مقالات مرکز غزل زرگریان

کرم حین کار تاتو و معرفی برندهای آن

کرم حین کار تاتو
5
(7)

کرم حین کار تاتو چیست؟ برای اجرای تاتو و آرایش دائم از بهترین کرم حین کار تاتو استفاده می‌شود. کرم‌های حین کار تتو قابلیت ضد التهابی دارند و باعث می‌شوند تا پوست آبرسانی شود. این نوع کرم‌ها معمولا دارای ویتامین‌هایی هستند که باعث گردش بهتر سلول‌های پوستی می‌شوند. کرم تتو یا پماد حین کار تاتو برای رنگ‌دهی بیشتر حین اجرای میکروبلیدینگ و سایر روش‌های آرایش دائم بکار می‌روند. بهترین کرم حین کار تاتو شامل کرم حین کار تاتو اینکینز، کرم حین کار تاتو بدن Dr tattoo، کرم حین کار تاتو گریت Great tattoo، کرم حین کار تاتو مانکی و ... هستند.

در ادامه این مطلب از وب سایت مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان، بهترین سالن آرایش دائم بیشتر به اینکه کرم حین کار تاتو برای چیست، جایگزین کرم حین کار تاتو و نحوه استفاده کرم حین کار تاتو و انواع برندهای آن آشنا خواهید شد.

انواع برندهای کرم حین کار تتو

در ادامه به معرفی بهترین کرم حین کار تاتو پرداخته‌ایم:

کرم حین کار تاتو گریت

کرم حین کار تاتو گریت Great tattoo

کرم تتو گریت ساخت کشور آمریکاست و باعث ترمیم کنندگی عالی و تسریع بهبود زخم‌ تاتو می‌شود. این پماد حین کار تاتو ضد التهاب و ضد خارش است و دارای ویتامین‌های مورد نیاز پوست در دوره کلاژن سازی پوست می‌باشد. همچنین از این کرم تاتو برای مراقبت بعد از تاتو استفاده می‌شود. ترکیبات کرم حین کار تاتو گریت Great tattoo به شرح زیر است:

  • کرم تاتو گریت دارای ویتامین‌های A,D,C,B5 است. ویتامین D موجود در کرم حین کار گریت باعث می‌شود تا گردش سلول‌های پوستی نرمال شوند.
  •  این کرم دارای موم زنبور عسل، روغن‌های گیاهی، آلوئه ورا و… است.
  • تمام مواد این کرم، گیاهی بوده و هیچ ضرری برای پوست ندارد.

از آنجایی که کرم حین کار گریت همانند کرم تاتو فوگرا ، کرم فیس دوکس و پرایمر تاتو TKTX دارای خاصیت ضد التهابی است، پوست را آبرسانی می‌کند.

کرم حین کار تاتو Dr.tattoo

کرم حین کار تاتو بدن Dr tattoo

این برند از کرم تتو برای رنگ‌پذیری بالا در تاتو رژلب دائم بسیار عالی است و از کدر شدن رنگ تاتو جلوگیری می‌کند. از کرم حین کار بدن Dr tattoo می‌توانید در حین اجرای آرایش دائم استفاده کنید.

کرم حین کار تاتو اینکنز

ویژگی‌های کرم حین کار تتو اینکیز

این نوع کرم دارای مشخصات زیر است:

  • دارای 24 گرم وزن است و عموما برای حین کار و بعد از ریموو تاتو برای ترمیم بافت پوست استفاده می‌شود.
  • برای پیگمنترهای حرفه‌ای تا مبتدی بسیار مناسب است.
  •  حاوی مواد نرم کننده، روان کننده و مرطوب کننده پوست است که همین ویژگی باعث می‌شود تا سوزن به راحتی در پوست فرو رود و کاشت رنگ به خوبی انجام شود.
  •  حاوی ویتامین‌های A,D,E,C و دیگر ترکیبات ترمیم کننده است. تمامی این ترکیبات کرم حین کار تتو اینکنز موجب می‌شود تا احیا پوست سریع‌تر رخ دهد و هیلد کار و کیفیت خروجی نیز افزایش پیدا کند.
  • این کرم دارای ترکیبات گیاهی مانند عصاره اسطخودوس برای تسکین درد است. این ویژگی باعث برطرف شدن درد تاتو در حین کار شده و از طرفی به علت نرم شدن پوست درد تاتو کاهش می‌یابد.
  •  حاوی ترکیبات ضد التهاب بوده که همین ویژگی ورم ناشی از برخورد سوزن به پوست را رفع می‌کند.
  •  بسته بندی این کرم کم‌حجم و قوطی شکل است.
  • این پماد حین کار تاتو از تحریک شدن پوست و مالیده شدن رنگ تاتو به لباس جلوگیری خواهد کرد.

کرم حین کار اکسیژن H2 Ocean

کرم حین کار اکسیژن از التهابات پوستی جلوگیری کرده و باعث رنگ‌پذیری بهتر پوست خواهد شد. از جمله دیگر برندهای کرم تاتو عبارت است از:

  • کرم حین کار مانترا
  • کرم حین کار مانکی
  • کرم حین کار دایموند

نحوه استفاده کرم حین کار تاتو

کافیست مقدار کمی از کرم را بوسیله فی براش پنبه ای بردارید. سپس روی موضع و ناحیه مدنظر بمالید. در پایان کار لایه نازکی از کرم حین کار را روی پوستتان بمالید تا در برابر مالیده شدن تتو به لباس و تحریک پوست جلوگیری شود.

درصورت تمایل به استفاده از این کرم‌ تاتو، بهتر است از روز سوم به بعد استفاده را شروع کنید. زیرا باید ابتدا پوست را شسته و با دستمالی تمیز به حالت ضربه‌ای پوست را خشک کنید.

سپس باید به پوست برای خشک شدن و اکسیژن گرفتن زمان دهید. بعد از آن با یک وسیله استریل مقداری از کرم را به محل تاتو زده تا بافت پوست ترمیم گردد.

جایگزین کرم حین کار تاتو لب چیست؟

بهترین جایگزین، استفاده از پدهای بی حسی لب است که سبب کاهش درد و آبرسانی لب‌ها می‌شود.

قیمت کرم حین کار تاتو چقدر است؟

این کرم‌ها با توجه به کارایی عالی دارای بهترین قیمت هستند. اما باید برای خرید کرم حین کار و بعد از کار به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمود.

کرم اینکنز ساخت شرکت inkeenze است و معمولا برای تتو بدن کاربرد دارد. یکی از مشکلات تتو گیر کردن سوزن تاتو در پوست و درد زیاد، التهاب پوست و زخم پوست است. کرم حین کار تاتو اینکیز به دلیل اینکه دارای مجموعه‌ای از ترکیبات ضد التهاب، بی حس کننده و کاهش دهنده درد، نرم کننده و مرطوب کننده پوست می‌باشد یکی از بهترین کرم‌های حین کار تاتو است.

این کرم عوارض تاتو را کاهش می‌دهد. به دلیل اینکه درد تاتو در نقاط مختلف بدن متفاوت است، گاهی مشتری با درد تاتو مواجه می‌شود و اگر بخواهیم با آموزش بی حسی تاتو از بی حسی در حین کار استفاده کنیم با تغییر رنگ تاتو مواجه خواهیم شد. برای حل مشکل گیر کردن سوزن در پوست و چرب و مرطوب شدن پوست می‌توان از کرم حین کار تتو برند اینکنز استفاده کرد.

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

4 thoughts on “کرم حین کار تاتو و معرفی برندهای آن

  1. آواتار هانیه هانیه گفت:

    من به عنوان یه پیگمنتر برای مشتری‌هام همیشه از کرم دکتر تاتو استفاده می‌کنم و واقعا تموم مشتریامم از این کرم راضی هستند.

    1. آواتار مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان گفت:

      بله عالیه

  2. آواتار نفس نفس گفت:

    من به تازگی وارد حرفه آرایش دائم و بلید فیبروز شدم و خوندن این مطلب کلی بهم کمک کرد تا بدونم برای مشتری‌هام از چه کرم حین کار تاتو استفاده کنم. واقعا ممنونم ازتون با این مطلب کامل و جامعتون

    1. آواتار مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان گفت:

      لطف دارید عزیزم. خدا را شکر که کاربردی بوده

دیدگاهتان را بنویسید