مقالات مرکز غزل زرگریان

دستکش مشکی تاتو ضد سوزن یکبار مصرف

دستکش مشکی تاتو ضد سوزن یکبار مصرف
5
(5)

دستکش مشکی تاتو ضد سوزن یکبار مصرف از وسایل الزامی برای تاتو و آرایش دائم است. چراکه با وجود دستکش ضدسوزن مشکی از کثیفی و آسیب به دست پیگمنتر جلوگیری خواهد شد. ضد سوزن بودن دستکش تتو به معنی عدم پارگی دستکش نیست. بلکه به این معناست که این دستکش تاتو نسبت به دستکش‌های دیگر مثل دستکش لاتکس مشکی و دستکش نیتریل مشکی و.. مقاومت بیشتری دارد.

استفاده از دستکش مشکی تاتو به علت عدم رنگی شدن دست در تماس با رنگ تاتو و رعایت نکات بهداشتی برای تاتوکار مهم است. استفاده از دستکش ضد سوزن از انتقال بیماری‌های خونی نظیر انتقال هپاتیت با تاتو، ایدز و .. جلوگیری می‌کند.

انواع دستکش سیاه در مدل‌های دستکش مشکی تاتو اوپی پرفکت، دستکش لاتکس اپی پرفکت مدل Nitri، دستکش ضدسوزن مشکی، دستکش یکبار مصرف مشکی، دستکش لاتکس مشکی سایز کوچک و ... در بازار وجود دارد. در ادامه این مطلب از وب سایت مرکز غزل زرگریان، بهترین سالن آرایش دائم، بیشتر با دستکش مشکی تاتو و کاربردهای آن آشنا خواهید شد.

دستکش مشکی تاتو چیست؟

دستکش مشکی تاتو یکی از لوازم جانبی اما بسیار ضروری برای پیگمنتر در اجرای تکنیک فیبروز ابرو، میکروبلیدینگ و آرایش دائم است.

یکی از نکات ایمنی و بهداشتی که باید توسط پیگمنتر رعایت شود استفاده از دستکش یکبار مصرف مشکی است. علاوه‌بر بهداشت با استفاده از این دستکش تتو از تماس دست با رنگ تاتو و خونابه و…. جلوگیری خواهد شد. بیماری‌های خونی مثل ایدز، هپاتیت و ویروس‌های H1N1 و زخم زرد و انواع قارچ‌ها و … در اثر تاتو سرایت پیدا می‌کنند. به همین دلیل زمانی که دستکش مشکی خفن در دستان پیگمنتر نباشد ممکن است پیگمنتر یا مستر دچار این بیماری‌ها شود.

در حین تاتو تراوش خونابه حتمی است. بنابراین برای حفظ سلامت و جلوگیری از انتقال بیماری باید از دستکش ضد سوزن مقاوم و سالم استفاده شود.

کاربردهای دستکش ضدسوزن مشکی

این دستکش‌ها مانند دستکش لاتکس مشکی سایز کوچک علاوه‌بر تاتو در رنگ کردن مو، آزمایشگاه‌ها و کلینیک‌ها کاربرد دارد. زیرا دستکش تاتو مشکی نسبت به مواد شیمیایی و حلال‌ها مقاومت خوبی دارد و به خوبی از دست‌ها محافظت می‌نماید.

امروزه در اکثر آزمایشگاه‌ها و آرایشگاه‌ها به دلیل حساسیت به دستکش لاتکس از دستکش نیتریل مشکی استفاده می‌شود. این دستکش‌ها درجه مهارت و چابکی را افزایش داده و باعث کاهش ریسک حوادث و جراحی‌ها می‌شوند. یکی از احتیاجات ضروری در HPA و CEPR استفاده از دستکش مشکی تاتو است. علاوه بر تمامی این موارد، این دستکش‌ها در موارد زیر کاربردی هستند:

  • تکنیک میکرونیدلینگ صورت
  • تزریق فیلر و ژل
  • کار با موادی مثل رنگ و مش
  • آشپزی
  • آزمایشگاه‌های شیمیایی و آنالیز مواد
  • و …

دلایل استفاده از دستکش تاتو ضد سوزن چیست؟

دلایل زیادی وجود دارد که از دستکش تتو برای تاتو و دیگر مصارف استفاده می‌شود. یکی از این دلایل این است که این دستکش‌ها بسیار مقاوم هستند و به آسانی پاره نمی‌شوند. همچنین این دستکش‌ها سد محافظتی بسیار بالایی در برابر مواد شیمیایی مثل حلال‌های چربی و روغن‌ها دارند. به همین دلیل با استفاده از دستکش مشکی تاتو، واکنش‌های حساسیتی و ناراحتی‌های پوست کمتر خواهد شد.

طراحی دستکش سیاه تاتو بسیار نرم و قابل انعطاف پذیر است. دستکش مشکی خفن تاتو به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پوشش مناسبی را برای دست فراهم کرده و الگوی چسبناک دستکش تاتو به مهارت و چابکی دست کمک زیادی خواهد کرد‌. همچنین به راحتی می‌توان دستکش مشکی تاتو را پوشید. یکی از مهم‌ترین دلایلی که از این دستکش تتو استفاده می‌شود این است که قدرت لامسه دست در زمان استفاده از این محصول تا حد زیادی به قوت خود باقی می‌ماند.

مشخصات دستکش ضد سوزن مشکی

دستکش ضد سوزن دارای ویژگی‌های زیر است:

  • از جنس نیتکس
  •  انعطاف پذیری و مقاومت بالا
  •  در سه سایز کوچک (S)، متوسط (M) و بزرگ (L)
  •  بدون پودر
  • بدون حساسیت و آلرژی
  • مناسب برای انواع پوست‌ها از جمله پوست‌های حساس و پوست خشک و مرطوب
  • دارای بسته‌های 100 عددی معادل 50 جفت
  •  مقاومت بالا در برابر ورود سوزن تاتو به دست یا صورت و بدن
  •  مناسب برای تاتو بدن
  •  کشش بالای دستکش
  •  جلوگیری از لغزش دستگاه تتو
  •  بادوام، انعطاف پذیر و ظریف

فواید استفاده از دستکش تتو

دستکش مشکی یکبار مصرف بسیار قوی هستند و آزادی حرکت استثنایی را بدون به خطر انداختن ایمنی ارائه می‌دهند. این دستکش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در طولانی‌ترین جلسات مقاومت می‌کنند.

یکی از مزایای استفاده این است که یکبار مصرف هستند و در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم می‌باشند. دستکش مشکی یکبار مصرف هیچ حساسیتی برای پیگمنتر و پوست مشتری ایجاد نمی‌‌کنند و انتخابی بسیار عالی برای تاتو هستند.

روش نگهداری از دستکش مشکی تاتو چگونه است؟

برای اینکه نگهداری بسیار عالی از دستکش تاتو داشته باشید بعد از اینکه بسته بندی آن را باز کردید، به هیچ عنوان آن را در معرض نور مستقیم خورشید و حرارت قرار ندهید. باید دستکش تتو را در دمای معتدل اتاق و به دور از آفتاب نگهداری کنید.

بهترین برند دستکش تاتو چیست؟

به طور کلی برندهای مختلفی تولید کننده دستکش سیاه در بازار وجود دارند. اما در هر برند تعداد آنها در بسته بندی‌ها متفاوت است. دستکش مشکی تاتو مدل اوپی پرفکت یا اپی پرفکت بهترین برند دستکش تاتو است.

معمولا این برند در بسته بندی‌های 100 عددی به بازار عرضه می‌گردد. این برند کیفیت بسیار بالایی داشته و در برابر پاره شدن بسیار مقاوم می‌باشد.

نحوه خرید و قیمت دستکش ضد سوزن چگونه است؟

شاید به این پرسش برخورده باشید که دستکش مشکی یکبار مصرف، دستکش لاتکس مشکی دونه ای یا دستکش لاتکس مشکی از کجا بخریم؟ چنانچه قصد خرید این محصول را دارید، سعی کنید از فروشگاه‌های معتبر لوازم تاتو خریداری نمایید. قیمت این محصول با توجه به کارایی که دارد و با توجه به تعداد آن در بسته بندی‌ها، بسیار عالی و مقرون به صرفه می‌باشد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید