می‌کند و در صورتی که توسط کرافت مستر مورد تایید باشد، می‌تواند بخش‌هایی از درس تئوری را به هنرجویان آموزش دهد.

این شخص به ویدیوها در craft master دسترسی دارد. و هنرجویان با کمک این ویدیوها قادر به پشت سر گذاشتن مراحل آزمون خواهند بود. از طرفی می‌تواند تجربیات خود را برای پیشرفت در اکادمی در اختیار هنرجویان قرار دهد. مستر اسیستنت بسته به کشوری که در آن زندگی می‌کند و تاییدیه‌های craft master قادر است خود یک craft master باشد.

مستر اسیستنت

کرفت مستر ( استاد)

کرفت مستر وظیفه آموزش و راهنمایی هنرجویان را در حوزه قوانین phiacademy و نرم افزار craft master دارد تا بتوانند با پشت سرگذاشتن مراحل، مدارک کمپانی فی بگیرند. درواقع craft master یک اپلیکیشن همانند سایر اپلیکیشن‌ها نظیر نرم افزار قرینه سازی است که روی گوشی نصب می‌شود.

استیودنت و آرتیست بوسیله نرم افزار کرفت مستر فیبروز، با مستر و سایر اعضای اکادمی فی در ایران در ارتباط می‌باشند. آموزش‌های نظری درباره پوست شناسی در تاتو و انواع پوست، رنگدانه‌ها، بهداشت و ... همراه با فیلم آموزشی و تصویر است. مستر کرفت وظیفه آموزش نحوه برخورد با مشتریان، پشتیبانی، حمایت مداوم و پاسخ به پرسش‌های هنرجویان ظرف 48 را ساعت دارد.

هرکرفت مستر می‌تواند طبق قوانین آکادمی فی در حین کار بر روی مدل زنده، ویدیو ضبط کند و آن را با جدیدترین اخبارها در اختیار سایر اعضای کرفت مستر قرار دهد. براساس مصوبه Branko babic هر مستر کرفت می‌تواند craft master مخصوص خود را داشته باشد.

کرفت مستر

گرند مستر (استاد بزرگ)

گرند مستر چیست؟ مستری که بتواند طی 1 سال بیشتر از 100 آرتیست تایید شده داشته باشد به عنوان گرند مستر معرفی می‌شود. این شخص باید توسط اعضای رتبه دار آکادمی فی اروپا تایید شود.

البته هر گرند مستر باید ضمن شخصیت و اخلاق خوب، تکنیک جدیدی را ارائه دهد و یا تکنیک قبلی را توسعه دهد و خلاق باشد. هر گرند مستر باید به سایر اعضای آکادمی در جهت پیشرفتشان و دریافت مدارک کمپانی فی کمک کند.

grand master مجاز به داشتن craft master، رویال آرتیست، هنرجو، craft master و ... برای خود طبق قوانین برنامه craft master است.

گرند مستر آکادمی فی

پرطرفدارترین رشته‌های آکادمی فی کدام است؟

تکنیک‌های فیبروز، اسکالپ سر، فی ریمووال، فی لش و فیکانتور از پرطرفدارترین رشته‌های اکادمی فی هستند که برای فعالیت در این زمینه‌ها نیاز به دریافت مدارک کمپانی فی است. 

نرم افزار کرفت مستر فیبروز چیست؟

مستر کرفت یک اپلیکیشن نظیر دیگر برنامه‌هاست که استیودنت و آرتیست قادرند بواسطه آن با مستر و سایر اعضای آکادمی فی در تهران و ایران در ارتباط باشند.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 9

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید