مقالات مرکز غزل زرگریان

تثبیت کننده رنگ تاتو و معرفی بهترین ژل تثبیت کننده رنگ

تثبیت کننده رنگ تاتو و معرفی بهترین ژل تثبیت کننده رنگ
3.9
(11)

تثبیت کننده رنگ تاتو محلولی است که برای ثابت ماندن رنگ تاتو ابرو و پر رنگ‌تر کردن آن استفاده می‌شود. رنگ تاتو باید زیر پوست کاشت شود. به همین‌منظور برای تثبیت کاشت رنگدانه در زیر پوست از وراژل تاتو یا ژل تثبیت کننده تاتو استفاده می‌نمایند. تثبیت کننده رنگ میکروبلیدینگ دغدغه بسیاری از پیگمنتران برای تثبیت رنگ فیبروز و تثبیت رنگ تاتو ابرو را رفع کرده است.

استفاده از ژل بعد از تاتو و همچنین نحوه استفاده وراژل به سبب کاهش تورم بافت و افزایش ماندگاری رنگ بسیار حائز اهمیت است. برخی از بهترین برندهای تثبیت کننده تاتو شامل ژل تثبیت کننده تاتو dioxor، تثبیت کننده رنگ تاتو (وراژل) بایوتاچ، محلول تثبیت کننده رنگ تاتو چیک و .. می‌شوند.

در ادامه این مطلب از وب سایت مرکز غزل زرگریان، بهترین سالن آرایش دائم، به پاسخ این پرسش خواهید رسید که تثبیت کننده رنگ چیست؟ وراژل تاتو چیست؟ و با نحوه استفاده وراژل، قیمت وراژل بایوتاچ و بهترین ژل بعد از تتو آشنا خواهید شد.

وراژل تاتو چیست و چه کاربردی دارد؟

در پاسخ به سوال وراژل چیست؟ یا ژل افتر تاتو چیست؟ می‌توان گفت وراژل، ژل تثبیت کننده تاتو برای تثبیت رنگ تاتو ابرو و تثبیت رنگ فیبروز و .. است. تثبیت کننده رنگ تاتو به سه شکل در بازار موجود است.

این محلول به شکل قطره، کف و یا ژل بوده که با نام‌های کف و ژل تثبیت کننده رنگ تاتو شناخته می‌شود. از این محصول برای تسکین درد و عدم ریزش رنگ تاتو استفاده می‌‌شود. با استفاده از تثبیت رنگ فیبروز می‌توان رنگ را زیر پوست قفل کرد.

کف تثبیت کننده تاتو به شکل یک فوم بسیار غلیظ است. تثبیت کننده (وراژل) رنگ، قدرت بالایی داشته و ماندگاری رنگ تاتو را افزایش می‌دهد. گاهی برای تسکین درد نیز از تثبیت کننده رنگ میکروبلیدینگ در حین کار استفاده می‌شود.

نحوه استفاده وراژل

به طور کلی در دو زمان از این محلول استفاده می‌شود. یکی در زمان ترکیب رنگ تاتو و دیگری بعد از اتمام کار تتو است. برای ترکیب رنگ باید دو قطره از تثبیت کننده را درون انگشتری رنگ تاتو بریزید.

سپس باید با فی براش تمامی این مواد را باهم مخلوط کرده و بعد از اینکه مواد به خوبی ترکیب شدند، باید مقداری از آن را بر روی پوست زده شود. چند دقیقه اجازه دهید تا این محلول بر روی پوست خشک شود.

یکی از نکات مراقبت‌ بعد از تاتو، عدم شستشوی محل تتو است. شاید با خود فکر کنید دلیل این کار چیست؟ یکی از دلایلی که نباید چهار روز محل تتو را بشویید استفاده از این محلول بر روی پوست است. به دلیل اینکه بعد از اتمام کار، تثبیت کننده بر روی پوست زده می‌شود نباید پوست خود را تا چهار روز بشویید.

چراکه اگر به محل تتو آب بزنید اثر ژل بعد از تاتو از بین خواهد رفت. در نتیجه دچار ریزش رنگ خواهید شد. یکی از علت های ریزش رنگ تاتو ابرو شستشوی ابرو در چهار روز اول است.

مشخصات تثبیت کننده رنگ تاتو

ژل بعد از تتو دارای مشخصات و ویژگی‌های زیر است:

  • تثبیت کننده رنگ میکروبلیدینگ بعد از اتمام کار باعث ترمیم بافت پوست می‌شود.
  • ژل بعد از تاتو باعث ثابت نگهداشتن رنگ تتو در زیر پوست خواهد شد.
  • با استفاده از ژل بعد از تتو از خونریزی حین تاتو پیشگیری می‌شود.
  • تثبیت کننده تاتو از عفونت بعد از تاتو و ریزش رنگ تاتو جلوگیری خواهد کرد.
  • تثبیت رنگ فیبروز باعث ماندگاری فیبروز و دیگر تکنیک‌های آرایش دائم می‌شود.
  • کاهش التهابات و ورم‌های پوستی و تسکین درد از دیگر ویژگی‌های وراژل تاتو است.

بهترین مارک‌های تثبیت کننده رنگ میکروبلیدینگ

تثبیت کننده رنگ تاتو دارای برندها و انواع مختلفی است. برای مثال تثبیت کننده رنگ تاتو هم به شکل محلول و هم به شکل کف و هم به شکل ژل وجود دارد. در ادامه به معرفی بهترین‌ مارک‌های تثبیت کننده تاتو پرداخته‌ایم:

تثبیت کننده (وراژل) رنگ بایوتاچ

تثبیت کننده رنگ تاتو (وراژل) بایوتاچ یک نوع فوم بسیار غلیظ است که از آلوئه‌ورا و چند ماده تسکین دهنده و ترمیم کننده قوی تشکیل شده است.

زمانی که از این برند وراژل استفاده می‌کنید ترمیم پوست سریع‌تر اتفاق خواهد افتاد. همچنین کاشت رنگ با وراژل بایوتاچ بسیار سریع انجام می‌گردد. برند بایوتاچ از کشور آمریکاست و ماندگاری رنگ را افزایش می‌دهد و با بهترین قیمت وراژل بایوتاچ نسبت به کارآیی عرضه می‌شود.

تثبیت کننده (وراژل) رنگ بایوتاچ

محلول تثبیت کننده چیک

محلول تثبیت کننده چیک محصولی از کشور آلمان می‌باشد. از این برند بیشتر برای ماندگاری و برای ثابت ماندن رنگ تاتو ابرو، میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن ابرو و تاتو بدن استفاده می‌شود. زمانی که از رقیق کننده رنگ استفاده می‌کنید باید حتما از این برند استفاده نمایید.

اگر پیگمنتر بخواهد از این محصول استفاده کند باید با فی براش مقداری از آن را بر روی پوست بزند. با افزودن دو قطره از این محلول، ماندگاری تاتو بسیار عالی و فوق‌العاده خواهد شد.

ژل تثبیت کننده تاتو dioxor

ژل تثبیت کننده دیوکسور یکی از بهترین برندهای ژل تثبیت کننده رنگ است. این برند علاوه بر تثبیت رنگ باعث جلوگیری از ریزش رنگ و عفونت پوست می‌شود. همچنین ژل تثبیت کننده تاتو dioxor التهابات پوست و مشکلات پوستی نظیر اسکار، لکه و… را کاهش می‌دهد.

قیمت تثبیت کننده رنگ تاتو یا قیمت وراژل

قیمت تثبیت کننده رنگ میکروبلیدینگ با توجه به کارایی که دارد بسیار عالی است. اما لازم است این نکته را بدانید که حجم و برند این تثبیت کننده در قیمت وراژل آن تاثیر دارد. استفاده از ژل بعد از تتو لازمه کار هر پیگمنتری است.

به همین دلیل باید حتما اصل و اورجینال آن را خریداری نمایید. برای نمونه انواع وراژل بایوتاچ اصل و درجه دو در بازار وجود دارد. ما به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم حتما از فروشگاه‌های معتبر این محصول را خریداری کنید تا سلامت مشتری به خطر نیفتد.

آیا وراژل تاتو برای افراد دارای پوست چرب مناسب است؟

بله. برای افرادی که پوست چرب دارند و یا پوست آنها دارای منافذ بازی است، می‌توان از ژل بعد از تتو استفاده کرد.

کاربردهای ژل تثبیت کننده تاتو چیست؟

از جمله کاربردهای ژل بعد از تاتو می‌توان به  فیبروز ابرو، تاتو رژلب دائم، تتو خط چشم و هاشور ابرو، میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو اشاره کرد.

آیا با محلول وراژل تاتو، ماندگاری تاتو لب بیشتر خواهد شد؟

یکی از رازهای ماندگاری تاتو لب نحوه استفاده وراژل و یا پرایمر تاتو در حین کار و بعد از آن است.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 11

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید