مقالات مرکز غزل زرگریان

آموزش بی حسی تاتو و تاثیر آن در ماندگاری رنگ تاتو

آموزش بی حسی تاتو
3.9
(18)

آموزش بی حسی تاتو یا آموزش بی حسی تاتو خط چشم از مهم‌ترین دوره‌هاییست که هر پیگمنتر باید برای شروع کار آن را گذرانده باشد. برای کاهش درد تاتو استفاده از بهترین انواع بی حسی تاتو برای هر تاتوکار الزامی است. علت بی حس نشدن ابرو برای تاتو می‌تواند برای انجام ندادن بی حسی در تاتو به روش صحیح و یا عدم استفاده از بهترین بی حسی برای میکروبلیدینگ باشد.

از این‌رو نحوه استفاده از بیحسی تتو و شناخت بهترین بی حسی برای تاتو ابرو و .. از اهمیت زیادی برخوردار است. طرز استفاده از بهترین بی حسی برای تاتو در آموزش تاتو ابرو تخصصی از مهم‌ترین سرفصل‌ها محسوب می‌شود.

 

هنرجویان باید با شرکت در دوره آموزش بی حسی تاتو، با بهترین بی حسی حین کار تاتو، بهترین بی حسی برای میکروبلیدینگ، بهترین قطره بی حسی تاتو ، بهترین بی حسی برای فیبروز ابرو، قویترین پماد بی حسی برای تاتو، بهترین بی حسی برای تاتو لب، بی حسی زایلاپی برای تاتو و .. آشنا شوند.

همچنین در آموزش تزریق بی حسی لب به آن‌ها، قویترین بی حسی برای تاتو رژ لب، طرز استفاده از پد بی حسی لب و روش تزریق بی حسی لب برای تاتو گفته می‌شود. در ادامه این مطلب از وب سایت غزل زرگریان شما را آموزش بی حسی تاتو و تاثیر بی حسی ها در ماندگاری رنگ تاتو و هاشور آشنا می‌کنیم.

آموزش بی حسی در تاتو به روش صحیح

برای انجام نحوه استفاده از بیحسی تتو به صورت صحیح و اصولی مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا بوسیله پنبه و آب جوشیده سرد شده (یا آب مقطر)، محل تتو را مرطوب نمایید.
  • مقدار مناسبی از کرم بی حسی یا پماد بی حسی برای تاتو ابرو را روی ناحیه مدنظر بمالید.
  • روی ناحیه را با سلفون بی حسی تاتو بپوشانید.
  • حداکثر تا 45 دقیقه برای تاثیر بی حسی صبر کنید.
  • بعد از این مدت بی حسی را با به خوبی از روی پوست پاک کنید و سپس کارتان را شروع نمایید.
  • ایجاد رطوبت باعث افزایش جذب و تاثیر بی حسی می‌شود.
  • دقت کنید بعد از باز کردن پماد بی حسی میکروبلیدینگ، هوای داخب تیوب آن را گرفته و آن را در محیطی خنک مانند یخچال نگهداری کنید.
  • توجه به این نکته ضروری است که مقدار بی حسی برای هر شخص متفاوت است. برای نمونه تاثیر بی‌حسی برای افراد مصرف‌کننده مواد مخدر، برخی قرص‌ها و نوشیدنی‌های الکل‌دار کمتر است.

آموزش بی حسی تاتو

زمانی که می‌خواهید از پماد بی حسی برای تاتو ابرو مثل پماد بی حسی عقرب استفاده کنید باید 20 تا 30 دقیقه صبر کنید تا پوست بی حس شود. حتی اگر از قویترین پماد بی حسی برای تاتو استفاده کنید، باز هم باید 20 تا 30 دقیقه صبر نمایید. در ادامه به آموزش بی حسی تاتو و تاثیر بی حسی‌ها و ماندگاری آنها در رنگ تاتو و نحوه استفاده از بیحسی تتو اشاره کرده‌ایم:

  1. اسپری لیدوکایین و همچنین مصرف زیاد مواد بی حسی زایلاپی برای تاتو، باعث می‌شود که رنگ پذیری تاتو کاهش یابد. به همین دلیل مشتری بعد از استفاده از لیدوکایین شاهد ریزش رنگ تاتو خواهد بود. ما به شما عزیزان توصیه می‌کنیم حتی برای بی حسی حین کار تاتو هم از اسپری لیدوکایین استفاده نکنید. این مورد از مهم‌ترین موارد آموزش بی حسی تاتو است که باید رعایت شود.
  2. از دیگر موارد آموزش بی حسی تاتو خط چشم و اموزش زدن پماد بی حسی تاتو این است که از پمادهایی استفاده شود که درصد لیدوکایین کمتری داشته باشند. به شما توصیه می‌کنیم که درصد لیدوکایین پماد بی حسی برای تاتو ابرو را روی 4 درصد انتخاب کنید. در اموزش زدن پماد بی حسی تاتو بعد از اینکه از پماد بی‌حسی مناسب استفاده کردید حتما بر روی بی حسی به مدت چند دقیقه سلفون بی حسی تاتو بکشید.
  3. یکی دیگر از نکات مهم برای آموزش بی حسی تاتو و تاثیر بهتر بی حسی این است که بهتر است قبل از بی حسی، موضع یا اطراف آن را تیغ بزنید. با این کار تاثیر بی حسی تتو بهتر شده و ماندگاری رنگ تاتو افزایش می‌یابد.
  4. از دیگر نکات مهم آموزش بی حسی تاتو خط چشم این است که باید بدانید استفاده از بی حسی حین کار تاتو بخصوص برای تاتو خط چشم کار اشتباهی است. چراکه این کار باعث رنگ بری در تاتو می‌شود.

تاثیر بی حسی ها در ماندگاری رنگ تاتو و هاشور

در ادامه به نکات مهمی که برای آموزش بی حسی تاتو و تاثیر بی حسی در ماندگاری تتو تاثیرگذار است، اشاره کرده‌ایم:

  • اگر مشتری شما جزو افرادی است که آلرژی دارد، به او پیشنهاد دهید 6 ساعت قبل از تاتو ستیریزین بخورد. همچنین بعد از اتمام کار به مشتری توصیه کنید که مصرف ستیریزین را تا چند روز ادامه دهد.
  • برای تاتو خط چشم نباید حرکات سوزن تاتو را دائما تکرار کرد. چراکه این کار باعث تورم شدید و آسیب زیاد به چشم می‌شود.
  • از نکات مهم در زمان آموزش بی حسی تاتو این است که هرچه موضع بی‌حس‌تر شود رنگ پذیری رنگ تاتو کمتر خواهد شد. بنابراین استفاده از بی حسی زیاد و بی حسی زایلاپی برای تاتو نه تنها خوب نیست بلکه رنگ پذیری تاتو را هم کم می‌کند.
  • در زمان تاتو خط چشم چندین بار قطره آب مقطر چشمی را داخل چشم بریزید تا رنگ‌های نفوذ یافته به چشم شسته شود و بیرون بیاید. در غیر اینصورت چشم‌ها آسیب می‌بینند.
  • اگر فرد بعد از تاتو، زخم تاتو و خونریزی زیادی داشت باید 2 تا 3 بار از تتراسایکلین پس از پماد چشمی A استفاده کند. اما اگر خونریزی و زخم کم بود 1 تا 2 بار از چنتامایسین بعد از ویتامین A استفاده کند.
  • هرچقدر که آنتی بیوتیک بیشتری توسط مشتری مصرف شده باشد رنگ بری تاتو بیشتر خواهد بود.
  • لازم است قبل از استفاده از بی حسی تتو از مشتری بپرسید که از آسپیرین استفاده کرده است یا خیر؟ چراکه استفاده از آسپیرین رنگ پذیری تاتو را کم می‌کند.
  • از دیگر موارد بسیار مهم در آموزش بی حسی تاتو مدت زمان بی حسی بر روی پوست است. لازم است بدانید که برای استفاده از بهترین بی حسی برای میکروبلیدینگ و بهترین بی حسی برای تاتو لب به نیم ساعت زمان نیاز دارید و برای تاتو خط چشم به 45 دقیقه زمان نیاز است. البته بسته به نوع بی حسی این مدت زمان متغیر است.

آموزش بی حسی تاتو لب

با توجه به آناتومی لب، این ناحیه پر از رشته‌های عصبی است. پیگمنتر در انجام تاتو لب و کانتور لب باید مواردی را رعایت نماید تا فرد دچار خونریزی، درد تاتو و کبودی لب نشود. بدلیل وجود تراکم خونی و رشته‌های عصبی در بافت عضلانی لب، رنگ پذیری در این ناحیه کم است. همچنین پوسته ریزی لب باعث ریزش رنگ تاتو می‌شود. از این‌رو پیگمنتر باید توانایی بالایی در نحوه صحیح تزریق بی حسی لب برای تاتو، کاهش درد تاتو و کاشت صحیح رنگدانه داشته باشد.

بهترین بی حسی برای تاتو لب، پماد عقرب است. قبل از استفاده از این پماد، باید لب را خیس کنید و سپس روی پماد را سلفون بکشید. نکته مهم این است که پمادهای قوی و غلیظ نیاز به زمان بیشتری برای تاثیرگذاری دارند. هنرجو همچنین در آموزش بی حسی تاتو لب، باید طرز استفاده از پد بی حسی لب را بلد باشد. همچنین برای تزریق بی حسی لب برای تاتو باید از سوزن سه گرد به عنوان بهترین نوع سوزن استفاده کند. برای مویرگ‌های خونی لب نیز پیگمنتر باید دقت کند که عمق سوزن کم باشد.

چه نکاتی در ماندگاری رنگ تاتو تاثیرگذار هستند؟

یکی از نکات مهم در آموزش بی حسی تاتو استفاده از بهترین بی حسی برای تاتو است. زیرا قویترین پماد بی حسی برای تاتو در ماندگاری رنگ تاتو هم تاثیر زیادی دارند. در کل نکاتی مثل فشار دست مستر، نحوه صحیح ترکیب رنگ تاتو و مکث رنگ به دفعات لازم در ماندگاری رنگ تتو تاثیرگذار هستند. مراقبت بعد از تاتو از نکات مهمی است که باید توسط مشتری رعایت شود و در ماندگاری رنگ تاتو تاثیر زیادی دارد.

آیا استفاده از بی حسی در تاتو بدن مجاز است؟

 تنها بی حسی زایلاپی برای تاتو بدن درصورت لزوم پیشنهاد می‌شود. سپس با استفاده از کاغذ استنسیل تاتو و مایع استنسیل الکتروم طرح تتو روی بدن انتقال می‌یابد.

قطره بی حسی تاتو چگونه استفاده می‌شود؟

قطره بی حسی تاتو را قبل از شروع کار، به اندازه 2 تا 3 قطره روی خراش‌های ایجاد شده روی پوست بریزید. این قطره‌ها خاصیت رنگ بری نیز ندارند.

آموزش بی حسی تاتو خط چشم به چه صورت است؟

برای انجام تاتو خط چشم روی پلک پماد عقرب را به سمت مژه‌ها پخش کنید و 25 دقیقه محل را با سلفون کاور نمایید. در نحوه استفاده از بیحسی تتو و مراحل انجام تاتو خط چشم باید دقت شود پخش رنگ تاتو خط چشم اتفاق نیوفتد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 18

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید