مقالات مرکز غزل زرگریان

سان لایت مو چیست؟

سان لایت مو
5
(6)

سان لایت مو یکی از روش‌های جدید لایت مو است که شاید برای بسیاری از افراد آشنا بنظر نرسد. تکنیک بروز سان لایت نوری روشی است که در آن قسمت بیضی بالای سر افراد بلوند و دکلره می‌شود و همانند خورشید می‌درخشد. در واقع اجرای سان لایت روی موی مشکی همانند این است که یک کره درخشان در بالای سر فرد ایجاد شده است که یادآور خورشید است. رنگ مو سان لایت عروس با ایجاد قسمتی بیضی بالای سر با رنگ دکلره و بلوند انجام می‌شود که میزان بزرگی و کوچکی آن به سلیقه خود فرد بستگی دارد.

ما در مرکز غزل زرگریان علاوه بر ارائه خدمات آرایش دائم نظیر تاتو خط چشم، تاتو خط لب و رژ لب، شیدینگ لب، بولد بروز ابرو، میکرو ابرو و ... خدماتی نظیر آرایش و میکاپ عروسکی، انواع لایت مو همانند سان لایت مو، مون لایت مو، بالیاژ مو ... ارائه نموده‌ایم. متخصصان مجرب در مرکز غزل زرگریان، تکنیک‌های سان لایت و مون لایت مو را با بهترین قیمت برای شما عزیزان اجرا می‌کند.

سان لایت مو چیست؟

تکنیک سان لایت مو همانطور که از نامش مشخص است از ریشه Sun به معنای خورشید است. علت نامگذاری آن به دلیل این است که کره‌ای روشن و درخشان در ناحیه بالایی سر ایجاد می‌شود. در روش سان لایت نوری، قسمت بالایی کره سر را با رنگ‌های روشن که نیاز به دکلره دارند، رنگ می‌کنند. همچنین در برخی سالن‌های زیبایی، رنگ مو سان لایت عروس پیشنهاد می‌شود و جذابیتی برای درخشیدن عروس در ماندگارترین شب زندگی اوست.

با توجه به عکس سان لایت مو، در تکنیک سان لایت روی موی مشکی، قسمت بالایی سر توسط دکلره روشن شده و قسمت‌های دیگر آن تیره باقی خواهند ماند.

رنگ مناسب تکنیک رنگ مو سان لایت عروس

همانطور که گفتیم در تکنیک سالن لایت مو به کمک رنگ بلوند و بسیار روشن، ناحیه‌ای از بالای سر روشن و بقیه موها به رنگ قبلی باقی می‌ماند. اگر سر را همانند کره زمین در نظر بگیرید، ناحیه بالای سر سان لایت به معنای خورشید روشن است.

در این تکنیک یک گردی از تاج سر را برداشته و دکلره می‌کنند و سپس رنگ‌هایی که در نور آفتاب همانند طلایی، مسی یا نارنجی را می‌توان روی مو اجرا کرد. در سبک سان لایت نوری اصولا از رنگ‌های طلایی و مسی که نمایانگر نور خورشید است استفاده می‌شود.

تکنیک سان لایت نوری به چه صورت انجام می شود؟

درصورتی که سر را همانند کره زمین فرض کنید، قسمت بالایی سر خورشید روشن خواهید داشت و نور خورشید در آن قسمت قابل مشاهده است. بدین معنا که در تکنیک سان لایت از ناحیه رستنگاه تا تاج سر، رنگی بسیار روشن خواهید داشت که همانند خورشید می‌درخشد.

درواقع در سان لایت نوری، آرایشگر یک کره درخشان در بالای سر ایجاد می‌کند که یادآور خورشید می‌باشد. اصولا سان لایت روی موی مشکی به دو روش انجام می‌شود.

  1. در روش اول در قسمت تاج سر، تکه‌های بسیار روشن ایجاد می‌شود. این ناحیه‌ها معمولا به رنگ بلوند روشن و یا نارنجی روشن لایت می‌شوند.
  2. در روش دیگر اجرای سان لایت، به شکل بیضی منظم، موهای قسمت بالای سر لایت می‌شود. ضخامت این بیضی نیز به سلیقه مشتری بستگی دارد.

اما در هر دو روش برای قسمتهایی که قصد سان لایت آن را داریم، ابتدا باید دکلره انجام شود.

قیمت سان لایت مو

قیمت سان لایت مو به عوامل مختلفی همانند کیفیت رنگ مورد استفاده، مهارت آرایشگر، میزان رنگ مصرفی، زمان انجام این کار و ... بستگی دارد. لازم به ذکر است به دلیل استفاده از دکلره در این تکنیک برای عدم آسیب دیدگی موها بهتر است از موادی با کیفیت بالا استفاده کنید. ا طرفی سان لایت یک روش تخصصی است و شما امکان اجرای آن را در منزل ندارید.

از این‌رو پیشنهاد می‌شود برای اجرای این تکنیک زیبا و خاص به بهترین آرایشگاه و متخصصینی باتجربه مراجعه نمایید. ما در مرکز غزل زرگریان با استفاده از متریال رنگ مو درجه یک و شناخت کلیه تکنیک‌های لایت مو به صورت تخصصی این تکنیک را برای شما عزیزان اجرا می‌کنیم.

تفاوت سان لایت با روش هایلایت چیست؟

تکنیک سان لایت مو بهتر است روی مو با زمینه روشن اجرا شود. درواقع یکی از وجوه تمایز این تکنیک با هایلایت در همین موضوع است. اما برخی سان لایت روی موی مشکی و یا موهایی با زمینه تیره‌ نیز انجام می‌دهند. در این مورد هرکس سلیقه خود را درنظر می‌گیرد.

معنی لغوی سان لایت چیست؟

این کلمه از واژه انگلیسی سان (SUN) به معنای خورشید گرفته شده است و از این رو سان لایت، نور خورشید معنا می‌شود.

تخفیف ویژه رنگ و لایت مو

نوع تخفیف مد نظر شما(Required)

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید