مقالات مرکز غزل زرگریان

درمان ورم چشم بعد از تاتو و میکروبلیدینگ

درمان ورم چشم بعد از تاتو
3.5
(80)

درمان ورم چشم بعد از تاتو و میکروبلیدینگ یکی از دغدغه‌های افرادیست که تاتو انجام می‌دهند. عدم انجام صحیح تکنیک‌هایی نظیر تاتو خط چشم، ریموو تاتو و تتو ابرو، از دلایل و علت ورم چشم است. قرمزی و ورم چشم بعد از بن مژه، ورم بعد از ریموو خط چشم و همچنین ورم چشم بعد از تاتو ابرو و ورم چشم بعد از ریموو ابرو امری طبیعی است. در پاسخ به این پرسش که برای ورم چشم بعد از تاتو چه باید کرد؟ می‌توان گفت این امر بعد از گذشت 3 الی 4 روز از بین می‌رود.

اما اگر بعد از این مدت فرد دچار عفونت چشم بعد از بن مژه و تاتو خط چشم شد و ورم بعد از بن مژه و ورم خط چشم از بین نرفت، فرد باید بفکر درمان سریع التهاب چشم بعد از تاتو خط چشم باشد. برای درمان ورم چشم بعد از تاتو یا درمان عفونت چشم بعد از تاتو خط چشم باید چند نکته ی مهم در مورد ورم تاتو را درنظر گرفت.

عدم رعایت نکات مراقبت بعد از تاتو نظیر خاراندن چشم، حمام رفتن در روزهای ابتدایی تتو، عدم استفاده از پمادهای بعد از تتو و… علت ورم زیر ابرو بعد از تاتو یا علت ورم چشم بعد از ریموو ابرو است. در ادامه این مطلب از وب سایت غزل زرگریان به علت ورم بن مژه و چشم، علت ورم زیر ابرو بعد از تاتو و ورم ابرو بعد از میکروبلیدینگ و راه‌های درمان ورم چشم بعد از بن مژه و تتو می‌پردازیم.

ورم چشم بعد از بن مژه و تاتو خط چشم

ورم چشم بعد از بن مژه و تاتو خط چشم

بسیاری از خانم‌ها برای راحت شدن از آرایش چشم تصمیم به انجام تاتو خط چشم و یا بن مژه می‌‌گیرند. اما این تکنیک یکی از خطرناک‌ترین و در عین حال پردردسرترین شیوه‌های تتو است. با این وجود اگر این تکنیک توسط بهترین فرد انجام شود و پیگمنتر به ساختمان و بافت‌های حساس چشم آشنایی داشته باشد، هیچ مشکلی ایجاد نخواهد شد.

در صورت بی‌اطلاعی پیگمنتر، زمان ورود سوزن تاتو به بافت چشم آسیب‌های زیادی وارد خواهد شد. همچنین در صورتی که سوزن تاتو با عمق بالایی وارد پوست شود، احتمال پارگی و آسیب دیدن بافت‌های کره چشم بسیار زیاد است.

اما این همه ماجرا نیست چراکه در بهترین شرایط حتی ورود رنگ تاتو به درون چشم می‌تواند عفونت چشم بر اثر تاتو، عفونت چشم بعد از بن مژه و حساسیت‌های چشمی را در پی داشته باشد.

به‌طور کلی آلرژی بعد از تتو با ورم چشم بعد از بن مژه، با پف چشم بعد از تاتو خط چشم، قرمزی چشم و خارش آنها بروز خواهد کرد و باید درمان ورم چشم بعد از تاتو انجام شود.

متاسفانه گاهی این تکنیک بر اثر بی‌تجربگی پیگمنتر، بر روی بینایی افراد تاثیر گذاشته و منجر به نابینایی می‌شود. همچنین در صورت عدم انجام صحیح تتو ابرو نیز ممکن است فرد ناچار به درمان ورم خط چشم بعد از تاتو ابرو شود.

بهترین روش های درمان ورم چشم بعد از تاتو خط چشم

روش‌های درمان ورم و پف چشم بعد از بن مژه و درمان کبودی چشم بعد از تاتو به شما کمک کرده تا التهاب آن را به حداقل ممکن برسانید. در ادامه به راه‌های کاهش عوارض التهاب چشم بعد از تاتو خط چشم و درمان عفونت چشم بعد از تاتو خط چشم اشاره خواهیم کرد:

  1. یکی از راه‌های درمان ورم پلک بعد از بن مژه این است که به مدت 3 روز چشم‌های خود را نشویید.
  2. برای درمان ورم بعد از ریموو خط چشم، تا 24 ساعت بعد از اجرای این تکنیک از کمپرس یخ بر روی پلک استفاده کنید. برای جلوگیری از تماس مستقیم سرما چند قطعه یخ را درون پلاستیک فریزر ریخته و سپس آن را روی پلک‌های خود قرار دهید. قرار دادن طولانی مدت یخ بر روی چشم‌ها سبب بروز سردرد خواهد شد. بنابراین توصیه می‌شود به طور مداوم و طولانی مدت این کار را انجام ندهید.
  3. برای خوابیدن ورم چشم بعد از تاتو از پماد ویتامین آ روزی سه بار استفاده کنید. برای این منظور مقداری از پماد را بر روی گوش پاک کن زده و قسمت تاتو شده را به این پماد آغشته نمایید.
  4. برای درمان عفونت چشم بعد از تاتو خط چشم از روز اول تا یک هفته از پماد هیدروکورتیزون چشمی استفاده کنید.
  5. یکی از دلایل و علت ورم چشم بعد از ریموو ابرو و تاتو خاراندن چشم بعد از انجام این تکنیکهاست. بنابراین برای عدم ایجاد ورم بعد از ریموو ابرو اگر احساس خارش داشتید از خاراندن چشم‌ها خودداری نمایید.
  6. از رفتن به استخر و سونا به مدت 1 هفته بپرهیزید.
  7. تا زمان بهبودی کامل از آفتاب گرفتن و قرارگیری در آفتاب خودداری کنید. پیشنهاد می‌کنیم در این مدت از عینک دودی استفاده نمایید.

همچنین با رعایت نکاتی مانند مرطوب نگه داشتن چشم و شستشوی دست‌ها قبل از لمس چشم‌ها از ایجاد عفونت چشم بعد از بن مژه و ورم بعد از تاتو خط چشم جلوگیری خواهد شد.

ورم ابرو بعد از میکروبلیدینگ چگونه است؟

بدلیل خراش‌های ایجاد شده در محل ابرو، بعد از التهاب ممکن است شاهد ورم ابرو بعد از میکروبلیدینگ و حتی ورم چشم بعد از میکرو ابرو باشید.

نفوذ سوزن به داخل پوست، در وهله اول باعث التهاب و قرمزی می‌شود. همچنین به سبب تهاجمی بودن این تکنیک، ممکن است فرد دچار ورم ابرو بعد از میکروبلیدینگ و ورم بعد از ریموو ابرو شود. ورم ابرو بعد از میکروبلیدینگ سبب پهن شدن ابرو می‌شود.

درصورت مشاهده این عوارض فرد نباید دچار نگرانی شود. زیرا التهاب و ورم ابرو بعد از سه روز و نهایت یک هفته به صورت کامل برطرف خواهد شد. بعد از این مدت درصورت عدم بهبودی باید به دنبال درمان ورم ابرو بعد از تاتو و درمان ورم چشم بعد از ریموو ابرو باشید.

خارش و ورم چشمهایم را بعد از تاتو ابرو چگونه درمان کنم؟

از مشکلاتی که بعد از تتو خط چشم ممکن است ایجاد شود، خارش است. در صورت خارش از خاراندن چشم‌ها خودداری کنید. چراکه خاراندن روند بهبودی را طولانی‌تر خواهد کرد. در صورت خارش از پماد ویتامین آ و پماد هیدروکورتیزون چشمی استفاده نمایید تا میزان خارش کمتر شود.

احساس خارش بعد از تاتو در چند روز اول کاملا طبیعی است و با شروع ترمیم پوست، شروع می‌شود. اما در صورت عدم مشاهده نشانه‌های بهبودی و درمان ورم چشم بعد از تاتو ابرو، درمان ورم پلک بعد از تاتو ابرو و خوابیدن ورم چشم بعد از تاتو باید به پزشک مراجعه کنید.

چه مراقبت‌هایی بعد از تتو خط چشم الزامی است؟

عدم مصرف قهوه قبل و بعد از تاتو، خودداری از رفتن به حمام و عدم انجام عمل‌های میکرودرم و استفاده از مواد آرایشی از مراقبت‌های مهم بعد از تاتو است که به درمان ورم چشم‌ها بعد از تاتو کمک زیادی خواهد کرد. به‌علاوه بعد از اجرای این تکنیک توصیه می‌شود از پماد ترمیم کننده میموزا سی گل استفاده شود.

آیا ورم بعد تاتو خط چشم عوارض دارد؟

تورم، ایجاد ضایعات برجسته، خارش، سوزش، درد با بروز حساسیت به مواد رنگی از مهم‌ترین عوارض تاتو هستند. از آنجایی که چشم‌ها حساس‌ترین عضو بدن هستند نیاز به ظرافت و دقت زیادی دارند.

اگر سوزن تاتو خیلی عمیق وارد به پلک شود احتمال پارگی پلک و آسیب دیدگی بافت کره چشم وجود دارد. اگر رنگ تاتو وارد چشم شود می‌تواند منجر به حساسیت چشم و تورم متوسط تا شدید پلک و قرمزی و خارش شدید شود که در اینصورت باید به پزشک مراجعه کنید.

نشانه بهبود ورم چشم بعد از تتو خط چشم چیست؟

یکی از مهم‌ترین نشانه‌های درمان ورم چشم بعد از تاتو خط چشم، کاهش التهاب روی پلک است. اصلی‌ترین نشانه بهبود چشم، کاهش التهاب بر روی پلک‌ها و خوابیدن ورم چشم بعد از تاتو است و زمانی که التهاب پلک به طور کامل از بین برود به این معنی است که پلک شما کاملا بهبود یافته است.

تاتو خط چشم تا چند روز ورم دارد؟

ورم بعد از تاتو تا 4 الی 5 روز کاملا طبیعی است. اما معمولا بهبود تاتو 3 تا 10 روز در افراد مختلف، متفاوت است.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 80

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید