مقالات مرکز غزل زرگریان

علت آبی شدن تاتو خط چشم و یا سبز رنگ شدن آن

علت آبی شدن تاتو خط چشم
4.3
(12)

به علت آبی شدن تاتو خط چشم اغلب افراد از اجرای تاتو خط چشم دائم هراس دارند. تتو چشم به دلایل مختلفی ممکن است در گذر زمان آبی و یا سبز رنگ شود. اینکه چرا تاتو خط چشم سبز میشود بدلیل جذب شدن جوهر مشکی در زیر پوست و باقی مانده جوهرپایه رنگ است. درصورت عدم استفاده از مکمل رنگ مشکی، استفاده از رنگ‌های دارای سرب، رنگ‌های نامرغوب و تقلبی و ... هاشور خط چشم پس از مدتی آبی می‌شود. از این‌رو استفاده از بهترین مارک رنگ تاتو خط چشم برای جلوگیری از این اتفاق بسیار مهم است.

درصورت استفاده از رنگ‌های نامرغوب شما به علت رنگ نگرفتن تاتو خط چشم، به علت کم رنگ شدن تاتو خط چشم و همچنین به علت ریختن تاتو خط چشم ناچار به ترمیم خط چشم بعد از چند روز خواهید شد. در ادامه این مطلب از وب سایت غزل زرگریان، به این پرسش که چرا خط چشم سبز میشه؟ پاسخ خواهیم داد و شما با علل سبز و آبی شدن خط چشم تاتو و راهکار جلوگیری از آن آشنا خواهید شد.

علت آبی شدن تاتو خط چشم دائم

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا تاتو خط چشم سبز و آبی می‌شود؟ یا چرا رنگ تاتو سبز میشود؟ تغییر رنگ تاتو به رنگ سبز و آبی به عوامل گوناگونی بستگی دارد. این اتفاق بیشتر برای تتوهایی با رنگ مشکی رخ می‌دهد. بنابراین در این موضوع کیفیت رنگ تاتو و انتخاب بهترین رنگ تاتو ابرو بسیار مهم است.

در اجرای تتو با رنگدانه‌های مشکی، این رنگدانه‌ها در طول زمان جذب پوست شده و فقط رنگ پایه جوهر باقی خواهد ماند. این رنگ پایه جوهر بسته به نوع جوهر مصرفی، معمولا به رنگ‌های آبی و یا سبز درمی‌آید. اما درصورتی که شما از جوهر مشکی و ترکیب رنگ تاتو خط چشم مناسب با بهترین کیفیت استفاده کنید، احتمال این اتفاق کمتر خواهد بود.

از طرفی رعایت ترکیب رنگ سازگار با پوست مشتری و همچنین دارا بودن تاتو قدیمی نیز از دلایل و علت آبی شدن تاتو خط چشم است.

بنابراین استفاده از بهترین رنگ مشکی برای تاتو خط چشم برای ماندگاری تاتو خط چشم و جلوگیری از آبی شدن آن بسیار حائز اهمیت است.

جلوگیری از آبی شدن خط چشم دائم

در اغلب مواقع تتوهایی که از جوهر مشکی خالص برای تتو چشم و کانتور چشم استفاده می‌شود، به رنگ آبی و یا سبز تغییر رنگ می‌دهند.

که این موضوع باعث دلزدگی افراد از تتو چشم خود خواهد شد. برای جلوگیری از آبی شدن خط چشم و همچنین پخش رنگ تاتو خط چشم، باید به نکات زیر توجه کرد:

  • در زمان تعیین شده اقدام به ترمیم میکروبلیدینگ خود نمایید.
  • از جوهر با رنگ مشکی استفاده کنید.
  • درصورت کمرنگ شدن تتو در زمان کوتاه برای ترمیم خط چشم بعد از چند روز به تاتوکار مراجعه کنید.
  • در زمان اجرای تتو به میزان مناسب بی‌حسی استفاده شود.
  • در حین اجرای تتو سوزن تاتو به هیچ وجه جابجا نشود.
  • هرچه رنگ تاتو شما تیره‌تر باشد، ماندگاری تاتو خط چشم بالاتری داشته و سبز شدن رنگ تتو نیز دیرتر اتفاق می‌افتتد.

از طرفی استفاده از بهترین مارک و برند جوهر تاتو در ماندگاری تاتو تاثیر بسیاری می‌گذارد. بنابراین پیشنهاد می‌شود حتما به بهترین سالن آرایش دائم مراجعه کنید تا دچار تغییر رنگ تاتو نشوید.

علت کم رنگ شدن تاتو خط چشم

یکی دیگر از مشکلات متداول در تتو چشم، کم رنگ شدن تتو است. علت کم رنگ شدن تاتو خط چشم عدم مهارت پیگمنتر در اجرای تتو، نحوه در دست گرفتن سوزن تاتو، عمق نادرست کاشت رنگ، عدم استفاده از رنگ مرغوب و .... می‌باشد.

علت رنگ نگرفتن تاتو خط چشم

یکی دیگر از مشکلاتی که برای افراد انجام تتو برای چشم رخ می‌دهد، رنگ نگرفتن تتو است.

علت رنگ نگرفتن تاتو خط چشم چربی پوست، تعرق زیاد، رعایت نکردن مراقبت بعد از تاتو خط چشم، مصرف الکل و دخانیات، کندن زخم تاتو و دستکاری جای تاتو، استفاده از داروهای اعصاب، مشکلات هورمونی و ... ممکن است رنگ نگیرد.

از طرفی فشار دست پیگمنتر، مهارت و تکنیک او برای انجام تکنیک‌های تاتو مثل فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ نیز می‌تواند در رنگ نگرفتن و یا ریزش رنگ تاتو تاثیرگذار باشد.

عدم رعایت نکات مراقبتی ممکن است، علت کبودی چشم بعد از تاتو خط چشم باشد که نیاز به درمان ورم چشم بعد از تاتو پیدا می‌کند. از این‌رو افراد برای داشتن تاتویی جذاب باید حتما نکات مراقبتی را جدی گرفته و به بهترین سالن آرایش دائم مراجعه کنند.

ترکیب رنگ تاتو برای چشم و بهترین برند رنگ تتو

پیگمنتر قبل از انجام تتو باید براساس پوست شناسی در تتو، نوع سردی و گرمی پوست مشتری را تشخیص دهد.

همچنین اگر مشتری تاتو قدیمی داشت باید اقدام به خنثی‌سازی آن کند. استفاده از رقیق کننده رنگ تاتو  برای دستیابی به بهترین ترکیب رنگ تاتو خط چشم مهم است.

حال بر اساس سردی و گرم پوست، بهترین مارک رنگ تاتو خط چشم را برگزیند. در انتخاب بهترین برند رنگ تتو چشم، می‌توان به رنگ‌های پرمابلند، رنگ مشکی چیک، رنگ دابل بلک ( برای پوست سرد)، رنگ آیلاینر (برای پوست گندمی، گرم و روشن) و .. اشاره کرد.

ریموو خط چشم سبز

هنگامیکه خط چشم سبز می‌شود، فرد تصمیم به ریموو یا کاور تاتو قدیمی می‌گیرد. پاک کردن خط چشم سبز شده امری سخت و حساس است. زیرا پلک نازک، حساس و ظریف است و روش‌های پاک کردن تاتو نیز ممکن است به آن آسیب وارد کند.

از این‌رو برای عدم آسیب به چشم در وهله‌ی اول به بهترین سالن برای تتوی خط چشم مراجعه نمایید تا با استفاده از بهترین مارک رنگ تاتو از تغییر رنگ تاتو شما جلوگیری شود. اما در صورتی که به این اتفاق دچار شدید، حتما در مرکزی معتبر، ریموو تاتو را با استفاده از مواد ریموور اورجینال انجام دهید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 12

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید