مقالات مرکز غزل زرگریان

کرم ترمیم کننده میموزا سی گل برای لک صورت، جای جوش و بخیه

کرم ترمیم کننده میموزا سی گل
4
(145)

از جمله خواص شگفت انگیز کرم ترمیم کننده میموزا سی گل می‌توان به بازسازی و ترمیم پوست بعد از تاتو و ریموو تاتو و نیز کرم ترمیم کننده سی گل برای لک صورت اشاره کرد. کرم میموزا با ترکیبات موثر خود انتخابی موثر جهت بهبود اثار بریدگی ها و زخم‌های سطحی پوست است. به همین دلیل است که کرم میموزا به عنوان کرم بازسازی کننده سی گل نیز معرفی می‌شود.

همانطور که می دانیم پوست ما در معرض عوامل محیطی متعدد نیاز به مرافبت مداوم و گاها ترمیم و بازسازی دارد. برای این مراقبت ها استفاده از عصاره های طبیعی گیاهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اما استفاده از گیاهان و عصاره های طبیعی به سادگی امکان‌پذیر نیست و طی فرآیندی باید آماده مصرف شوند. از جمله محصولاتی که حاوی عصاره‌های گیاهی است و برای استفاده آسان در بازار موجود می‌باشد کرم ترمیم کننده سی گل با عصاره 10درصدی از ریشه میموزا می باشد. کرم ترمیم کننده میموزا سی گل حاوی عصاره ریشه درخت میوزا و پنبه دانه و ویتامین ای انگلیسی می‌باشد. این مواد تشکیل دهنده در کرم ترمیم کننده سی گل، سوزش و قرمزی ناشی از آفتاب سوختگی وریموو تاتو و یا استفاده از سولاریوم را کاهش می‌دهد.

همچنین به تسریع فرآیند اثر بخشیدن به ترکیب عصاره ها و کاهش ایجاد اسکارهای شدید پوستی کمک می کند. توجه نمایید که برای بهبود سریع و افزایش کلاژن پوست باید از کرم میموزا 10% استفاده شود.

همانطور که واضح است، حساسیت پوست، بعد از انجام اعمالی مانند ریموو تاتو، فیبروز ابرو، میکروبلیدینگ ابرو، هاشور ابرو و لیزر و ...باعث بروز التهاباتی مانند قرمزی و زخم و ... می شود. برای کمک به فرآیند بازسازی و ترمیم پوست استفاده از کرم ترمیم کننده سی گل پشنهاد می‌شود.

ترمیم کننده سی گل برای چی خوبه

ترمیم کننده سی گل برای چی خوبه؟

حال شاید برای شما هم این پرسش پیش بیاید که ترمیم کننده سی گل برای چی خوبه؟ در جواب باید گفت مواد و عناصر طبیعی به کار رفته در این کرم ترمیم کننده سی گل برای لک صورت، اثرات به جا مانده از بخیه و یا جای جوش قدیمی و نیز بریدگی‌های عمیق و یا ضایعات پوستی آبله مرغان موثر است.

در ادامه با نحوه‌ی استفاده از کرم میموزا برای لک و دیگر کاربردهای این کرم ترمیم کننده از برند سی گل آشنا می‌شویم.

  • کرم ترمیم کننده میموزا 10% سی گل با خواص کلاژن سازی، جوان کنندگی و ضد باکتری بودن خود برای درمان بیماری‌های التهابی مانند اگزما، درماتیت آتوپیک و درماتیت تماسی کاربرد دارد.
  • کرم ترمیم کننده سی گل با خواص ترمیم کننده گی خود سبب تحریک کلاژن سازی و در نتیجه ترمیم و بازسازی سلول های آسیب دیده شده و آثار آنها را تقریبا از روی پوست محو می کند..
  • ترکیبات به کار رفته در کرم ترمیم کننده میموزا سی گل خواص ضد التهابی، ضد قارچی و ترمیم کننده گی فعال و موثردارد که بافت پوست را تقویت و مقاوم می نماید.
  • با استفاده از ترمیم کننده سی گل التهابات و آسیب های پوستی به وجود آمده بعد از لیزر و یا هرکدام از خدمات آرایش دائم مانند ریموو تاتو و... برای شما مسئله ای جدی نیست.

این کرم با خواص شگفت انگیز خود مانند تسریع روند بهبود فیزیولوژیک زخم موجب کاهش ایجاد بافت اسکارو کلوئید و عوارض تاتو بر پوست شما می شود.

کرم میموزا با داشتن عناصر معدنی مانند مس و روی جلوگیری از تکثیر باکتری ها و قارچ ها روند تولید و جایگزینی سلول ها را تسریع می بخشد.

شما مصرف کننده گرامی اگر پوستی حساس دارید به هیچ وجه نگران استفاده از این محصول نباشد زیرا کرم ترمیم کننده میموزا سی گل فاقد هر گونه اسانس و عطر می باشد.

ازکرم ترمیم کننده سی گل می‌توان برای PUVA تراپی و لیزر درمانی و میکرو درم آبریژن، ترمیم پوست بعد از پیلینگ و ترمیم پوست بعد از الکترولیز و اپیلاسیون استفاده کرد.

کرم ترمیم کننده سی گل برای لک صورت

همه چیز درباره استفاده از کرم ترمیم کننده میموزا سی گل

پیشنهاد ما استفاده از کرم ترمیم کننده میموزا سی گل بعد از دریافت تمامی خدمات آرایش دائم مانند ریموو تاتو و ... می باشد.

 طریقه موثر استفاده از این محصول مالیدن آن روی پوست تمیز و خشک هر 4 ساعت یکبار است. البته بعد از خشک شدن کامل زخم تاتو بهترین زمان استفاده است.

استفاده صحیح از این محصول باعث جلوگیری از ایجاد اسکار و کلوئید می شود. به شرطی که دوره درمان را تکمیل نمایید. استفاده مداوم از کرم میموزا برای لک بسیار مهم است از این‌رو باید قبل از استفاده با نحوه مصرف صحیح محصول آشنا شوید.

کرم ترمیم کننده سی گل برای لک صورت

 کرم میموزا 10 درصد حاوی چه مواد و عناصری است؟

کرم ترمیم کننده میموزا سی گل دارای ترکیبات زیر است:

میموزا از مواد تشکیل دهنده کرم ترمیم کننده سی گل برای لک صورت

میموزا از مواد تشکیل دهنده کرم ترمیم کننده سی گل برای لک صورت

مهمترین ماده تشکیل دهنده کرم ترمیم کننده سی گل عصاره میموزا است. این عصاره از ریشه درختی به همین نام گرفته می شود. از دیر باز پوست اطراف ریشه درختچه میموزا برای ترمیم انواع آسیب های پوستی به کار برده می شده است. عصاره میموزا با اثرات ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی خود در جوانسازی پوست، التیام انواع آسیب های پوستی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

ویتامین E از مواد سازنده کرم ترمیم کننده سی گل

ویتامین E از مواد سازنده کرم ترمیم کننده سی گل

کرم ترمیم کننده سی گل ۱۰٪ حاوی ویتامین‌های گروه ای انگلیسی می‌باشد. ویتامین ای انگلیسی خود ترکیبی آنتی اکسیدانی قوی و موثر برای بهبود انواع جای زخم شناخته می شود.

پنبه دانه در تولید کرم میموزا برای لک

پنبه دانه در تولید کرم میموزا برای لک

عصاره پنبه دانه با داشتن ویتامین ای انگلیسی، آنتی اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب علاوه‌بر رطوبت رسانی به پوست به تسریع روند بهبود زخم ها کمک می‌کند.  زخم های ناشی از بیماری پسوریازیس از جمله این زخم‌ها است.

آلانتوئین در تولید کرم ترمیم کننده میموزا

آلانتوئین در تولید کرم ترمیم کننده میموزا

عنصر آلانتوئین با کاهش تبخیر آب میان بافتی به بازسازی دوباره پوست آسیب دیده کمک می‌کند، هم چنین این ماده روند ترمیم سلول های پوستی را تسریع می‌کند.

سولفات مس در ساخت ترمیم کننده میموزا سی گل

سولفات مس در ساخت ترمیم کننده میموزا سی گل

سولفات مس ضد میکروب و ضد قارچی قوی است. همچنین با خاصیت قابض خود باعث جمع شدن سطوح مخاطی زخم می‌شود.

اکسید روی در ساخت کرم بازسازی کننده میموزا

اکسید روی در ساخت کرم بازسازی کننده میموزا

اکسید روی موجود در کرم ترمیم کننده سی گل باعث تقویت بافت آلاستین و تحریک پوست به کلاژن سازی می‌شود. بدین ترتیب التهاب پوست بعد از اعمال آرایش دائم مانند ریموو تاتو، میکرو و ... را بهبود می بخشد.

از دیگر ترکیبات کرم ترمیم کننده میموزا سی گل می توان به؛
آب مقطر، سوکرالفیت، کوکوگلیسرید هیدروژنه، گلیسریل استئارات، پروپیلن گلیکول استئارات، اتیل هگزیل پالمیتات، کاپریلیک کاپریک تری گلیسرید، پلی ایزو بوتن هیدروژنه، ستئاریل الکل، پلی اتیلن گلیکول اشاره نمود. تری اتانول آمین، کاربومر.

از کجا متوجه حساسیت پوستی خود نسبت به کرم میموزا سی گل برای جای جوش بشوم؟

با خرید این محصول از داروخانه ها و فروشگاه های معتبر با بهترین قیمت کرم میموزا 10 درصد می توانید، پماد میموزا را روی پوست بازو و پشت گوش تست کنید.

کرم ترمیم کننده سی گل برای لک صورت برای چه نوع پوست هایی مناسب است؟

کرم میموزا مناسب تمامی پوست های آسیب دیده اعم از زخم و بخیه و هرگونه عارضه پوستی و انواع التهابات می باشد.

مدت زمان استفاده از کرم ترمیم کننده سی گل 10 درصد چقدر می باشد؟

پیشنهاد می شود برای حصول نتیجه دلخواه تا از بین رفتن کامل لک و هر نوع عارضه پوستی استفاده از کرم میموزا را در روتین پوستی خود قرار دهید.

عوارض کرم میموزا چیست؟

اگر هنگام استفاده از کرم ترمیم کننده سی گل تمامی نکات لازم را رعایت کنید تا با هیچ عارضه ای ناشی از استفاده از ترمیم کننده سی گل روبرو نشوید. از جمله این موارد احتیاطی می توان به خودداری از تماس کرم میموزا با چشم و پلک و غشای مخاطی اشاره نمود.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 145

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

8 thoughts on “کرم ترمیم کننده میموزا سی گل برای لک صورت، جای جوش و بخیه

  1. آواتار ساناز ساناز گفت:

    من هر زمانی که زخم میشم از این کرم استفاده می‌کنم. واقعا با ترکیباتی که داره پوست را تو کمترین زمان ترمیم می‌کنه.

    1. آواتار مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان گفت:

      فوق العاده است واقعا

  2. آواتار الینا الینا گفت:

    من چون پوست حساسی دارم نمی‌تونم از هر کرم ترمیم کننده‌ای استفاده کنم. با پیشنهاد پیگمنترم بعد از میکروبلیدینگ از کرم ترمیم کننده میموزا سی گل استفاده کردم و هیچ مشکلی برام ایجاد نشد.

    1. آواتار مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان گفت:

      بله خیلی باکیفیت و عالی هستش

  3. آواتار محیا محیا گفت:

    با خوندن این مطلب متوجه شدم که از کرم ترمیم کننده میموزا علاوه بر ترمیم زخم و جای اسکار می‌تونم برای آفتاب سوختگی هم استفاده کنم. خیلی مطلب جامع و کاملی بود و همه موارد به طور کامل توضیح داده شده بود.

    1. آواتار مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان گفت:

      بله عزیزم خیلیییی کاربردی هستش

  4. آواتار اکرم اکرم گفت:

    با وجود عصاره میموزا در کرم ترمیم کننده میموزا سی گل بعد از ریموو تاتو به قرمزی پوست و زخم پوستم خیلی کمک شد. واقعا کرم عالی هستش

    1. آواتار مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان گفت:

      بله عزیزم فوق العاده باکیفیت و عالی هستش

دیدگاهتان را بنویسید