مقالات مرکز غزل زرگریان

رشد سریع ابرو با 13 روش خانگی تضمینی در یک هفته

رشد سریع ابرو با 13 روش خانگی تضمینی در یک هفته
3.8
(24)

رشد سریع ابرو در یک هفته آرزوی بسیاری از افرادی است که به دلایلی دچار ریزش ابرو و کم پشتی ابروها هستند. داشتن ابروهای خوش فرم و برجسته تاثیر فراوانی در زیبایی و حفظ حالت طبیعی صورت دارد؛

اما بسیاری از افراد در سراسر جهان بنا به دلایلی دچار مشکلات ریزش ابرو و کم پشتی ابرو هستند. از این‌رو این افراد به دنبال راهکارهایی برای پرپشت کردن ابرو در یک هفته و رشد سریع ابرو در سه روز هستند و به این پرسش برمی‌خورند که برای رشد ابرو چی خوبه؟ برخی از این راهکارها برای پرپشت شدن و رشد ابرو شامل استفاده از قطره برای پرپشت شدن ابرو، قرص برای رشد ابرو، رشد ابرو با پیاز، رشد سریع ابرو با وازلین، پماد برای رشد ابرو و ... است.

استفاده از برخی از این راهکارها نظیر قرص برای رشد ابرو ممکن است عوارضی را برای فرد به دنبال داشته باشد. از این‌رو توصیه می‌شود برای درمان ریزش ابرو و رشد سریع ابرو در یک روز از راهکارهای طبیعی و مطمئن‌تری بهره بگیرید.

در ادامه این مطلب از وب سایت غزل زرگریان قصد داریم به پرسش شما مبنی بر برای رشد ابرو چی خوبه؟ پرداخته و برخی روش‌های پرپشت شدن و رشد ابرو خانگی را برای شما ارائه می‌کنیم.

چگونگی پرپشت شدن و رشد ابرو

یکی از دغدغه‌های همیشگی و مهم اغلب بانوان در حوزه زیبایی، داشتن ابروهایی پرپشت و زیباست. به طوریکه بسیاری از آن‌ها همواره به دنبال راهکاری برای زیباتر بنظر رسیدن ابروهایشان هستند. اما ابروهای زیبا به چه ابروهایی گفته می‌شود؟ در دهه‌های اخیر استاندارد زیبایی ابروها معانی متفاوتی داشته است. برای نمونه در دهه 70 و 80 ابروهای بلند و باریک زیبا بود و بعد از آن ابروها پهن و کوتاه جای آن را گرفت. در حال حاضر اطلاح ابروی زیبا به ابروان بلند و پرپشت نسبت داده می‌شود. از همین رو است که اغلب بانوان به دنبال رشد سریع ابرو در یک هفته با انجام کارهای زیبایی دائمی هستند.

این افراد با اجرای آرایش‌های دائمی ابروها همانند تکنیک‌های شید استروک ابرو، میکروبلیدینگ، فیبروز ابرو، شیدینگ ابرو، آمبره ابرو و .... می‌توانند پرپشت کردن ابرو در یک هفته را انجام دهند. از طرفی یکی دیگر از روش‌های رشد سریع ابرو در یک روز و پرپشت شدن طبیعی ابرو براساس مد روز برای افراد که آلرژی به جوهر تاتو دارند، استفاده از تکنیک لیفت و لمینت ابرو است.

اما درصورتی که شما به دنبال راهکارهای طبیعی برای رشد مو، تقویت مژه، فر کردن مژه و رشد سریع ابرو هستید، می‌توانید از
درمان خانگی ریزش مو، مژه و ابرو استفاده کنید. در ادامه نیز ما قصد داریم به راهکارهای خانگی برای پرپشت کردن ابرو در یک هفته اشاره کنیم.

درمان خانگی برای رشد سریع ابرو

علت ریزش و کم پشتی ابرو به دلایلی از قبیل استرس، بیماری‌های مختلف، مشکلات هورمونی، کمبود آهن، استفاده بی رویه از لوازم آرایش نامرغوب و ... است. بسیاری از بانوان برای انجام آرایش اداری هر روز صبح از لوازم آرایشی همچون سایه یا مداد ابرو استفاده می‌کنند که به مرور ریزش و کم پشتی ابرو را به دنبال دارد.

اما برخی محصولات و محرک‌های تقویتی خانگی وجود دارند که به رشد سریع ابرو در یک هفته کمک می‌کنند و روند تقویت ابرو را تسریع می‌نمایند. در ادامه قصد داریم به چند روش خانگی رشد سریع ابرو در سه روز اشاره کنیم:

روغن زیتون برای رشد سریع ابرو در یک هفته

روغن زیتون برای رشد سریع ابرو در یک هفته

استفاده از روغن زیتون یکی از روش‌های آسان و طبیعی برای رشد سریع ابرو در یک هفته است. این روغن به دلیل وجود ویتامین E رشد ابروهای شما را سرعت می‌بخشد و تارهای ابرو را ضخیم می‌کند. این روغن دارای مواد مغذی برای رشد مو و ابرو است.

برای مشاهده تاثیر رشد سریع ابرو در یک هفته و یا بیشتر باید چند قطره روغن زیتون را روی ابرو ماساژ دهید تا مواد مغذی به پوست شما نفوذ کند. این کار را یک بار در روز و برای یک دقیقه انجام دهید.

روغن آووکادو برای پرپشت شدن و رشد ابرو

روغن آووکادو برای پرپشت شدن و رشد ابرو

استفاده از روغن آووکادو یکی دیگر از مواردی است که برای پوست و مو مغدی می‌باشد. این روغن اغلب به افرادی توصیه می‌شود که به دلیل التهاب پوست به دنبال درمان خشکی پوست صورت هستند. روغن آووکادو با بافتی سبک به آسانی جذب شده و قدرت آبرسانی بالایی دارد. از این رو رشد سریع ابرو را برای شما به دنبال خواهد داشت.

روغن بادام درمان کم پشتی ابرو

روغن بادام درمان کم پشتی ابرو

روغن بادام به علت پروتیئن بالا موجب کمک به بازسازی سطح پوست می‌شود. تمامی بانوانی که برای اموری مانند تقویت، اصلاح ابرو، هاشور ابرو و ... به مراکز زیبایی مراجعه می‌کنند، حداقل یکبار از آرایشگران درباره خواص روغن بادام برای تقویت ابرو شنیده‌اند. البته برای رشد مجدد موها توصیه می‌شود از روغن بادام تلخ استفاده شود.

روغن فندق درمان خانگی رشد ابرو

روغن فندق درمان خانگی رشد ابرو

استفاده از روغن فندق نیز به اندازه روغن بادام دارای خواص درمانی برای رشد سریع ابرو است. این روغن غنی از مواد مغذی بوده و به ضخامت و روش ابروهای شما کمک می‌کند.

روغن کرچک بهترین روش برای رشد سریع ابرو در سه روز

روغن کرچک بهترین روش برای رشد سریع ابرو در سه روز

روغن کرچک یکی از موثرترین روش‌های تقویت و رشد سریع ابرو است. این روغن دارای ویتامین، پروتیئن، آنتی اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب است. این مواد موجب تقویت فولیکول مو شده و رشد مجدد ابرو را به دنبال دارد.

درصورتی که به دنبال ابروهایی پرپشت و بی نقص هستید، باید هر شب کمی روغن کرچک با فی براش پنبه ای یا برس ابرو روی مژه و ابرو خود بکشید و در زمانی کوتاه شاهد نتیجه شگفت‌انگیر آن باشید.

استفاده از روغن رزماری برای رشد مجدد ابرو

استفاده از روغن رزماری برای رشد مجدد ابرو

روغن رزماری یکی دیگر از روش‌های درمانی موثر است که درصورتی که می‌توانید بوی تند آن را تحمل کنید استفاده از آن باعث رشد ابرو می‌شود. برای استفاده از روغن رزماری باید با برسی کوچک محلول را به ابروهای خود بکشید.

روغن نارگیل موثرترین روغن برای رشد سریع ابرو

روغن نارگیل موثرترین روغن برای رشد سریع ابرو

این روغن یکی ازموارد کمک کننده به تحریک و رشد تارهای ابرو است. روغن نارگیل غنی از ویتامین و مواد مغذی بوده و علاوه‌بر تغذیه پوست شما موجب درخشانی و نرمی پوست نیز می‌شود.

برای دریافت نتیجه بهتر باید کمی آبلیمو به روغن نارگیل بزنید و آن را با براش ابرو روی ناحیه ابرو ماساژ دهید. لیموترش نیز به دلیل داشتن اسید فولیک، ویتامین‌های C و B و دیگر مواد مغذی باعث ضخیم شدن و رشد ابرو می‌شود.

رشد سریع ابرو با سیاه دانه

رشد سریع ابرو با سیاه دانه

سیاه دانه یکی از مواد طبیعی مناسب برای تقویت موی سر و ابرو است. این ماده تقویتی در میان نسخه‌های گیاهی و سنتی جایگاه خاصی دارد. روغن سیاه دانه دارای ویتامین E، اسیدهای چرب ضروری و انواع اسید آمینه است و موجب تقویت و رشد فولیکول‌های مو و ابرو می‌شود.

برای رشد سریع ابرو با سیاه دانه باید هر شب قبل از خواب به مقدار یک الی دو قطره برای پرپشت شدن ابرو روی ابروهای بزنید و ماساژ دهید.

رشد ابرو با پیاز

رشد ابرو با پیاز

درصورتی که به دنبال راهکاری برای رشد سریع ابرو در یک هفته هستید، پیاز بهترین انتخاب است. رشد ابرو با پیاز به دلیل نداشتن هزینه زیاد و تحریک فولیکول موی ابرو سبب حذف مشکلات رشدی مو ابرو شده و بسیار موثر است. هیچ مشکلی در پی رشد ابرو با پیاز برای شما بوجود نمی‌آید اما نباید در استفاده از آن زیاده روی کنید.

گیاه آلوئه ورا برای رشد سریع ابرو

گیاه آلوئه ورا

گیاه آلوئه‌ورا به دلیل آنزیم‌ها و خواص مرطوب کننده موجب تقویت فولیکول‌های مو شده و علاوه بر تاثیر در ضخامت تارهای ابرو سبب رشد آن نیز می‌شود. با تهیه برگ آلوئه‌ورا می‌توانید از ژل داخل آن استفاده کنید. ژل آن را روی ابروهای خود ماساژ دهید.

زرده تخم مرغ برای رشد ابرو

زرده تخم مرغ

زرده تخم مرغ یکی از منابع غنی پروتئین می‌باشد که موجب سلامت و رشد ابروها خواهد شد. برای استفاده از این روش درمان خانگی رشد سریع ابرو، باید زرده تخم مرغ را تا زمانی که حالت خامه‌ای پیداکند، هم بزنید و سپس آن‌ را روی ابروهای خود بمالید و بعد از چند دقیقه بشویید.

رشد سریع ابرو با وازلین

رشد سریع ابرو با وازلین

یکی از نسخه‌های پرپشت شدن و رشد ابرو که ممکن است با آن برخورده باشید، رشد سریع ابرو با وازلین است. هرچند نتیجه‌ای ثابت شده و دقیقی درباره رشد مژه و رشد سریع ابرو با وازلین وجود ندارد، اما این ماده از مفت مشتق شده و مرطوب کننده است و می‌تواند موجب ضخیم بنظر رسیدن و آبرسانی ابروها گردد.

برای رشد سریع ابرو با وازلین باید از ترکیب آن با روغن کرچک استفاده کنید و پس از 4 تا 6 هفته نتیجه را مشاهده نمایید. البیته برخی دیگر از متخصصان بر این باورند این روش ممکن است چندان سالم و استاندارد نباشد.

پرپشت شدن و رشد ابرو با قرص ال دی

پرپشت شدن و رشد ابرو با قرص ال دی

قصد ال دی که نمونه‌ای از قرص ضد بارداری است، دارای هورمون‌های پروژسترون و استروژن است. این قرص باید از روز پنجم قاعدگی مصرف شود و در بسته‌های 21 عدد در داروخانه‌ها موجود است. هورمون‌های موجود در این قرص برای رشد ابرو، تا اندازه‌ای باعث پرپشت شدن و رشد ابرو می‌شوند و با تحریک فولیکول‌های مو گردش خون را در نواحی ابرو افزایش می‌دهند. البته استفاده بیش از حد از این قرص برای رشد ابرو تاثیرات جدی را به دنبال دارد. برخی از عوارض و تبعات منفی این قرص برای رشد ابرو شامل موارد زیر است:

  • سوختن ابرو
  • رشد بیش از حد طولی موی ابرو
  • ایجاد جوش در نواحی که محلول قرص زده شده است

نکات مهم درباره ی رشد سریع ابرو در یک روز

نکته مهمی که در اینجا لازم است بدان اشاره شود، استفاده از روش‌های مختلفی است که برای رشد سریع ابرو در یک روز، رشد سریع ابرو در سه روز و رشد ابرو در یک هفته ممکن است خوانده یا شنیده باشید.

براساس ساختار فولیکول مو رشد سریع ابرو در یک روز یا رشد سریع ابرو در سه روز ممکن نیست و تنها برای تبلیغات محصولات بی‌نام و نشان آورده می‌شود.

توجه کنید برای مشاهده نتیجه هر کدام از روش‌های رشد سریع ابرو گفته شده در بالا و دیگر روش‌های تقویت ابرو خانگی و استفاده از محصولات تقویتی مانند پماد برای رشد ابرو، شیاف دیکلوفناک برای رشد ابرو و ... باید حداقل یک ماه زمان دهید.

رشد سریع ابرو در یک روز با آرایش دائم ابرو

علاوه‌بر موارد گفته شده در بالا برای رشد سریع ابرو، با استفاده از تکنیک‌های آرایش دائم نیز می‌توان رشد سریع ابرو در یک روز را مشاهده کرد.

بانوانی که دچار ریزش ابرو هستند، می‌توانند با اجرای خدمات زیبایی ابرو نظیر دیجیتال بلیدینگ، سایه دائمی ابرو، نانو بروز ابرو و ... زیبایی و پرپشتی را مجددا به ابروهای خود بازگرداند. همچنین با تکنیک‌های آرایش دائم مشکلاتی از قبیل ریزش مو شقیقه نیز با اجرای اسکالپ سر قابل درمان است.

شما می‌توانید در بهترین فصل برای تاتو و آرایش دائم با انتخاب بهترین گزینه برای تاتو ابرو خود از بین انواع مختلف، زیبایی و پرپشت شدن و رشد ابرو را تجربه کنید.

اما آنچه در اجرای این تکنیک‌ها مهم است مراجعه به مرکزی تخصصی برای اجرای خدمات آرایش دائمی است. چراکه ممکن است در مراکز نامعتبر به دلیل عدم رعایت بهداشت و دیگر موارد خطرناک، عوارض تاتو جبران ناپذیری برای شما رخ دهد.

مسترهای ما در مرکز غزل زرگریان با تجربه بالا براساس نوع چهره‌تان از تکنیک‌های بولد بروز دخترانه و میکرو تلفیقی ابرو نیز برای هرچه طبیعی‌تر بنظر رسیدن پرپشتی ابروها استفاده می‌کنند.

بهترین سرم یا پماد برای رشد ابرو کدام است؟

براساس تحقیقات استفاده از سرم یا کرم تقویت کننده ابرو سریتا به دلیل دارا بودن موادی مانند عصاره گزنه، عصاره رزماری، عصاره نعناع فلفلی، عصاره مریم گلی، عصاره بابونه و همچنین ویتامین‌های B5 و B6 با جلوگیری از ریزش ابرو سبب تقویت و ضخیم‌تر شدن ابروها می‌شود.

برای رشد ابرو چی خوبه؟

برای رشد سریع ابرو تمامی راهکارهای خانگی گفته شده در مطلب بالا را می‍توانید استفاده کنید. اما توجه کنید برای دریافت نتیجه باید حداقل یک ماه به هرکدام از روش‌ها فرصت دهید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 24

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

2.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها