مقالات مرکز غزل زرگریان

میکسر رنگ تاتو و طرز استفاده از آن

میکسر رنگ تاتو
5
(5)

میکسر رنگ تاتو یا همزن رنگ تاتو برای ترکیب رنگدانه‌های تتو کاربرد دارد. میکسر تاتو دارای دو عدد باتری قلمی و چند سر است. اما سرهای میکسر تتو، یکبار مصرف نیستند. به همین دلیل بعد از استفاده از آن می‌توان سری‌های آن را شست و مجددا استفاده کرد. همچنین لازم است این نکته را بدانید که سری‌های این دستگاه قابلیت اتصال به یکدیگر را دارند و با چند سری مختلف می‌توانید طول میکسر رنگ تاتو را افزایش دهید.

در ادامه این مطلب از وب سایت مرکز غزل زرگریان، بهترین سالن آرایش دائم بیشتر با میکسر رنگ کوچک، میکسر رنگ دستی، طرز استفاده از میکسر و خرید و قیمت دستگاه میکسر رنگ تاتو آشنا خواهید شد.

میکسر رنگ تاتو چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

دستگاه همزن رنگ تاتو یکی از لوازم کاربردی پیگمنترها برای انجام تاتو است. از این دستگاه برای همزدن رنگ‌ها و مخلوط کردن رنگ تاتو استفاده می‌شود.

استفاده از خلال دندان یا فی براش برای ترکیب رنگ توصیه نمی‌شود. زیرا این وسایل همانند خلال دندان علاوه‌بر خطرناک بودن باعث اتلاف وقت و خستگی مچ دست پیگمنتر می‌گردد. اما با استفاده از میکسر تتو، خود دستگاه رد مدت زمان کوتاهی به صورت دورانی رنگ را ترکیب می‌کند.

انواع میکسر تتو

همزن رنگ تاتو یا میکسر تاتو به سه دسته زیر تقسیم می‌شود:

  • دسته اول آن دسته از میکسر تاتو است که رنگدانه و رنگ پایه را میکس و بعد از آن طی فرآیندی میکس رنگ بدست آمده را به ماده‌ای خمیری شکل تبدیل می‌کند. سپس آن ماده خمیری را داخل آسیاب ریخته تا خرد و پخش شود.
  • دسته دوم آن دسته از میکسر تتو هستند که تنها وظیفه آسیاب کردن رنگدانه، رنگ پایه و میکس آنها را دارند. تفاوت این نوع با نوع اول این است که این نوع میکسر تتو تمامی این مراحل را به‌صورن همزمان انجام می‌دهند.
  • و دسته سوم آن دسته از میکسر رنگ تاتو هستند که فقط خمیر آسیاب شده را با مواد دیگری از رنگ میکس می‌کنند تا رنگ اصلی به دست آید.

مشخصات و ویژگی‌های میکسر تاتو

دستگاه میکسر رنگ تاتو دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

  • این محصول دارای ابعاد کوچکی است.
  • دارای یک سری که با آرمیچر شروع به چرخش می‌کند.
  • میکسر رنگ تتو مناسب برای ترکیب رنگ تاتو می‌باشد.
  • انرژی این دستگاه از طریق دو عدد باتری قلمی (AA) تأمین می‌شود.
  • تغییر و تعویض وشستشوی سری‌های آن ممکن است.
  • دارای رنگ بندی‌های متنوع و کاملا بهداشتی می‌باشد.
  • دارای جنس‌های پلاستیکی و فلزی است.
  • منبغ تغذیه آن باتری است و با شاسی روشن و خاموش می‌گردد.
  • طول دستگاه برابر با 13 سانتی متر و منبع انرژی 2 باتری 1.5 ولتی است.
  • میکسر رنگ سبک وزن بوده و دارای 4 عدد سری قابل تعویض می‌باشد.

طرز استفاده از میکسر رنگ تاتو

در روش و طرز استفاده از میکسر باید قبل از اینکه رنگ تاتو را از تشتک رنگ تاتو به درون انگشتری رنگ تاتو بریزید، سه دقیقه آن را تکان دهید. سپس با میکسر رنگ تاتو آن را مخلوط نمایید.

چراکه رنگها معمولا در ظرف ته نشین می‌شوند. لازم است بدانید که رنگ‌های دارای آب و روغن باید حتما همزده شوند تا ترکیب واقعی آنها بدست آید. همچنین بعد از اینکه رنگ را درون انگشتری رنگ ترکیب کردید باید بازهم با میکسر رنگ تاتو، رنگ‌ها را ترکیب نمایید. چراکه باید تک تک اتم‌های تشکیل دهنده رنگ‌ها باهم ترکیب گردند.

بعلاوه طرز استفاده از میکسر بدین صورت است که برای همزدن یک سری دارد که چرخش آن توسط آرمیچر تامین شده و سبب مخلوط رنگ می‌شود. انرژی این دستگاه بوسیله دو باتری قلمی (AA) تامین می‌گردد. درصورتی که در طرز استفاده از میکسر را بلد نباشید و رنگ به صورت اصولی ترکیب نشود، رنگ دلخواه بدست نخواهد آمد.

نکته مهم در استفاده از میکسر رنگ تاتو (همزن رنگ)

بعد از اینکه رنگ را درون انگشتری رنگ تاتو ریختید تنها از حرکت دورانی این دستگاه استفاده نکنید. چراکه در این حالت مولکول‌های رنگ‌ها پشت سر هم حرکت کرده و با هم برخوردی نخواهند داشت.

روش صحیح استفاده از میکسر رنگ این است که باید حرکت‌های دورانی و علائم مثبت (+) و ضربدر (*) دستگاه را درون انگشتری رنگ تاتو پشت سر هم و به مدت 3 دقیقه تکرار کنید. در این حالت، برخورد مولکول‌ها به طور صحیحی اتفاق می‌‌افتد و ترکیب رنگ به خوبی انجام خواهد شد. همچنین باید به این نکته دقت کنید که سری مثبت (+) و منفی (-) باتری‌های دستگاه میکسر رنگ باید به درستی درون میکسر بر روی هم قرار گیرند.

همزن رنگ تاتو

مزایای استفاده از همزن رنگ تاتو

از این وسیله پیگمنترهای حرفه‌ای و باتجربه استفاده می‌کنند. همه مسترها به این موضوع کاملا آگاه هستند که رنگ‌های تاتو بعد از مدتی ته نشین می‌شوند. به همین دلیل باید رنگ ها را به خوبی همزد تا باهم ترکیب گردند. البته قبل از اینکه رنگ را درون انگشتری رنگ بریزید باید قوطی رنگ را با دست تکان داده و بعد از این کار باید با میکسر تتو، پیگمنت‌ها را به خوبی با هم ترکیب نمایید. از جمله مزایای استفاده از میکسر تاتو عبارت است از:

  • ترکیب رنگ سریع
  • رنگ‌ها به طور یکدست باهم ترکیب می‌شوند.

کاربردهای میکسر رنگ تاتو چیست؟

این دستگاه مدت زمان خدمات را کاهش داده و برای مخلوط کردن یکنواخت رنگ بسیار کاربردی است. همچنین از خسته شدن مچ دست پیگمنتر جلوگیری می‌کند.

آیا می‌توان با فی براش یا خلال دندان رنگ را ترکیب کرد؟

استفاده از خلال دندان بسیار خطرناک است و جلوه‌ی بسیار بدی در ذهن مشتری ایجاد خواهد کرد. به همین دلیل از این وسیله استفاده نکنید. اما فی براش وسیله‌ای عالی برای ترکیب رنگ است و هیچگونه ضرری برای مشتری نخواهد داشت.

آیا سری‌های میکسر رنگ قابلیت کوتاه یا بلند شدن دارند؟

بله. سری‌های میکسر رنگ تاتو اصل قابلیت کوتاه و بلند شدن دارند.

آیا از دستگاه میکسر تتو برای ترکیب رنگ درون بطری هم استفاده می‌شود؟

بله. به دلیل اینکه سری‌های میکسر رنگ تاتو قابلیت بلند شدن دارند. می‌توان از آن برای ترکیب رنگ درون قوطی رنگ استفاده کرد. تنها باید به این نکته توجه کنید زمانی که می‌خواهید بطری رنگ را هم بزنید باید از دو سری استفاده نمایید.

آیا رنگ‌های جامد نیازی به همزدن دارند؟

رنگ‌های جامدی که مخصوص میکرو و فیبروز ابرو هستند نیز نیاز به ترکیب شدن دارند. حتی اگر به تنهایی بخواهید از رنگ‌های جامد استفاده کنید، بازهم باید آنها را ترکیب نمایید.

آیا می‌توان از همزن رنگ تاتو برای ترکیب رنگ جامد استفاده کرد؟

بله. با استفاده از همزن رنگ تاتو می‌توان رنگ‌های جامد را ترکیب کرد. اتم‌ها و مولکول‌های رنگ تا سه دقیقه گرم و فعال می‌شوند. سپس فازهای مختلف رنگ در هم ترکیب شده و این رنگ‌ها آماده کاشت در زیر پوست هستند.

قیمت و خرید دستگاه میکسر رنگ تتو به چه صورت است؟

قیمت میکسر سولوشن بستگی به جنس و مدل آن دارد. حتما برای خرید این دستگاه از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید نمایید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید