مقالات مرکز غزل زرگریان

پرایمر تاتو TKTX و مزایای استفاده از آن

پرایمر تاتو TKTX
4.4
(8)

پرایمر تاتو TKTX از لوازم ضروری در زمان اجرای تاتو و آرایش دائم است. پرایمر تاتو از محصولات عالی و کاربردی است که در سال 2017 توسط شرکت TKTX چین تولید شد. این محصول ارگانیک برای پوست‌های حساس بسیار مناسب و بدون ایجاد آلرژی می‌باشد.

پرایمر تاتو tktx کاهش دهنده خونریزی حین تاتو است. تثبیت رنگ تاتو، جلوگیری از ریزش رنگ تاتو، کاهش درد تاتو و ... از دیگر مزایای پرایمر می‌باشد.

پیگمنترهای باید از محصولاتی نظیر پرایمر تاتو، کلینزر تاتو، فوم تاتو، کیف لوازم تاتو و ... برای افزایش کیفیت کار خود بهره بگیرند. در ادامه این مطلب از وب سایت مرکز غزل زرگریان، بهترین سالن آرایش دائم به توضیحات بیشتری درباره پرایمر تاتو TKTX میپردازیم و به پرسش‌هایی از قبیل tktx چیست؟ پرایمر ابرو چیست، طریقه استفاده پرایمر و مزایای پرایمر پاسخ خواهیم داد.

پرایمر تاتو  TKTX چیست؟

اگر جزو پیگمنترهایی هستید که در حین کار با مشکلاتی مثل عدم حرکت سوزن تاتو در پوست مواجه می‌شوید یا مشتری حین کار دچار خونریزی می‌شود، استفاده از پرایمر تاتو برای شما ضروری است. پرایمر تاتو کیفیت کار پیگمنتر را بالا برده و پوست را برای حرکت سوزن تاتو نرم می‌کند.

پرایمر ابرو چیست؟پرایمر تاتو  TKTX مناسب تثبیت رنگ تاتو است و باعث می‌شود تا رنگ تاتو مدت بیشتری بر روی پوست بماند. برای این منظور باید قبل از شروع کار از پرایمر تاتو بر روی پوست مشتری استفاده شود. با پرایمر تاتو  TKTX درد ناشی از تاتو کمتر می‌شود. همچنین لازم است بدانید که بافت پوست‌های پیر و دارای چروک با پرایمر تاتو بهتر خواهند شد.

مزایای پرایمر TKTX

پرایمر تاتو  TKTX دارای مزایای زیر است:

  1. پرایمر تاتو کاهش دهنده خونریزی حین تاتو است.
  2. مانع از خروج رنگ از زیر پوست و جلوگیری از عفونت تاتو می‌شود.
  3. سبب نرمی و لطافت پوست می‌شود. زمانی که پوست نرم می‌شود سوزن بهتر و سریع‌تر بر روی پوست حرکت می‌کند. همین امر مانع از زخم تاتو می‌شود.
  4. به دلیل اینکه پرایمر تاتو پوست را نرم می‌کند سبب کاهش درد تاتو خواهد شد.
  5. احیاسازی پوست و سلولهای پیر و مرده پوست از مزیت استفاده از این پرایمر بر روی پوست افراد مسن است.
  6. رفع چربی پوست برای افرادی که چربی پوست دارند.
  7. پرایمر تاتو مشکل پیگمنترها در زمان اجرای میکروبلیدینگ برای پوست‌های چرب را حل کرده است. چراکه یکی از مزایای استفاده از پرایمر تاتو این است که رنگ‌پذیری برای پوست‌های چرب را افزایش می‌دهد.
  8. جلوگیری از ریزش رنگ تاتو، جلوگیری از تغییر رنگ تاتو و مانع از تیره شدن رنگ تاتو از مزیت‌های این محصول می‌باشد.
  9. پرایمر تاتو عمر تاتو را زیاد می‌کند.
  10. از دیگر مزایای پرایمر تاتو این است که خاصیت ضد عفونی کننده و آنتی باکتریال دارد.
  11. مناسب تثبیت رنگ و کاشت سریع رنگدانه‌ها است.

کاربردهای پرایمر تاتو  TKTX چیست؟

این پرایمر تاتو برای تمامی تاتو‌ها و انواع تکنیک‌های آرایش دائم کاربرد دارد. در ادامه به کاربردهای این محصول اشاره کرده‌ایم:

  • قابل استفاده برای تاتو رژلب دائم
  • میکروبلیدینگ ابرو
  • هاشور ابرو
  • میکروپیگمنتیشن
  • بولد بروز ابرو
  • کاور تاتو قدیمی
  • تاتو خط چشم
  • تاتو بدن
  • و …

طریقه استفاده پرایمر تاتو چگونه است؟

برای طریقه استفاده پرایمر تاتو TKTX لازم است که پوست به خوبی شسته و خشک گردد. سپس باید با فی براش که به پرایمر تاتو  آغشته است روی محل تاتو را به خوبی ماساژ داد.

به دلیل اینکه مواد به خوبی جذب پوست شوند باید 5 تا 10 دقیقه صبر کنید. بعد از اینکه مواد جذب پوست شد می‌توانید مراحل دیگر تتو مثل بی حسی تاتو و… را شروع نمایید. سپس بعد از انجام تمامی مراحل با سوزن و انواع دستگاه تاتو صورت می‌توانید کار خود را شروع کنید.

نکته مهم در زمان استفاده از پرایمر تاتو چیست؟

حتما قبل از اینکه کار خود را شروع کنید از این محلول استفاده نمایید. چراکه اگر بی‌حسی و مواد دیگر را قبل از پرایمر تاتو به پوست بزنید اثر پرایمر تتو از بین خواهد رفت.

بهتر است در زمان اتمام کار از پرایمر تاتو TKTX استفاده شود تا دوام و شفافیت تاتو بیشتر گردد.

قیمت و خرید پرایمر تاتو  TKTX اصل با بهترین کیفیت چقدر است؟

اگر می‌خواهید تثبیت رنگ را انجام دهید به شما پیشنهاد می‌کنیم که اصل و اورجینال این محصول را خریداری کنید. قیمت با توجه به کیفیت آن در فروشگاه‌های مختلف، متفاوت است.

پرایمر ارگانیک تاتو تی کی تی ایکس چه مشخصاتی دارد؟

پرایمرهایی که اصل هستند دارای رنگ سفید و حالت ژله‌ای هستند. این موضوع از نکات مهمی است که در زمان خرید پرایمر تاتو باید بدان توجه نمایید.

آیا پرایمر تتو باعث ریزش مو ابرو می‌شود؟

پرایمر تاتو  TKTX دارای روغن آرگان است. به دلیل وجود روغن آرگان در این محصول، زمانی که از پرایمر تاتو TKTX در محل ابرو استفاده می‌شود فولیکول‌های مو تحریک شده و رشد مجدد مو ابرو اتفاق می‌افتد.

در نتیجه با این محصول دچار ریزش ابرو نمی‌شوید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 8

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید