مقالات مرکز غزل زرگریان

تاتو ابرو بر اساس فرم صورت

تاتو ابرو بر اساس فرم صورت
5
(7)

تاتو ابرو بر اساس فرم صورت از نکات کلیدی مهمی است که پیگمنترها باید بدان توجه فراوانی کنند. انتخاب مدل ابرو با توجه به فرم صورت باعث می‌شود کیفیت کار و رضایت فرد دوچندان شود. باتوجه به اهمیت مدل ابرو در زیبایی چهره افراد، بسیاری از بانوان اقدام به اجرای میکروبلیدینگ انواع تاتو ابرو و مدل‌های ابرو تتو نموده‌اند. باتوجه به ماندگاری بالای تکنیک‌های آرایش دائم، پیگمنتر با گذراندن دوره آموزش طراحی ابرو با دیوایدر باید بتواند طراحی ابرو تتو را متناسب با فرم صورت هر فرد با بهترین رنگ تاتو ابرو اجرا کند. در غیر این صورت فرد ناچار به ریموو تاتو می‌شود.

در این میان اجرای تاتو ابرو هاشور براساس فرم صورت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چراکه مدل ابرو میکروبلیدینگ برای صورت کشیده، مدل ابرو تاتو برای صورت گرد، مدل ابرو برای صورت کشیده و چشم درشت، مدل ابرو برای بینی بزرگ، مدل ابرو برای صورت بیضی و ... متفاوت است.

در ادامه این مطلب از وب سایت غزل زرگریان، شما را با انواع تاتو ابرو براساس فرم صورت و نکات طلایی مربوط به مدل تاتو ابرو بر اساس فرم چهره اشنا می‌کنیم.

 

تاتو ابرو چیست؟

ابرو تتو امروزه در میان اغلب بانوان به سبب مزیت‌های فراوانی که دارد بسیار پرطرفدار شده است. تاتو ابرو جدید روشی نیمه دائمی برای زیبایی و پرپشتی ظاهری و همیشگی ابروهاست. بانوانی که ابروهایی نازک و کم‌پشت دارند می‌توانند با اجرای میکروبلیدینگ انواع تاتو ابرو، ابروهایی متقارن، پرپشت و زیبا داشته باشند.

در تاتو ابرو هاشور دائمی بهترین رنگ تاتو ابرو، توسط سوزن تتو به زیر لایه‌های پوست تزریق می‌شود. در اجرای تتو ابرو باید توجه شود که سوزن تاتو حتما استریل شده باشد و از بهترین رنگ تاتو ابرو استفاده شود.

برای اجرای مدل ابرو تاتو باید حتما به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید تا در اثر استفاده از رنگدانه بی کیفیت و عدم مهارت پیگمنتر دچار عوارض تاتو ابرو نشوید. از طرفی رعایت نکات مراقبت بعد از تاتو ابرو نیز در کیفیت و ماندگاری کار بسیار تاثیرگذار است.

با مشاهده عکس تاتو ابرو قبل و بعد می‌توانید نتیجه و ظاهر طبیعی ابرو را بعد از اجرای مدل تاتو ابرو ببینید و با اطلاع از قیمت تاتو ابرو اقدام به اجرای این تکنیک کنید.

تاتو ابرو
تاتو ابرو جدید
عکس تاتو ابرو قبل و بعد
عوارض تاتو ابرو
قیمت تاتو ابرو
مراقبت بعد از تاتو ابرو

طراحی ابرو برای تاتو و قرینه سازی ابرو چگونه انجام می‌شود؟

چه مدل ابرویی به چه صورتی میاد؟ برای اینکه تتو بر اساس فرم صورت باشد باید پیگمنتر یا مستر با فرم چهره آشنایی داشته باشد. برای اینکه تشخیص دهید فرم صورت شما چگونه است باید مو را از اطراف چهره خود کنار بزنید و در آیینه به چهره و استخوان‌بندی و بافت ماهیچه‌ی صورت خود نگاه کنید.

معمولا فرم‌های چهره به شکل اشکال هندسی هستند و باید شکل هندسی را در چهره خود ببینید. برای مثال اگر چهره شما به فرم مثلث شباهت زیادی دارد بنابراین چهره شما مثلثی است. مدل تاتو ابرو برای صورت کشیده و مدل ابرو تاتو برای صورت لاغر با مدل ابرو میکروبلیدینگ برای صورت گرد و چاق متفاوت است. در ادامه به تتو بر اساس فرم چهره‌های متفاوت می‌پردازیم.

انواع تاتو ابرو

مدل ابرو تتو بر اساس فرم صورت به روش‌های زیر انجام می‌شود:

  • تتو ابرو: در این روش قابی به دور ابروها کشیده می‌شود و فضای داخل ابرو با جوهر مخصوص تتو پر می‌شود.
  • هاشور ابرو: در تتو ابرو هاشور تارهای ظریف و باریکی با سوزن در جهت رویش مو کشیده می‌شود. سپس با این تکنیک ابروها قرینه می‌شوند و ابروها حالتی نچرال و طبیعی پیدا می‌کنند.
  • سایه ابرو: در تکنیک سایه ابرو با رنگ‌های روشن نقاط کم‌پشت و خالی ابروها پر می‌شود. به این ترتیب حالت طبیعی ابروها حفظ می‌شود.
  •  شیدینگ ابرو: در شیدینگ ابرو ابتدا تاج ابروها با دیوایدر ابرو طراحی می‌شود. تراکم رنگ در پایین ابرو در این تکنیک کم است اما در انتهای ابرو تراکم ابروها زیاد می‌شود.
  • میکروبلیدینگ انواع تاتو ابرو
  • میکروپیگمنتیشن ابرو از دیگر روش‌های آرایش دائم ابروها هستند.
  •  فیبروز ابرو

تاتو ابرو جدید بر اساس فرم چهره

در زیر به نکات طلایی مربوط به تتو ابرو بر اساس فرم چهره پرداخته‌ایم:

برای تاتو ابرو جدید بر اساس فرم صورت باید به فرم چهره مشتری دقت زیادی شود تا بهترین فرم ابرو طراحی و اجرا شود. شناسایی مدل چهره و آموزش طراحی ابرو با دیوایدر یکی از تخصص‌هایی است که هر پیگمنتر یا مستری باید به آن تسلط داشته باشد.

برای شناسایی فرم صورت باید به استخوان‌بندی و ماهیچه‌های چهره دقت کرد. سپس شکل هندسی را حدس زد. شکل‌های صورت بر اساس اشکال هندسی به چند دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  • صورت بیضی و یا کشیده
  •  چهره مربعی
  •  صورت مستطیلی
  •  چهره گرد
  •  چهره مثلثی
  •  صورت قلبی
  •  صورت لوزی

اگر طراحی و قرینه سازی ابروها با توجه به فرم صورت انجام شود، چهره فرد زیباتر و جذاب‌تر می‌شود. تاتو ابرو بر اساس فرم صورت‌های مختلف به شرح زیر است:

مدل ابرو میکروبلیدینگ برای صورت بیضی و کشیده

مدل ابرو میکروبلیدینگ برای صورت کشیده و بیضی

صورت بیضی و کشیده به صورت افقی شامل 3 قسمت مساوی است. هر کدام از این قسمت بندی‌ها ۱/۳ صورت را در بر می‌گیرند.

در این نوع فرم چهره، پیشانی نسبت به چانه بزرگتر است و خط گونه به انحنای کمی به چانه متصل است. در فرم صورت بیضی فک صورت به طور ملایم به چپانه متصل است. اگر فرم صورت بیضی را به‌صورت عمودی تقسیم‌بندی کنید شامل 5 قسمت می‌شود. عرض صورت در مدل ابرو میکروبلیدینگ برای صورت کشیده و مدل ابرو برای صورت بیضی 1.5 برابر کل پهنا و طول صورت است.

بهترین مدل ابرو برای صورت کشیده و چشم درشت، تاتو ابرو پهن با طراحی‌های ظریف است. با این مدل تاتو ابرو برای صورت کشیده، چهره فرد جذاب‌تر و زیباتر می‌شود. از این‌رو در مدل ابرو برای صورت کشیده و لاغر و چشمانی درشت باید نکات لازم قرینه سازی ابرو برای صورت بیضی و چشم درشت رعایت شود.

طراحی ابرو برای فرم صورت مربعی

طراحی ابرو برای فرم صورت مربعی

افراد با صورت‌های مربعی، صورت و فک زاویه داری دارند. طول و عرض صورت در این نوع فرم چهره باهم برابر است. همچنین خط گونه‌ها با خط فک در فرم صورت مربعی موازی هستند. پیشانی و استخوان گونه و فک در این فرم چهره در یک امتداد قرار دارند.

بهترین تاتو ابرو بر اساس فرم صورت مربعی تاتو ابرو پهن و پرپشت است. چراکه در این صورت فک پهن‌ است. به همین دلیل باید توجه را از قسمت پایین صورت به قسمت بالا یعنی ابروها و چشم‌ها ببرید. بنابراین تکنیک تاتو ابرو هاشور برای این افراد بسیار عالی است.

تاتو ابرو بر اساس فرم صورت مستطیلی

تاتو ابرو بر اساس فرم صورت مستطیلی

چهره‌هایی که مستطیلی هستند به صورت‌های زاویه دار معروف هستند. این نوع صورت‌ها پیشانی و چهره بلندی دارند. سه قسمت این نوع فرم چهره بلندتر از قسمت‌های دیگر صورت است. پیشانی و چانه در این فرم صورت بسیار بلند است. همچنین افرادی که صورت‌های مستطیلی دارند گونه‌های صاف یا فرو رفته‌ای دارند. برای این نوع فرم صورت باید ابروها ترکیبی تاتو شوند.

یعنی اینکه ابرو باید کمی انحنا داشته باشد و قوس ابرو باید بیرون از عنبیه چشم، فرم دهی شود. تاتو ابرو پهن و یا باریک مناسب فرم چهره مستطیلی نیست. بهترین فرم تاتو ابرو بر اساس فرم صورت مستطیلی این است که ابروها دارای کمی انحنا باشند. به دلیل اینکه ابروهای پهن مناسب این فرم صورت نیست به هیچ عنوان از تکنیک هاشور ابرو استفاده نکنید.

مدل ابرو میکروبلیدینگ برای صورت گرد

مدل ابرو میکروبلیدینگ برای صورت گرد

چهره‌های گرد طول و عرض برابر و یکسانی دارند. در واقع تمام اعضای چهره در این نوع فرم صورت به یک اندازه است. در فرم صورت گرد معمولا گونه‌ها پر و صورت چاق و صاف است. همچنین در صورت گرد پیشانی و گونه‌ها و چانه باهم شکل یک دایره را تشکیل می‌دهند.

بهترین مدل ابرو میکروبلیدینگ برای صورت گرد ابروهایی است که پهن و کشیده و پرپشت باشند. همچنین برای مدل ابرو تاتو برای صورت گرد، ابروها باید رنگ تیره داشته باشند. بنابراین بهترین روش برای مدل ابرو برای صورت گرد، تکنیک میکروبلیدینگ ابرو است.

مدل ابرو برای چهره مثلثی

چهره‌های مثلثی دارای پیشانی باریک، چانه و فک پهن و زاویه داری هستند. تاتو ابرو بر اساس فرم صورت مثلثی ابروهایی کشیده رو به بالا و بلند و پهن است.

به هیچ عنوان افرادی که چهره‌های مثلثی دارند نباید مدل ابرو صاف انتخاب کنند. زیرا در چهره مثلثی پیشانی پهن و چانه و فک باریک است و باید توجه از قسمت پیشانی به سمت پایین صورت برود.مناسب‌ترین فرم تتو ابرو بر اساس فرم صورت مثلثی ابروهایی نازک است. به هیچ عنوان در این فرم چهره نباید ابروها کلفت و پهن و بزرگ باشد.

بهترین فرم تاتو ابرو بر اساس فرم صورت لوزی

بهترین فرم تتو ابرو بر اساس فرم صورت لوزی

این نوع فرم صورت زاویه دار است و پیشانی کوتاه است. در قسمت شقیقه‌ها، صورت پهن است. چنین افرادی با این فرم چهره باید به دنبال ابرو قوس‌دار و منحنی باشند.

این مدل ابرو کمک می‌کند تا فرم صورت شما نرم شود و صورت شما متقارن شود. در این مدل فرم صورت ابروی خیلی تیز یا هلالی یا صاف اصلا مناسب نیست. در فرم صورت لوزی تنها کافیست ابروها کمی قوس داشته باشند.

میکرو ابرو برای صورت قلبی

صورت قلبی

این فرم صورت شبیه به فرم صورت بیضی و مدل تاتو ابرو برای صورت کشیده است. بزرگترین تفاوت این دو نوع فرم صورت این است که افرادی که دارای صورت های قلبی هستند دارای یک چانه باریک هستند.

چنانچه صورت شما قلبی شکل است، بهترین فرم تتو ابرو بر اساس فرم صورت شما، یک مدل ابروی قوس دار و منحنی شکل است. اما ابرو را خیلی تیز یا گرد نکنید بلکه شکل طبیعی ابرو را دنبال کنید. همچنین از مدل ابروی صاف دوری کنید. چراکه این مدل ابرو، چانه شما را متعادل نشان نمی‌دهد.

مدل ابرو برای صورت چاق

در طراحی و اجرای مدل ابرو تاتو برای صورت گرد و چاق بهتر است ابرو به میزان زیادی بالا و پایین رود تا صورت کشیده‌تر بنظر آید. در اجرای این مدل ابرو، قوس کمان ابرو ایجاد می‌شود. از ابروهای گرد برای اجرای مدل ابرو برای صورت چاق خودداری کنید. چراکه این مدل ابرو باعث گردتر شدن فرم چهره فرد خواهد شد.

مدل ابرو تاتو برای صورت لاغر

تاتو ابرو برای صورت لاغر با مدل ابرو برای صورت چاق متفاوت است. در تاتو ابرو برای صورت لاغر به‌منظور ایجاد تعادل در چهره باید نکات مدل ابرو برای صورت کشیده و لاغر رعایت شود. از این رو مدل ابرو تاتو برای صورت لاغر و کشیده، ابروهایی پهن، صاف و بلند است.

ابروهای هلالی و شکسته برای مدل میکرو ابرو برای صورت لاغر مناسب نیستند. برای تاتو ابرو برای صورت لاغر، ابروهایی صاف و پهن پیشنهاد می‌شود.

انتخاب مدل ابرو تتو براساس اجزای صورت

علاوه‌بر فرم و شکل هندسی صورت، توجه به مراقبت بعد از تاتو ابرو و عوارض تاتو ابرو توجه به اجزای صورت نیز برای اجرای تتو ابرو زیبا و متناسب با چهره هر فرد حائز اهمیت است.

مدل ابرو برای بینی بزرگ

برای افرادی که بینی بزرگی دارند، باید مدل ابرو دارای قوس و زاویه‌دار انتخاب شود. ابروهای نازک و صاف برای این فرم صورت باعث بزرگتر نشان دادن بینی و جلب توجه مخاطبان به بینی شخص می‌شود.

اما در صورت اجرای مدل ابرو پهن، زیبایی چهره این اشخاص دوچندان خواهد شد. در اجرای تاج ابرو در مدل ابرو برای بینی بزرگ، از خط عمودی کناره بینی نباید استفاده نمود. زیرا به علت بزرگ بودن بینی، فاصله بین تاج دو ابرو افزایش می‌یابد و بینی بیشتر در معرض توجه قرار می‌گیرد. درصورتی که فاصله تاج ابروها کمتر باشد، بینیی کوچکتر بنظر خواهد رسید.

مدل ابرو برای افراد با پیشانی کوتاه

مدل ابرو برای افراد با پیشانی کوتاه باید دارای قوس کمانی به صورت کشیده و صاف باشد.

همچنین کسانیکه دارای پیشانی کوتاه و کم عرضی هستند نیز باید قوس کمانی مدل ابروهایشان کم باشد. با مشاهده عکس تاتو ابرو قبل و بعد می‌توان متوجه شد که در این افراد ابروهایی که به سمت شقیقه کشیده شده و صاف هستند، تعادل بهتری را در چهره ایجاد می‌کنند.

مدل ابرو برای افراد با پیشانی پهن

این دست از افراد باید ابروهایی دم کوتاه انتخاب کنند. همچنین برای کسانی‌که پیشانی بلند و پهن دارند، قوس کمان ابروها باید زیاد باشد.

مدل ابرو بر اساس فرم چشم

فاصله صحیح بین ابروها و چشم، به اندازه عنبیه چشم می‌باشد. درصورتی فاصله بین ابروها در برخی افراد کمتر باشد، باید ابروهایی نازک انتخاب کنند. اگر این فاصله بیشتر باشد، ابروهایی پهن به زیبایی چهره کمک می‌کند.

اگر فرد دارای چشمانی درشت باشد، برای حفظ تعادل باید فاصله بین ابروها را کمتر نمود و یا ابروها را پهن و زاویه‌دار طراحی کرد. برای افراد با چشم‌های گرد نیز باید فاصله ابروها بیشتر و دم ابروها نیز کشیده‌تر شود.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید