مقالات مرکز غزل زرگریان

آرایش صورت کشیده و لاغر استخوانی و ترفندهای میکاپ

آرایش صورت لاغر و کشیده و استخوانی
2.3
(3)

برای برای آرایش صورت کشیده و لاغر باید نکاتی را رعایت نمود تا صورت فرد گردتر و پر بنظر برسد. رنگ‌های آرایش مناسب صورت‌های لاغر و کشیده و استخوانی، هلویی و صورتی است تا گونه‌ها با زدن رژگونه به صورت افقی و بدون زاویه برجسته‌تر گردد.

از طرفی برای میکاپ و آرایش صورت کشیده و چاق باید رژگونه را زاویه‌دار زد. رعایت نکات و ترفندهای میکاپ و آرایش صورت لاغر و استخوانی و شناخت فرم مناسب صورت و آرایش بر طبق آن سبب ایجاد میکاپی جذاب و متناسب خواهد شد. در واقع با آموزش آرایش صورتهای کشیده و لاغر می‌توان در نتیجه تغییر فرم چهره جذابیت میکاپ را دو چندان نمود. از این رو بسیاری از افراد به این پرسش برمی‌خورند که چگونه صورت کشیده را گرد کنیم؟ یا چگونه صورت لاغر را با آرایش پرتر نشان دهیم؟

بدین منظور ما در ادامه این مطلب از وب سایت غزل زرگریان برای شما نکات مهم در آرایش مناسب صورت های لاغر و کشیده و استخوانی را بازگو خواهیم نمود. شما می‌توانید با رعایت ارایش صورت کشیده و گندمی زیبایی را به چهره خود هدیه دهید.

ضرورت آرایش صورت کشیده و لاغر

افراد دارای فرم صورت متفاوتی با هم هستند. برخی افراد دارای صورتی گرد، بیضی و برخی نیز صورت کشیده زیبا دارند. در این حالت شاید برخی بپرسند ایا صورت کشیده زشت است؟ خیر هر فرم صورتی جذابیت مخصوص به خود را دارد اما شما حتی اگر به خوبی آرایش کردن را بلد باشید باز هم ممکن است در انتها از نتیجه میکاپ رضایت نداشته باشید.

زیرا یکی از اصول اولیه و مهم در آرایش و میکاپ، شناخت فرم صورت و آرایش براساس آن است. آرایش صورت با توجه به تغییر در فرم صورت می‌تواند در جذابیت چهره تاثیرگذار باشد. برای نمونه درصورت عدم رعایت نکات آرایش صورتهای کشیده و لاغر، ممکن است صورت شما کشیده‌تر و لاغرتر بنظر برسد و میکاپ نامناسبی را رقم بزند. صورت کشیده زیبا باید به صورتی میکاپ شود که صورت پرتر نشان داده شود.

اصولا وجود نواحی تیره و سایه‌دار می‌تواند باعث لاغر بنظر رسیدن صورت شود. با رعایت نکات ساده و طلایی در ارایش صورت لاغر و استخوانی می‌توان بهترین میکاپ را متناسب با فرم صورت کشیده داشت. از این رو ما در ادامه این مطلب به ویژگی‌های صورت کشیده و روش‌های آرایش صورت کشیده و لاغر اشاره می‌کنیم.

ویژگی‌های فرم صورت کشیده زیبا

تاثیر فرم چهره در مدل میکاپ یکی از اصولی است که نمی‌توان از اهمیت آن غافل شد. برای اینکه بدانید آرایش صورت کشیده و لاغر و انواع فرم صورت چه اصولی دارد باید با ویژگی‌های برجسته‌ی فرم چهره‌تان آشنا شوید. فرم صورت کشیده و بیضی تقریبا در یک خانواده قرار دارند؛ اما صورت بیضی اندکی پرتر از صورت کشیده و لاغر است.

برای تشخیص صورت کشیده جهت انجام آرایش صورت کشیده و لاغر باید به طول و عرض چهره دقت کرد. درصورتی که طول صورت شما ینی از چانه تا پیشانی خیلی بیشتر از عرض صورتتان یعنی فاصله دو گونه باشد، صورت شما کشیده است. درصورتی که گونه‌هایی استخوانی و لب‌هایی نسبتا فرورفته‌ای نیز دارید، صورت شما کشیده و لاغر می‌باشد.

فرم صورت کشیده دارای ویژگی‌هایی است که آن را از دیگر چهره‌ها متمایز می‌کند. در زیر به خصوصیات بارز چهره کشیده اشاره می‌کنیم:

  • پیشانی بلند و کشیده
  • چانه برجسته و باریک
  • گونه‌های باریک
  • صورت لاغر
  • خط فک نوک تیز

چگونه صورت لاغر را با آرایش پرتر نشان دهیم؟

صورت‌های کشیده و لاغر باید به صورتی آرایش شوند تا کشیدگی و لاغری بیش از حد آن کمتر بنظر برسد. بدین منظور نکات و ترفندهایی در آرایش صورت کشیده و لاغر وجود دارد که سب می‌گردد صورت‌های لاغر کمی به سمت گرد و بیضی و پرتر تغییر نمایند.

برای نمونه استفاده از رنگ‌های روشن به جای تیره سبب ایجاد آرایش صورت کشیده و لاغر بی نظیری خواهد شد. در ادامه به صورت مرحله به مرحله به آموزش آرایش صورتهای کشیده و لاغر خواهیم پرداخت:

زیرسازی پوست و روش ارایش صورت لاغر و استخوانی

زیرسازی پوست و روش آرایش صورت لاغر و استخوانی

رنگ پوست در آرایش صورت کشیده و لاغر باید 1 تا 2 درجه روشن‌تر از رنگ اصلی پوست باشد. درصورتی که شما پوست روشنی دارید تنها 1 درجه پوست خود را برای ارایش صورت لاغر و استخوانی روشن کنید. سپس با بازی با رنگ‌های کانتور و زاویه سازی صورت به صورت مستقیم خطوط چهره را متعادل سازید.

با استفاده از کانتور بینی و کانتورینگ صورت می‌توانید فرم دلخواهی را در آرایش صورت کشیده و لاغر اجرا کنید. از این رو زیرسازی پوست با استفاده از کانسیلر و کانتور بهترین گزینه برای شروع ارایش صورت کشیده و گندمی است.

رنگ کانتور برای میکاپ صورت کشیده و گندمی

رنگ کانتور برای میکاپ صورت کشیده و گندمی

افراد با صورت لاغر دارای پیشانی بلند و چانه کشیده هستند. جهت کانتور پیشانی برای آرایش صورت کشیده و لاغر باید ابتدا بالاترین بخش پیشانی یعنی نقطه رویش مو را با کانتوری به رنگ تیره بپوشانید.

این پوشانندگی می‌بایست از اندازه معمول بیشتر باشد تا در مراحل بعدی توسط پودر فیکس و یا پنکک پیشانی کوتاهتر نشان داده شود. استفاده از رنگ‌های روشن کانسیلر سبب تپل‌تر و پرتر بنظر رسیدن صورت در میکاپ صورت لاغر و استخوانی می‌شود.

با استفاده از کانتور چگونه صورت کشیده را گرد کنیم؟

در ادامه آرایش صورت کشیده و لاغر باید توسط کرم پودر عیوب چهره برطرف شود. شما در این مرحله از آرایش صورتهای کشیده و لاغر باید با قلم کانتور ضمن کوتاهی چانه و پیشانی، خط رویش مو بغل صورت را نیز بکشید. ایجاد خط کانتوری باریک در سرتاسر خط مو سبب کوچکتر بنظر رسیدن پیشانی می‌شود.

با یک براش آرایشی باریک باید پوشاندن خط مو را انجام دهید. سپس باید از گوش خط گونه را شروع و در اواسط گونه خط را خاتمه دهید.

برخلاف کانتور صورت گرد، برای اینکه بدانید چگونه صورت کشیده را گرد کنیم باید برای خط گونه از رنگ‌های ملایم با غلظت کمتر استفاده کنید. بعد از کانتورینگ صورت باید خطوط را محو نموده و با پودر فیکس یا پنکک پوست را یکدست نمایید.

برای گردتر نشان دادن صورت و برجسته سازی رژگونه باید رژگونه را در حالت لبخند با انحنای کمی بکشید. برای آرایش صورت کشیده و لاغر بهترین رنگ رژگونه صورتی و گلبهی است. در آخرین مرحله از کانتورینگ در آرایش صورت کشیده و لاغر باید یک خط در چانه بکشید. در واقع در مرکز چانه خود خطی عمودی کوچکی بکشید و سپس خط را به سوی گردنتان محو نمایید. با این روش چانه شما کوچکتر بنظر می‌رسد.

هایلایت کردن در آرایش صورت لاغر و کشیده

برای اجرای آرایش صورتهای کشیده و لاغر باید براساس مراحل زیر هایلایت کردن صورت را انجام دهید:

  • ابتدا باید به صورت مثلث برعکس هایلایتر را در زیر چشم خود بکشید. این روش سبب درشت نشان دادن چشم و رفع تیرگی زیر چشم می‌شود.
  • سپس خطی را روی استخوان گونه بکشید. در واقع باید خطی باریک و روشن روی استخوان گونه روی خط کانتور ترسیم کنید. بدین واسطه استخوان گونه برجسته‌تر می‌شود.
  • در این مرحله آرایش صورت کشیده و لاغر، باید بینی خود را کانتور نمایید. برای این کار هایلایتر را روی پل بینی بکشید. بدین وسیله بینی شما کوچکتر و باریک نشان داده خواهد شد.

رژگونه برای آرایش صورت لاغر و کشیده

در آرایش مناسب صورت های لاغر و کشیده و استخوانی باید رژگونه مناسب پوستتان را روی برجسته‌ترین قسمت گونه بزنید. با براش سعی کنید رژگونه را به گردترین بخش گونه بزنید.

درصورتی که صورت شما مستطیلی است این روش بهترین گزینه برای شماست. رژگونه‌های براق برای آرایش صورت کشیده و لاغر انتخاب مناسبی نیست. زیرا جلوه هایلایتر را کم می‌کند.

برای زدن رژگونه لبخند بزنید و سپس روی برآمدگی ایجاد شده با براشی پهن رژگونه را به شمت گوش‌ها پخش کنید. بدین وسیله صورت شما پرتر و گردتر نشان داده خواهد شد.

آرایش ابروها در میکاپ صورت لاغر و استخوانی

ابروها باعث ایجاد تفاوت فراوانی در چهره می‌شوند. ابروهای پرپشت با ایجاد وزن در چهره سبب ایجاد تعادل خواهند شد.

همچنین وجود زاویه در ابرو (ابروی هشتی) صورت شما را پهن‌تر می‌کند. از این‌رو توجه از لاغری و کشیدگی صورت دور می‌گردد. برای همین پیشنهاد می‌شود برای آرایش صورت کشیده و لاغر به هیج وجه ابروها را نازک نکنید؛

زیرا در این حالت صورت بیش از حد لاغر و کشیده بنظر خواهد رسید. شما می‌توانید برای داشتن ابروهای پهن و زیبا از خدمات میکروبلیدینگ ابرو، فیبروز ابرو، هاشور ابرو و … در مرکز غزل زرگریان استفاده نمایید. همچنین لیفت ابرو می‌تواند جذابیتی چشمگیر به چهره شما ببخشد.

آرایش چشم مناسب میکاپ صورت کشیده

با تاکید روی دیگر اجزای صورت خود می‌توانید توجه را از لاغری و کشیدگی صورتتان منحرف نمایید. چشم‌ها همانند گونه یکی دیگر از اجزای تاثیرگذار در صورت هستند که در آرایش صورت کشیده و لاغر می‌توان روی آن‌ها مانور داد.

با آرایش چشم اسموکی، اجرای بن مژه و درصورت ریزش مژه استفاده از مژه‌های مصنوعی و ریمل حجم دهنده می‌توان زیبایی چشم‌ها را دو چندان نمود. برای کاهش کشیدگی صورت بهتر است از سایه‌های تیره و پر رنگ استفاده نکنید.

رنگ‌های روشن و ملایم برای سایه در آرایش صورت کشیده و لاغر مناسب‌تر است. همچنین می‌توانید با اجرای تاتو خط چشم گربه‌ای حالت چشمان خود را گردتر نمایید.

خط چشم مناسب آرایش صورت کشیده و لاغربه چه صورت است؟

اجرای خط چشم گربه‌ای در آرایش صورتهای کشیده و لاغر می‌تواند سبب پرتر و گردتر نشان دادن صورت شود. از این‌رو بهتر است خط چشم شما پهن باشد.

چه رنگ رژ لبی برای ارایش صورت لاغر و استخوانی مناسب است؟

در آرایش صورت کشیده و لاغر استفاده از رنگ‌های تیره بیشتر سبب لاغری صورت می‌شود؛ این در مورد رنگ رژ لب نیز صادق است. از این رو بهترین انتخاب برای گردتر بنظر رسیدن صورت و لب‌ها استفاده از رنگ‌های روشن می‌باشد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.