مقالات مرکز غزل زرگریان

رول گریپ تاتو چیست و چه کاربردی دارد؟

رول گریپ تاتو
4.6
(7)

رول گریپ تاتو از پرکاربردترین وسایل پیگمنترهاست که برای تمیزی دستگاه تاتو، عدم لغزش آن و عدم جدا شدن سوزن حین کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول چندین سال است که بین پیگمنترهای داخلی و خارجی کاربرد دارد. رول گریپ تتو پارچه‌ای از جنس الاستیک و چسبنده است که به دور گریپ تاتو می‌پیچد و حالت نواری دارد.

هدف از استفاده رول گریپ دستگاه تاتو یا گریپ رول جلوگیری از کثیفی دستگاه تاتو و افزایش طول عمر آن است. خرید رول گریپ، گریپ دستگاه پن و همچنین نحوه بستن رول گریپ روی دستگاه پن از نکات ضروری برای هر پیگمنتری است. در ادامه این مطلب از وب سایت استاد غزل زرگریان، بهترین سالن آرایش دائم بیشتر با اینکه گریپ تتو چیست و کاربرد رول گریپ، گریپ مستر مچ، نحوه بستن رول گریپ، قیمت رول گریپ تاتو و ... آشنا شوید.

رول گریپ تاتو چیست؟

گریپ تتو چیست؟بسیاری از مسترها از رول گریپ تاتو یا گریپ مستر مچ برای جلوگیری از خستگی و لغزش دست در حین اجرای کار استفاده می‌کنند. لغزش دستگاه با استفاده از گریپ مستر مچ کمتر می‌شود. از رول گریپ تتو یا گریپ رول می‌توانید بر روی انواع دستگاه تاتو بدن استفاده نمایید.

گریپ رول دارای یک پارچه چسبی است که به دور گریپ (گان) می‌پیچد. این محصول نحوه قرار گرفتن دستگاه تاتو در دستان مستر را راحت‌تر می‌سازد. در کل با وجود رول گریپ، مستر در زمان کار تسلط و دقت بیشتری دارد.

یک نوار کشسانی بر روی رول گریپ دستگاه تاتو وجود دارد که به صورت چسب دارT راحت و سبک است. این چسب به پوست و سایر لوازم تاتو نمی‌چسبد و اثری چسبندگی ندارد. رول گریپ‌ها امکان تعویض دارند و به این ترتیب شرایط بهداشتی را افزایش می‌دهند. از این محصول برای دور گریپ و دور دستگاه‌های پن و میکروپیگمنتیشن استفاده می‌شود. علاوه‌بر حفظ بهداشت، کاربرد رول گریپ در جهت زیبایی دستگاه با رنگ‌های زیبا نیز می‌باشد.

ویژگی‌های رول گریپ تتو

برای اینکه بیشتر با گریپ رول آشنا شوید در ادامه به مشخصات این وسیله پرکاربرد اشاره کرده‌ایم:

  1. رول گریپ دستگاه تاتو بر روی تمامی دستگاه‌های تاتو استفاده می‌شود.
  2. رول گریپ قسمت کشسانی چسبناکی دارد که این قسمت به خود گریپ تاتو می‌چسبد و بعد از پایان کار هیچ ردی از چسب این وسیله بر روی سایر وسایل تاتو و دستان پیگمنتر نخواهد بود.
  3. از ویژگی‌های منحصر بفرد رول گریپ تتو می‌توان به سبک بودن و استفاده راحت از آن اشاره کرد.
  4. رول گریپ پهن از لغزش دست در زمان اجرای آرایش دائم توسط مستر جلوگیری می‌کند.
  5. رول گریپ تتو مقاوم در برابر سایش است.
  6. رول گریپ هیچ حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

کاربردهای رول گریپ دستگاه تاتو

رول گریپ تاتو به دور دستگاه می‌پیچد و در تمامی مراحل انجام کار حالت نرم و کششی را برای مستر فراهم می‌کند تا دستگاه تاتو را راحت‌تر در دستان خود بگیرد.

از دیگر کاربردهای رول گریپ دستگاه تاتو این است که مستر با استفاده از آن دقت و کنترل بیشتری در زمان اجرای فیبروز ابرو دارد. دیگر کاربرد رول گریپ این است که لرزش هندپیس یا ابزار دستی را کاهش می‌دهد.

به این ترتیب روند انجام کار با خرید رول گریپ آسان و سریع می‌شود. نوارهای چسبی در گریپ رول بر اساس تعداد لایه‌هایی که قابل تنظیم است به دور دستگاه می‌پیچند و مستر با پهنای دست خود می‌تواند قطر آن را تنظیم کند.

استفاده از نوارهای چسبی آن برای پوشش دهی کلیپس از دیگر کاربرد رول گریپ می‌باشد. اگر این کار را انجام دهید باید نوار چسبی رول گریپ تتو را بر روی هندپیس دستگاه تتو قرار دهید. با این کار از احتمال ایجاد عفونت جلوگیری می‌شود. بعد از استفاده از این محصول می‌توانید از روکش گیره و دستگیره استفاده نمایید.

مزایای استفاده از رول گریپ

از جمله مزایای استفاده از رول گریپ دستگاه تاتو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این نوار چسبناک در برابر تعریق و یا قرارگیری در معرض آب به آسانی خراب نمی‌شود.
  • ایمنی بسیار بالایی دارد.
  • مواد اولیه این محصول از باکیفیت‌ترین مواد مانند الاستیک، ضربه‌گیر و جانب ضربه تولید شده‌اند.
  • این محصول از پارچه بافته نشده چسبناکی تولید می‌شود.
  • برای بستن نوار گریپ نیازی به گیره یا بست نیست.
  • به دلیل منعطف بودن به راحتی با دست پاره می‌شود و نیازی به قیچی نیست.
  • دارای خاصیت ضد آب و قابل تنفس می‌باشد.
  • به دلیل انعطاف بالا برای ایجاد تناسب نیازی به لاتکس ندارد.
  • مناسب برای محافظت از قسمت‌های مختلف بدن مانند مچ پا، مچ دست، انگشت و آرنج و… است.

نحوه بستن رول گریپ

برای خرید رول گریپ باید متناسب با دستگاه خود این محصول را خریداری کنید. بعد از خرید رول گریپ متناسب باید نحوه بستن رول گریپ روی دستگاه را آموزش ببینید. برای این کار ابتدای نوار رول گریپ را به قسمت اولیه دستگاه وصل کنید.

سپس بخش پایانی گریپ دستگاه را به سوزن تاتو وصل نمایید. برای گریپ دستگاه پن نیز نحوه بستن رول گریپ روی دستگاه پن به همین صورت است.

انواع رول گریپ تاتو

مسترها باید اطلاعات کاملی درباره انواع رول گریپ داشته باشند تا بهترین آن متناسب با دستگاه تتو خود را خریداری کنند. به طور کلی رول گریپ دارای دسته بندی زیر است:

  1. معمولی: به صورت یکبار مصرف و یا چند بار مصرف است. از این گریپ رول برای سوزن تاتو معمولی استفاده می‌شود و به سر پلاک سوزن متصل می‌گردد.
  2. کارتریجی: برای استفاده از این نوع نیاز به تبدیل معمولی گریپ تاتو بر روی دستگاه دارید. زیرا رول گریپ‌های کارتریجی تنها برای دستگاه‌های کارتریجی استفاده می‌شوند و سوزن و سر پلاک بهم وصل می‌شوند.

انواع رول گریپ کاربردهای متفاوتی دارد. برای خطوط باریک ابرو مثل تکنیک هاشور به رول گریپ نازک نیاز دارید. برای خطوط ضخیم در زمان تتو نیاز به رول گریپ پهن دارید.

انواع رنگ بندی‌های رول گریپ تاتو چگونه است؟

این محصول طراحی و رنگ بندی‌های زیبا و متنوعی دارد. رنگ بندی‌های رول گریپ پاسخگوی همه سلیقه‌هاست و رایج‌ترین رنگ‌های آن عبارت است از: مشکی، سبز، آبی، ارتشی یا کامو، صورتی و بنفش. معمولا این رنگ‌‌ها در سایز 5 در 4.5 سانتی متر موجود هستند و می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر آنها را خریداری نمایید.

بسته بندی Roll Grip به چه صورت است؟

رول گریپ معمولا شامل 6 رول در یک بسته است. البته بسته بندی‌های 12 تایی رول گریپ هم وجود دارد که دارای ابعاد 5 در 4/5 سانتی متر هستند. هم چنین بسته بندی‌های 24 تایی از دیگر انواع بسته بندی‌های رول گریپ می‌باشد.

قیمت رول گریپ و خرید رول گریپ چگونه است؟

قیمت رول گریپ تاتو به دو عامل تولید داخلی و خارجی بستگی دارد. رول‌ گریپ‌های وارداتی نسبت به داخلی با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که در زمان اجرای کار لرزش دست دارید به شما پیشنهاد می‌دهیم حتما اقدام به خرید رول گریپ با بهترین قیمت رول گریپ تاتو کنید.

اما سعی کنید از فروشگاه‌های معتبر رول گریپ را خریداری نمایید. چراکه رول گریپ فیک و نامرغوب هیچ کاربردی برای شما ندارد و هزینه بیهوده کرده‌اید. پس در زمان خرید این محصول دقت زیادی به خرج دهید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید