مقالات مرکز غزل زرگریان

سلفون بی حسی تاتو و کاربردهای سلفون تتو

سلفون بی حسی تاتو و کاربردهای سلفون تتو
5
(5)

سلفون بی حسی تاتو یکی از لوازم پرکاربرد برای انجام آرایش دائم و تاتو است. از سلفون تتو برای جذب آسان‌تر مواد بی‌ حسی استفاده می‌شود. با استفاده از سلفون بی حسی می‌توان جذب مواد بی حسی توسط پوست را افزایش داد. معمولا طول رول‌ سلفون بی حسی تاتو 100 متر است. برخی از مدل‌های رول سلفونی 200 متر طول و 4.2 سانتی متر عرض دارند. برای کاور کردن پماد بی حسی در تاتو و میکروپیگمنتیشن از سلفون تاتو استفاده می‌شود. به طور کلی سلفون ابرو به صورت همان پلاستیک بهداشتی مورد استفاده در میکروبلیدینگ ابرو است. در ادامه این مطلب از وب سایت غزل زرگریان به پرسش‌های شما از قبیل سلفون بی حسی چیست؟ قیمت سلفون بی حسی، معرفی رول سلفونی برای بی حسی، علت سلفون کشیدن روی تاتو پاسخ می‌دهیم و به بررسی سلفون بی حسی تاتو برای صورت و بدن می‌پردازیم.

فایل صوتی سلفون بی حسی تتو

سلفون بی حسی چیست؟

این محصول کاملا استریل و بهداشتی بوده و مخصوص کار میکروپیگمنتیشن ابرو و تاتو می‌باشد. سلفون بی حسی با قرارگیری روی ناحیه تاتو شده، سرعت جذب مواد بی حسی را در پوست بالا می‌برد. با توجه به اینکه در تکنیک‌های آرایش دائم سوزن برای انتقال رنگدانه به زیر پوست وارد لایه دوم پوست می‌شود، میلیون‌ها رشته عصبی موجود در این لایه موجب ایجاد درد تاتو خواهند شد. بنابراین پیگمنترها برای کاهش این درد باید از بهترین بی حسی برای تاتو استفاده کنند. اما عدم ماندگاری و دوام بالا روی پوست از مشکلات این مواد بی حسی می‌باشد. برای برطرف نمودن این مشکل، بعد از استعمال مواد بی حسی روی پوست، سلفون بعد از تاتو را برای چند دقیقه روی ناحیه مدنظر قرار می‌دهند تا تاثیر بی حسی به طور کامل منتقل گردد.

سلفون بی حسی تتو

هدف استفاده از سلفون کشیدن روی تاتو

سلفون کشیدن روی تاتو درواقع نوعی روش مراقبت از تاتو می‌باشد. سلفون تتو برای مراقبت از خالکوبی در تسریع روند بهبود بکار می‌رود. در فرایند تاتو پیگمنتر بارها پوست را بوسیله سوزن برای انتقال رنگدانه سوراخ می‌کند و باعث سایش پوست می‌گردد. بنابراین تتو یک زخم باز بوده و برای جلوگیری از ورود آلودگی و باکتری به داخل پوست از سلفون بی حسی تاتو استفاده می‌شود. محل تتو ممکن است در برابر عفونت‌ها و سایر عوارض تاتو آسیب پذیر باشد و حتی باعث انتقال هپاتیت با تاتو و سایر بیماری‌های خونی شود. از این رو باید به خوبی با سلفون بی حسی پوشانده شده و از آن مراقبت نمود. لازم به ذکر است قبل از استفاده از سلفون ابرو یا سلفون تاتو از تمیز بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

ویژگی‌های سلفون تتو

سلفون بی حسی تاتو دارای مشخصات زیر است:
  • دارای 100 متر طول و 50 متر عرض
  •  مناسب برای بالا بردن جذب مواد بی حسی
  •  سلفون بی حسی صورت قابل استفاده برای تاتو صورت و بدن
  • جذب کامل مواد بی حسی تاتو به کمک سلفون بی حسی تاتو
  •  سلفون تاتو مناسب برای کاور کردن بی‌حسی در میکرونیدلینگ، پلکسر، لیزر و…
  • مناسب برای تثبیت رنگ تاتو
  • کاملا بهداشتی
  •  بدون نیاز به تزریق

کاربردهای سلفون رولی جهت کاور کردن کرم بی حسی

از آنجایی که سلفون بی حسی کاربردهای زیادی دارد، در ادامه به کاربردهای رول سلفونی برای بی حسی پرداخته‌ایم:

  • سلفون ابرو برای جذب مواد بی حسی در ناحیه ابرو قبل از انجام تکنیک‌هایی همانند میکروپیگمنتیشن ابرو و … بکار می‌رود. در این تکنیک‌ها به سبب انتقال رنگدانه به لایه دوم و وجود رشته‌های عصبی در این لایه، پوست باید بی حس شود. بدین منظور از سلفون تاتو برای تاثیرگذاری مواد بی حسی استفاده می‌شود.
  •  در مواردی مثل لیزر،پلکسر، پلاسماتراپی، پرسینگ و تاتو خط چشم و… نیاز به بی حسی داریم و باید روی بی حسی کاور شود. در واقع برای پوشش بی حسی از سلفون تاتو استفاده می‌شود.
  •  به دلیل رعایت بهداشت توسط پیگمنتر، به‌هیچ عنوان از نایلون فریزر بجای رول سلفونی استفاده نکنید. زیرا نایلون فریزر اصلا استرلیزه نیست و سلامتی مشتری را به خطر می‌اندازد. رول‌های سلفونی با اشعه گاما استریل شده‌اند و برای استفاده بسیار ایمن هستند و سلامتی مشتری را به خطر نمی‌اندازند.
  • سلفون تاتو از نشت خونابه و رنگ بر روی لباس جلوگیری می‌کند. پیگمنتر برای جلوگیری از نشتی خونابه روی لباس مشتری باید از رول سلفونی بی حسی تاتو برای کاور موقت تتو استفاده کند. اما اگر پیگمنتر غیر حرفه‌ای باشد، از گاز استریل یا بانداژ استفاده می‌کند. این محصولات به سبب جذب رنگدانه‌ها در الیاف آنها و خارج نمودن رنگ‌ها از زیر پوست توصیه نمی‌شوند.
  •  سلفون بی حسی تاتو برای بی حسی تاتو صورت و بدن مانند بی حسی فیبروز ابرو، میکروبلیدینگ ابرو و… بسیار مناسب است.
  •  افزایش جذب مواد بی حسی به پوست از دیگر کاربردهای سلفون تتو می‌باشد.
  •  سلفون کشیدن روی تاتو موجب مسدود شدن راه‌های نفوذ هوا به پوست می‌شود. این کار سبب می‌شود تا عمل بی حسی بهتر و سریع‌تر انجام شود.
  •  از سلفون برای لیفت ابرو و لمینت ابرو استفاده می‌شود.

طرز استفاده از سلفون بی حسی تاتو

نحوه استفاده از سلفون بعد از تاتو به شرح زیر است:

ابتدا باید با یک تکه سلفون بی حسی محل مورد نظر را بپوشانید. بعد از چند دقیقه بدون اینکه مواد بی حسی از بین برود، سلفون بی حسی صورت را بردارید. اکنون محل مورد نظر آماده شروع کار است. از سلفون بی حسی صورت برای تثبیت رنگ هم استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از سلفون بی حسی تاتو چیست؟

استفاده از سلفون بعد از تاتو علاوه بر حفظ بهداشت، پرستیژ کاری و سهولت کار و اعتماد مشتری را افزایش می‌دهد. برای جدا کردن سلفون بی حسی از رول، یک تیغ لبه جعبه وجود دارد که کار جدا کردن آن را راحت‌تر کرده است.

چرا باید مواد بی حسی کاور شود؟

یکی از دلایلی که باید مواد بی حسی تاتو را کاور کرد این است که با استفاده از سلفون بعد از تاتو، مواد بی حسی سریع‌تر جذب پوست می‌شوند.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

3 thoughts on “سلفون بی حسی تاتو و کاربردهای سلفون تتو

  1. آواتار آپامه آپامه گفت:

    به نظر من سلفون بی حسی تاتو برای همه مشتری‌ها باید استفاده بشه. من خودم با اینکه تاتو آرتیست هستم ولی برای تموم مشتریام از سلفون بی حسی استفاده می‌کنم و گاها حتی بعد از تموم شدن کار، بازم براشون سلفون بی حسی میذارم تا رنگ به لباسشون پس نده

  2. آواتار آراسته آراسته گفت:

    سلفون بی حسی برای بی حس کردن پوست تو مدت زمان کم واقعا عالیه

  3. آواتار آرام دخت آرام دخت گفت:

    چه جالب نمیدونستم سلفون بی حسی باعث میشه که حتی آلودگی‌هام به پوست نفوذ نکنن. فکر میکردم فقط برای بی حسی استفاده میشه

دیدگاهتان را بنویسید