مقالات مرکز غزل زرگریان

رقیق کننده رنگ تاتو و آموزش استفاده از سولوشن تاتو

رقیق کننده رنگ تاتو
4.1
(9)

محلول رقیق کننده رنگ تاتو یا سولوشن چیست؟ رقیق کننده رنگ تاتو یا همان سلوشن تاتو، محلولی است که برای رقیق کردن رنگ‌های تاتو مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای اغلب پیگمنتر ها این موضوع سوال است که چگونه رنگ تاتو را رقیق کنیم؟ این دست از پیگمنترها می‌توانند با اموزش استفاده از سولوشن تاتو، از غلیظ شدن رنگ تاتو جلوگیری کنند. با استفاده از Shading Solution رنگ مشکی بهتری را می‌توان برای تاتو خط چشم ایجاد کرد. سولوشن تتو یا رقیق کننده رنگ تتو، تاثیری در کیفیت رنگ تتو نخواهد داشت.

از جمله بهترین سولوشن‌ها می‌توان به محلول رقیق کننده رنگ تاتو (سولوشن) وردفیمس، محلول رقیق کننده رنگ(سولوشن) اینتنز، رقیق کننده Solid ink، رقیق کننده رنگ تاتو هرلیچ و ... اشاره کرد. در ادامه این مطلب از وب سایت استاد غزل زرگریان، بهترین مرکز ریموو ابرو با ما همراه باشید تا متوجه شوید سولوشن شیدینگ (سولوشن تاتو) چیست، نحوه رقیق کردن رنگ تاتو چگونه است و ....

سولوشن تاتو

رقیق کننده رنگ تاتو یا سولوشن چیست؟

سولوشن چیست؟ برخی از پیگمنترها برای اینکه جوهر تاتو را رقیق کنند به جای سولوشن از آب مقطر استفاده می‌کنند. این کار به شدت اشتباه است و کیفیت رنگ تاتو را کمتر خواهد کرد. اگر آب مقطر به‌صورت کامل با رنگ تتو ترکیب نشود، ترکیب رنگ تاتو بدن و ابرو به صورت ناهماهنگ می‌نشیند.

اما با سولوشن تاتو میتوان جوهر تاتو را بدون ذره‌ای بی‌کیفیتی، رقیق کرد. با استفاده از محلول رقیق کننده رنگ تاتو، سایه زدن تاتو بهتر و به صورت عالی‌تر انجام می‌گردد. همچنین از رقیق کننده رنگ تاتو برای شیدینگ ابرو و سایه‌های سه بعدی تاتو بدن استفاده می‌شود.

استفاده از سولوشن تتو به طبیعی بودن رنگ و طرح تاتو کمک زیادی خواهد کرد. سلوشن‌ها به دلیل مواد تشکیل‌دهنده یکسان، برای تمام رنگ‌های پایه آب کاربرد دارند.

اموزش استفاده از سولوشن تاتو

از آنجایی که رنگ‌های تاتو تنوع زیادی دارند، گاهی ممکن است برای مشتری به رنگ یا پیگمنت دیگری نیاز باشد. در چنین مواقعی پیگمنتر از رقیق کننده رنگ تاتو (سولوشن ) برای روشن‌تر کردن و خوش رنگ کردن رنگ تتو استفاده می‌کند.

به‌علاوه تمامی این موارد برای حفظ رعایت بهداشت باید رنگ و جوهر تاتو با سولوشن تاتو ترکیب شود. اموزش استفاده از سولوشن تاتو و نحوه رقیق کردن رنگ تاتو به شرح زیر است:

ابتدا رنگ مورد نظر را درون انگشتری رنگ تاتو که بر روی استند تاتو سیلیکونی قرار دارد، بریزید. (به این نکته توجه کنید که هرچه رنگ بیشتری بریزید غلظت رنگ شما کمتر است). بعد از این کار مقداری از محلول رقیق کننده رنگ تاتو (سولوشن) را به ترکیب رنگ تاتو خود اضافه کنید.

با فی براش یا میکسر رنگ تاتو تمامی ترکیبات را به خوبی ترکیب نمایید. با این کار به رنگ مشکی که دارای سایه‌های خاکستری است، خواهید رسید.

سپس با کمک یک یا دو قطره رنگ سفید، می‌توانید سایه‌هایی که می‌خواهید را روشن‌تر کنید.

معرفی بهترین برندهای محلول رقیق کننده رنگ تاتو

چنانچه پیگمنت‌های رنگی بالایی دارید بهتر است از رقیق کننده رنگ تاتو به‌صورت مایع استفاده کنید. بدون تغییر تناژ رنگی می‌توانید با استفاده از محلول رقیق کننده رنگ تاتو، تناژهای رنگی زیادی از رنگ خود داشته باشید.

محلول سولوشن به مسترها کمک می‌کند تا رنگ‌های بیشتری بسازند. با رنگ‌های اصلی و پایه‌های روشن‌تر آن رنگ و با کمک سولوشن تتو، رنگ‌های بیشتری می‌توانید داشته باشید. در ادامه به انواع برندهای سولوشن تاتو اشاره کرده‌ایم:

سولوشن تاتو اینتنز

محلول رقیق کننده اینتنز INTENZ

همانطور که می‌دانید اکثر رنگ‌های تاتو حتی رنگ مخصوص اسکالپ سر باید رقیق شوند. زیرا با رقیق کردن رنگ تاتو، کیفیت جوهر تتو بیشتر و مصرف رنگ کمتر خواهد شد.

رقیق کننده رنگ تاتو (سولوشن ) اینتنز جزو یکی از بهترین رقیق کننده‌های رنگ تتو می‌باشد. از محلول رقیق کننده اینتنز INTENZ برای رقیق کردن رنگ مشکی جهت اجرای سایه‌های سه بعدی و شیدینگ استفاده می‌شود.

اما متاسفانه برخی از پیگمنترها به جای این محلول از آب مقطر استفاده می‌کنند. استفاده از آب مقطر دلیل کاهش کیفیت رنگ تاتو، پیشنهاد نمی‌شود.

از آنجایی که پیوندهای آب با رنگ تاتو از لحاظ شیمیایی همخوانی ندارند، باهم ترکیب نمی‌شوند. بنابراین با استفاده از آب مقطر، جوهر تاتو به خوبی ترکیب نمی‌گردد.

به همین دلیل توصیه می‌شود برای رقیق کردن رنگ جامد یا مایع حتما از رقیق کننده رنگ تاتو استفاده نمایید. مواد تشکیل دهنده سولوشن اینتنز عبارت است از:

  • گلیسیرین
  •  نارون کوهی
  •  آب مقطر

رقیق کننده تاتو وردفیمس

محلول رقیق کننده رنگ تاتو (سولوشن) وردفیمس

رقیق کننده رنگ وردفیمس یک محلول و مایع رقیق کننده است. معمولا این برند را با نام‌های شیدرسولوشن و سولوشن شیدینگ می‌شناسند. برند فیمس از محبوب‌ترین برندهای رقیق کننده رنگ تتو می‌باشد. از این برند برای ایجاد سایه در هاشور ابرو و رقیق کردن رنگ استفاده می‌‌شود.

از جمله ویژگی‌های این برند عبارت است از:

  •  120 میل حجم
  •  مورد استفاده برای سایه زنی بهتر
  •  تثبیت کننده رنگ تاتو

محلول رقیق کننده تاتو چیک

محلول رقیق کننده رنگ (سولوشن) چیک

محلول رقیق کننده رنگ چیک از محصول‌های جانبی در زمان آرایش دائم است. این محصول رقیق کننده رنگ تتو تولید کمپانی آلمان می‌باشد.

در ادامه به مشخصات این برند اشاره خواهیم کرد:

  •  25 میل حجم
  •  تثبیت کننده رنگ تاتو
  •  کیفیت بالا

محلول رقیق کننده تاتو Solid ink

رقیق کننده  Solid ink

solid ink چیست؟ با استفاده از رقیق کننده رنگ تتو برند Solid ink کیفیت کار بسیار بالا رفته و مصرف مواد و رنگ کاهش خواهد یافت. این برند برای رقیق کردن رنگ جامد یا مایع و ترکیب رنگ بسیار کاربردی می‌باشد. مواد تشکیل دهنده رقیق کننده  Solid ink شامل گلیسیرین، نارون کوهی و آب مقطر می‌باشد.

مزایا و کاربردهای سولوشن تتو

از سولوشن تاتو برای موارد زیر استفاده می‌شود:

  1. خشک شدن رنگ تاتو
  2. غلیظ شدن رنگ تاتو
  3. رقیق کننده رنگ تتو
  4. برای ساخت ست گری واش استفاده از این محلول یکی از واجبات است.
  5. مورد استفاده برای سایه زنی و شیدینگ می‌باشد. در این موارد به رنگ ملایم‌تری نیاز است و این محلول می‌تواند جوهر تتو را کمرنگ‌تر کند.
  6. مناسب برای افزایش قدرت تثبیت‌کنندگی و ماندگاری رنگ‌های میکروپیگمنتیشن و تاتو بدن می‌باشد.
  7. جلوگیری از خونریزی به سبب ترکیبات گیاهی ویژه

به هیچ عنوان به جای رقیق کننده از آب مقطر استفاده نکنید. زیرا بخش‌های مختلف رنگ دارای مواد آلی و معدنی هستند و آب مقطر نمی‌تواند این مواد را در خود حل کند.

آیا ماندگاری تاتو با سلوشن تتو بیشتر خواهد شد؟

بهترین رنگ‌ها برای فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ، رنگ‌های جامد هستند. اما اینگونه رنگ‌ها ماندگاری بالایی ندارند. به همین جهت برای ترکیب رنگ و افزایش ماندگاری تاتو از سلوشن تتو استفاده می‌شود. با دو قطره محلول قطره تثبیت کننده رنگ تاتو، ماندگاری تاتو بسیار عالی و فوق‌العاده خواهد شد.

قیمت سولوشن تاتو چقدر است؟

قیمت سولوشن رقیق کننده رنگ تاتو با توجه به کارایی و عملکردی که دارد بسیار عالی است.

چنانچه قصد خرید سولوشن تاتو را دارید، حتما از فروشگاه‌های معتبر آن را با بهترین قیمت سولوشن تاتو خریداری نمایید.

آیا می‌توان از سولوشن تاتو برای رقیق کردن انواع رنگ‌های تاتو استفاده کرد؟

از سلوشن تاتو برای رنگ‌هایی که بر پایه آب و جامد هستند استفاده می‌شود.

آیا محلول تثبیت کننده رنگ تاتو به طبیعی بودن رنگ تتو کمک خواهد کرد؟

با استفاده از قطره تثبیت کننده رنگ تاتو، رنگ تاتو کم رنگ‌تر شده و برای سایه‌های سه بعدی و شیدینگ بسیار مناسب می‌باشد و از همین جهت به طبیعی بودن رنگ تتو کمک زیادی خواهد کرد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 9

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید