مقالات مرکز غزل زرگریان

پدال دستگاه تاتو چیست؟ معرفی انواع مختلف آن

پدال دستگاه تاتو
5
(5)

پدال تاتو چیست؟! پدال دستگاه تاتو وسیله‌ای کاربردی و کارآمد برای روشن و خاموش کردن دستگاه تاتو است. از پدال تاتو برای کارکرد راحت‌تر ترانس تاتو استفاده می‌شود. ترانس و پدال تاتو از لوازم مهم و پراهمیت برای انجام تاتو هستند. انواع پدال تاتو نظیر پدال پایی تاتو با فشار کم دستگاه، ولتاژ را برقرار می‌کنند. در ادامه این مطلب از وب‌سایت مرکز غزل زرگریان، بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران شما را با اینکه پدال دستگاه تاتو چیست و انواع پدال دستگاه تتو بیشتر آشنا خواهیم کرد.

استفاده از پدال ترانس تاتو، تمرکز پیگمنتر را حین کار تاتو افزایش می‌دهد و کار را برای او آسان‌تر می‌کند. برای روشن خاموش کردن انواع دستگاه‌ تاتو صورت نظیر گان، پن، روتاری و …، از پدال استفاده می‌شود. با بکارگیری این وسیله، پیگمنتر دیگر نیازی به خاموش روشن کردن دستگاه بوسیله دست نخواهد داشت.

فایل صوتی معرفی پدال دستگاه تاتو

انواع پدال دستگاه تاتو

همانطور که گفته شد انواع پدال تاتو در افزایش تمرکز پیگمنتر و به‌منظور راحت‌تر خاموش روشن‌ کردن دستگاه بکار می‌رود. یکی از انواع پدال تتو، پدال ساده (Power supply trans) است. در حالت کلی پدال ترانس تاتو در مدل‌های زیر به بازار عرضه می‌شود؛

پدال پایی تاتو

پدال پایی تاتو

این نوع پدال به‌منظور قطع و وصل کردن دستگاه تتو بکار می‌رود. پدال پایی تاتو می‌تواند با لمس پا با کمترین فشار، جریان ولتاژ را در دستگاه متصل نماید. این مسئله باعث افزایش عمر پدال ترانس تاتو نیز خواهد شد.

پدال تاتو دکمه ای

یکی دیگر از انواع پدال تاتو، پدال دکمه‌ای است. پدال تتو به‌منظور آسان نمودن کارکرد ترانس تاتو بکار می‌رود. این نوع پدال تتو، برخلاف پدال پایی تاتو به پا برای خاموش روشن کردن دستگاه تتو نیازی ندارد. بلکه در این نوع پدال تنها با زدن یک دکمه می‌توان جریان برق را توسط فیش از ترانس دستگاه تتو به دستگاه اتصال داد. این مدل پدال ترانس تاتو بدون نیاز به پذاشتن پا و فقط با یک ضربه کار را آغاز می‌کند.

ویژگی‌های پدال دستگاه تتو

پدال دستگاه تتو دارای ویژگی‌های زیر است:

  • پدال تاتو از یک پلاستیک باکیفیت با رنگ مشکی تشکیل شده است. این وسیله به دلیل کیفیت بسیار بالا و دوام زیاد در سالن‌های آرایش دائم کاربرد فراوانی دارند.
  •  پدال پا از کابلی از جنس سیلیکون ساخته شده که سیم آن قابل انعطاف و نرم است.
  • دستگاه تتو دارای رابط کاربری با دوام و با طول عمر بالا است.
  • پدی که مانع از لغزش پدال می‌شود به گونهای است که با زمین اصطکاک داشته و بی خطر است.
  •  استفاده از پدال دستگاه تاتو به‌منظور اتصال به ترانس تتو، برای مبتدیان در آرایش دائم مناسب است.
  •  استفاده از انواع پدال موجب سهولت کنترل دستگاه تتو توسط مسترها می‌شود.
  •  پدال تتو از جنس استیل، سبک وزن و کم‌حجم می‌باشد.
  •  پدال دستگاه تتو بدن برای اتصال به ترانس در دستگاه‌های تاتو بدن می‌باشد.

قیمت پدال تتو و ترانس دستگاه تاتو چقدر است؟

استند تاتو سیلیکونی، ترانس دستگاه تاتو، رول گریپ تاتو و ... از وسایل و ابزار کاربردی پیگمنتر به شمار می‌روند. قیمت پدال و ترانس دستگاه تاتو به عوامل بسیاری بستگی دارد. برای مثال قیمت پدال دستگاه تاتو پایی و قیمت پدال تاتو دکمه‌ای متفاوت است. یا اینکه پدال‌ها برندهای مختلفی دارند و انواع برندها در قیمت آنها تاثیرگذار است. ما به شما عزیزان توصیه می‌کنیم برای خرید و قیمت پدال و ترانس دستگاه تاتو به فروشگاه‌ معتبر مراجعه نمایید و بهترین نوع آن را خریداری کنید. اما به طور کل قیمت پدال تاتو با توجه به کارایی و عملکرد آن بسیار مناسب است.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید