دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو از صفر تا صد با جدیدترین تکنیک‌ها در بهترین سالن برای آموزش میکروبلیدینگ ابرو با تدریس استاد غزل زرگریان همراه با آموزش جدیدترین روش میکرو ابرو برگزار می‌شود. آموزش جدیدترین روش میکرو ابرو در آکادمی غزل زرگریان، با هدف تربیت هنرجویان با توانایی‌های بالا در کشیدن خطوط بین ابرو به وسیله قلم بلید ابرو برگزار شده است. هنرجویان با بهترین هزینه آموزش میکروبلیدینگ، در ایجاد ضربات منظم با سوزن تاتو در ناحیه ابرو برای افزودن رنگدانه مهارت پیدا می‌کنند. کنترل دست، کار با انواع سوزن، عمق سوزن، قرینه‌سازی ابرو، شناخت لایه‌های پوست، رنگ‌شناسی در تاتو، آموزش کشیدن خطوط میکروبلیدینگ و ... همه مواردی است که هنرجویان در آموزش میکروبلیدینگ 0 تا 100 در آن حرفه‌ای می‌شوند.

فهرست مطالب

امروزه به سبب بازارکار فوق‌العاده این حرفه، بسیاری از علاقه‌مندان و افرادی که قصد مستقل شدن دارند، به دنبال شرکت در دوره اموزش میکروبلیدینگ با مدرک بین المللی و فنی حرفه‌ای هستند. شما با راهنمای آموزش میکروبلیدینگ با مدرک فنی حرفه ای در بهترین آموزشگاه میکروبلیدینگ در تهران، می‌توانید در این حوزه پیشرفت کنید. آکادمی غزل زرگریان به‌عنوان بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ ابرو، با برگزاری جامع‌ترین دوره‌های آموزش میکرو ابرو با ارائه مدرک معتبر فنی حرفه‌ای و بین‌المللی شما را برای ورود به بازارکار آماده می‌کند. دوره آموزش گام به گام میکروبلیدینگ با مدرک فنی حرفه‌ای در آکادمی غزل زرگریان، بهترین فرصت برای کسب درآمد فوق‌العاده و پیشرفت در این حوزه برای شماست.

بهترین سالن برای آموزش میکروبلیدینگ در تهران

آکادمی آموزش میکروبلیدینگ ابرو غزل زرگریان با بیش از 15 سال تجربه بهترین سالن برای آموزش میکرو ابرو است. ما تا به امروز بیش از 5000 هنرجو فعال در ایران و در سایر نقاط جهان از جمله؛ انگلیس، آمریکا، کانادا، دبی، عراق و قطر برای اموزش میکرو ابرو داشته‌ایم. آموزش جدیدترین روش میکرو ابرو در بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز توسط استاد غزل زرگریان مستر آموزش آرایش دائم در ایران، ترکیه، اروپا و داور مسابقات بین‌المللی آرایش دائم و موسس اولین مرکز آرایش دائم در ایران انجام می‌شود. تمامی دوره‌های آموزش بلید ابرو در این آکادمی تخصصی طبق استانداردهای اروپا انجام می‌شوند.

انواع کلاس‌های آموزش میکرو ابرو در آکادمی غزل زرگریان

از آنجایی که تکنیک‌های آرایش دائم نیاز به آموزش تخصصی دارد، شرکت در دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ ابرو در آموزشگاه‌های معتبر الزامی است. شما با شرکت در دوره‌های برگزارشده آموزش حرفه ای میکروبلیدینگ در آکادمی غزل زرگریان به‌‌عنوان بهترین سالن برای آموزش میکروبلیدینگ ابرو و دریافت مدرک معتبر فنی حرفه‌ای می‌توانید در این حیطه به موفقیت دست یابید.

کلاسهای آموزش میکروبلیدینگ صفر تا صد آکادمی غزل زرگریان به‌صورت گروهی، خصوصی، آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود. آکادمی غزل زرگریان این امکان را فراهم کرده است که حتی علاقه‌مندانی که امکان حضور در کلاسهای حضوری را ندارند یا خارج از کشور هستند، بتوانند آموزش آنلاین میکرو با مدرک معتبر و آموزش جدیدترین روش میکرو ابرو در خانه را تجربه کنند.

سرفصل‌های آموزش جدیدترین روش میکرو ابرو

استاد غزل زرگریان در دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو موارد زیر را به‌طور دقیق و اصولی آموزش خواهند داد. اموزش کشیدن خطوط میکروبلیدینگ روی پوست مصنوعی و انجام تکرار و تمرین در کلاس و نیز اجرای تکنیک بر روی مدل زنده توسط استاد به شما عزیزان در یادگیری هرچه بهتر کمک ویژه‌ای می‌نماید.

آموزش نحوه مشتری در آموزش میکروبلیدینگ

آموزش نحوه جذب مشتری

در دوره اموزش میکروبلیدینگ، به شما عزیزان روانشناسی جذب مشتری را آموزش می‌دهیم. نحوه مشاوره دادن به مشتریان و اطلاعاتی که باید در اختیار این عزیزان قرار دهید را به‌طور دقیق به شما آموزش خواهیم داد.

اصول زیبایی شناسی چهره

اصول زیبایی شناسی چهره

در دوره آموزش میکرو، آشنایی با اصول زیبایی شناسی چهره از اصلی‌ترین تخصص‌های پیگمنتر می‌باشد. شما باید با تاتو ابرو براساس فرم صورت آشنا باشید تا بتوانید بهترین طراحی ممکن را برای مشتری خود انجام دهید.

رنگ‌شناسی پوست برای تاتو

رنگ‌شناسی پوست برای تاتو

یکی از موارد حائز اهمیت در دوره اموزش میکرو ابرو تخصص رنگ‌شناسی در تاتو است. باید بتوانید با شناخت دقیق رنگ پوست مشتری خود بهترین رنگ تاتو را پیشنهاد دهید. در دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو این موضوع را تخصصی آموزش می‌بینید.

آموزش ترسیم ابروها در آموزش میکروبلیدینگ ابرو

آموزش ترسیم ابروها

استفاده از ابزارهای مختلفی مانند کولیس، دیوایدر، نرم افزار تخصصی آکادمی فی را به شما آموزش می‌دهیم. همچنین نحوه طراحی ابروها با استفاده از نخ و آموزش قرینه سازی ابرو را آموزش می‌بینید.

آموزش تکنیک‌های مختلف میکروبلیدینگ

آموزش تکنیک‌های مختلف

در دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو استاد غزل زرگریان تکنیک‌های مختلف را آموزش خواهید دید. با آموزش جدیدترین روش میکرو ابرو و یادگیری این تکنیک‌ها می‌توانید بهترین انتخاب را برای مشتری خود داشته باشید.

چرا ما بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ ابرو هستیم؟!

در آکادمی غزل زرگریان علاوه بر آموزش جدیدترین روش‌ میکرو ابرو امکانات زیر را نیز در اختیار هنرجویان خود قرار می‌دهیم. همین موضوع سبب شده تا بتوانیم به‌عنوان بهترین آموزشگاه میکروبلیدینگ در تهران معرفی شویم.

پشتیبانی مادام العمر

با شرکت در دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو استاد غزل زرگریان عضوی از مرکز تخصصی ما را به دست خواهید آورد. با عضویت در آکادمی استاد غزل زرگریان بروزترین آموزش‌ها را دریافت خواهید کرد و همیشه آپدیت و بروز خواهید بود.

اهدا لوازم 100% اورجینال

یک پک کامل از تمامی لوازم مورد نیازتان به شما داده خواهد شد. اورجینال بودن این لوازم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ما تضمین می‌کنیم که بهترین کیفیت از لوازم به شما داده خواهد شد.

آموزش صفر تا صد میکروبلیدینگ

به شما عزیزان بهترین و تخصصی‌ترین تکنیک‌های میکرو ابرو را آموزش می‌دهیم. برای شرکت در این دوره هیچ پیش نیازی لازم نخواهد بود. شما تکنیک‌های اختصاصی استاد غزل زرگریان را در این آموزش دریافت می‌نمایید.

برگزاری دوره کارآموزی

برای اولین بار در کشور، ما در آکدمی غزل زرگریان با برگزاری دوره کارآموزی این امکان را ایجاد نموده‌ایم تا هنرجو بتواند به‌طور عملی با زبان تخصصی رشته خود و زبان بدن این لاین زیبایی آشنا شود.

آموزش قبل از ورکشاپ میکرو ابرو

برای صرفه‌جویی در زمان شما عزیزان و همچنین افزایش میزان بازدهی کلاس، قبل از برگزاری دوره آموزش بلید ابرو، شما عزیزان را با 50% از مباحث دوره آشنا خواهیم کرد. اینکار باعث می‌شود تا بیشترین استفاده را از زمان کلاس داشته باشید.

استخدام افراد زبده

پس از گذراندن دوره کارآموزی افراد متخصص و زبده در مرکز استاد غزل زرگریان استخدام می‌شوند. اصلا نیازی نیست که در ارتباط با استخدام و ورود به بازار کار نگرانی داشته باشید.

هزینه آموزش میکروبلیدینگ ابرو

هزینه آموزش میکروبلیدینگ ابرو

با توجه به اینکه امروزه اغلب بانوان به تکنیک‌های آرایش دائم ابرو تمایل بسیاری پیدا کرده‌اند، قیمت خدمات در مراکز مختلف روز به روز درحال افزایش است. از این‌رو آموزش میکروبلیدینگ فنی حرفه ای و کسب درآمد از این صنعت می‌تواند شما را به درآمدزایی فوق‌العاده‌ای برساند. اما آنچه اهمیت دارد یادگیری حرفه‌ای و اموزش تمامی رمز و رازهای این حرفه توسط اساتیدی خبره و باتجربه با بهترین هزینه آموزش میکروبلیدینگ ابرو است.

استاد غزل زرگریان گرند مستر آرایش دائم در ایران، اروپا و ترکیه به‌عنوان موسس اولین مرکز آرایش دائم در ایران، بهترین مدرس میکروبلیدینگ برای شما عزیزان است. شما می‌توانید بروزترین متدهای دنیا در زمینه طریقه میکرو ابرو را از ایشان با بهترین هزینه ورکشاپ مکروبلیدینگ به نسبت کیفیت بالا فرابگیرید. ما با بهترین قیمت آموزش میکروبلیدینگ شما را در این زمینه حرفه‌ای می‌کنیم. برای استفاده از تخفیفات ویژه آکادمی، فرم زیر را پر کنید؛

فرم تخفیف آموزش

آموزش طرز استفاده از ابزارهای قرینه‌سازی

یکی از نکات مهم در آموزش میکرو و اجرای این تکنیک که هر میکروکاری باید بدان مسلط باشد، قرینه‌سازی صحیح ابرو است. تمامی بانوانی که اقدام به اجرای آرایش دائم ابرو می‌کنند به دنبال ابروهایی خوش فرم و قرینه هستند. قرینه‌سازی ابروها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به گونه‌ای که درصورت عدم تقارن ابرو افراد مجبور به ریموو تاتو ابرو خود می‌شوند.

از این‌رو هنرجو باید با تمامی ابزارهای قرینه‌سازی آشنا بوده و طرز استفاده از آن‌ها را بداند. ابزارهای متنوعی برای قرینه‌سازی وجود دارند که هنرجو باید آموزش‌های فنی لازم جهت طریقه استفاده از آن‌ها را پشت سر بگذارد. قرینه‌سازی ابرو با ابزارهایی نظیر خط کش ژله‌ای یا چسبی، دیوایدر ابرو، کولیس دیجیتال تاتو و .. انجام می‌شود. آکادمی غزل زرگریان با اهدای رایگان پک کامل وسایل میکروبلیدینگ و آموزش طرز استفاده از آن‌ها، شما را در این حوزه حرفه‌ای می‌سازد.

اموزش کشیدن خطوط میکروبلیدینگ

در آکادمی غزل زرگریان شما با اموزش کشیدن خطوط میکروبلیدینگ روی پوست مصنوعی تاتو، مهارت اجرای ظریف‌ترین خطوط را خواهید یافت. استاد غزل زرگریان در بهترین سالن برای آموزش میکروبلیدینگ ابرو، شما را با تمرین‌ روی پوست مصنوعی و مدل زنده رایگان در آموزش کشیدن میکرو ابرو راهنمایی می‌کنند.

ما در بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در تهران با ارائه نکات ریز در اجرای خطوط، به شما روش صحیح نحوه دست گرفتن قلم میکروبلیدینگ و فشار دست را آموزش می‌دهیم. استاد غزل زرگریان در بهترین آموزشگاه میکروبلیدینگ در تهران، راز خطوط ظریف را به شما آموزش می‌دهند.

هنرجویان چگونه قبل از ورود به بازارکار کسب تجربه کنند؟

ورود به بازارکار و کسب درآمد نیاز به کسب تجربه، یادگیری مدام و شرکت در دوره آموزش حرفه ای میکروبلیدینگ دارد. استاد غزل زرگریان این امکان را برای هنرجویان خود فراهم کرده که با حضور در مرکز غزل زرگریان و مشاهده نحوه چگونگی اجرای خدمات در این حوزه تجربه کسب کنند. شما هنرجویان عزیز می‌توانید در این مرکز شروع به کارورزی کنید و قبل از ورود به بازارکار با فوت و فن‌های این حرفه به صورت کامل آشنا شوید.

آیا دوره آموزش بلید ابرو شما شامل پشتیبانی هم می‌شود؟

بله. مشاوران دلسوز و باتجربه ما در مرکز غزل زرگریان همواره آماده پاسخگویی به کلیه سوالات شما هستند.

آیا امکان اطلاع از آپدیت‌های جدید نیز وجود دارد؟

بله. استاد غزل زرگریان همواره در آموزش آنلاین میکرو با مدرک معتبر ، آفلاین و ... با کلیه مطالب جدید، اطلاعات شما را بروزرسانی می‌کنند.

پس از اتمام دوره امکان استخدام در مرکز غزل زرگریان هست؟

بله. بدیهی است که افراد آموزش دیده در دوره آموزش ابرو میکرو توسط خود استاد غزل زرگریان شانس بیشتری برای استخدام در این مرکز را دارند.

آیا جزوه آموزشی میکروبلیدینگ هم در اختیار هنرجو قرار می‌دهید؟

بله. در این دوره شما جزوه آموزشی میکروبلیدینگ کاملی از مهم‌ترین و ریزترین نکات این تکنیک دریافت خواهید کرد.

آیا آموزش میکروبلیدینگ به صورت عملی است؟

بله. هنرجویان در ابتدا بر روی پوست مصنوعی تاتو طراحی و ترسیم ابرو را آموزش دیده و سپس تحت نظر بهترین مدرس میکروبلیدینگ، بر روی مدل حقیقی تمرین می‌کنند.

رضایت هنرجو از آموزش میکروبلیدینگ ابرو

بهترین آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو
بهترین سالن برای آموزش میکروبلیدینگ ابرو
بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ ابرو
قیمت آموزش تخصصی میکروبلیدینگ
مرکز آموزش میکروبلیدینگ در تهران
هزینه ورکشاپ میکروبلیدینگ ابرو

آموزش گام به گام میکروبلیدینگ در 5 مرحله

مراحل آموزش میکرو ابرو در آکادمی تخصصی غزل زرگریان به شرح زیر است؛

آموزش نحوه مرتب کردن ابرو:

در مرحله اول آموزش میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز در تهران، شما باید با موچین ابروهای مشتری را تمیز کنید و ناحیه اطراف ابرو را مرتب نمایید. البته توجه به این نکته ضروری است که در هنگام تمیز کردن ابرو نباید ابرو را نازک کرد.

پس از مرتب کردن ابرو، شما باید اقدام به طراحی ابرو کنید. در این مرحله از اموزش میکروبلیدینگ، طراحی فرم ابرو بر اساس فرم چهره مشتری و طبق سلیقه او انجام می‌شود.

هنرجو با آموزش کار با ابزار قرینه‌سازی ابرو نظیر دیوایدر ابرو، طراحی ابرو را متقارن و متناسب با آناتومی چهره هر فرد انجام می‌دهد. شما باید از قسمت تاج به سمت آرک ابرو را طراحی کرده و سپس داخل ابرو را پر نمایید. استاد غزل زرگریان با آموزش میکروبلیدینگ صفر تا صد و نکات مربوط به آن شما را در طراحی ابرو حرفه‌ای می‌کند.

آموزش نحوه بی حسی تاتو:

در این مرحله از آموزش میکروبلیدینگ تهران، پس از طراحی ابرو برای شروع، شما باید برای کاهش درد مشتری از بی حسی استفاده کنید.

لازم به ذکر است حتما توصیه می‌شود پیگمنتر از بی‌حس کننده‌هایی که دارای برند معتبر هستند، استفاده نماید. از این‌رو هنرجو باید انواع مواد بی‌حسی نظیر بی‌حسی‌های مایع، ژله‌ای و جامد را شناخته و بهترین نوع بی‌حسی برای هر فرد را درنظر بگیرید.

پس از اعمال مواد بی‌حسی یک نایلون برای جذب بهتر روی ناحیه قرار دهید. سپس به مدت 20 دقیقه برای اثرگذاری بی حسی صبر کنید. ما در بهترین آموزشگاه میکروبلیدینگ در تهران شما را با انواع بی‌ حسی‌ تاتو و روش استفاده از آن آشنا می‌کنیم.

آموزش شناخت انواع سوزن تاتو:

در این مرحله از آموزش میکروبلیدینگ با دستگاه، هنرجو باید با انواع سوزن تاتو و روش استفاده از آن آشنایی کامل داشته باشد. پس از انتخاب سوزن مناسب آن را از بسته‌بندی خارج کرده و در دستگاه یا بلید فیبروز محکم کنید.

در این مرحله پیگمنتر باید دقت کند که برای عدم ایجاد عوارض، برای هر فرد از یک سوزن مخصوص استفاده کند و پس از کار سوزن را تعویض نماید. استاد غزل زرگریان در دوره آموزش میکروبلیدینگ فنی حرفه ای، شما را با انواع سوزن تاتو و عمق مناسب آن و .. آشنا می‌کند.

آموزش نحوه ترکیب رنگ تاتو:

در گام بعدی از آموزش بلید ابرو، هنرجو باید با شناخت ترکیب رنگ تاتو، بهترین رنگ تاتو ابرو متناسب با رنگ پوست و رنگ طبیعی مو مشتری برگزیند. پس از بهم زدن و مخلوط کردن رنگ تاتو، آن را در ظرف مخصوص بریزد تا بتواند به راحتی استفاده کند.

در این مرحله استفاده از رنگ‌های معتبر و اورجینال برای عدم ایجاد عوارض، برای مشتری از اهمیت فراوانی برخوردار است. ما در مرکز آموزش میکروبلیدینگ در تهران با آموزش ترکیب رنگ تاتو و شناخت بهترین مارک رنگ تتو، بهترین قیمت آموزش تخصصی میکروبلیدینگ را از شما دریافت می‌کنیم.

آموزش نحوه اجرای میکرو ابرو:

در آخرین مرحله از اموزش ابرو میکروبلیدینگ، هنرجو نوک سوزن را داخل تشتک رنگ تاتو قرار داده و رنگ را به مقدار مورد نیاز برمی‌دارد. سپس به صورت منظم و مرتب با فاصله یک اندازه و با زاویه دست 90 درجه اقدام به ایجاد خراش‌هایی روی پوست می‌کند. هنرجو در این مرحله باید با کشش پوست آشنا بوده تا بتواند سطحی صاف برای ایجاد خراش فراهم نماید.

سپس مراحل کشش و کاشت رنگ را به آرامی انجام داده تا رنگ به خوبی جذب گردد. پس از اتمام کار با دستمال ابرو را تمیز کرده و با دقت بالا بررسی نمایید تا روی نواحی که رنگ نگرفته را مجددا تکرار کنید. شما می‌توانید در بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ ابرو زیر نظر استاد غزل زرگریان، نحوه اجرا را با بهترین هزینه آموزش میکروبلیدینگ یاد بگیرید.

بازار کار میکروبلیدینگ ابرو چگونه است؟

این روزها به سبب استقبال عجیب بانوان از این تکنیک، می‌توان این تکنیک را پردرآمدترین لاین صنعت ببوتی معرفی کرد. آموزش میکروبلیدینگ ابرو، به سبب درآمدزایی فوق‌العاده، آن هم بدون هیچ سرمایه و پیش زمینه‌ای می‌تواند بهترین فرصت را برای مستقل شدن افراد فراهم آورد. همچنین به دلیل کار در فضایی زنانه و صمیمی آن هم با درآمد بالا خستگی کار برای شما کاهش خواهد یافت.

آکادمی غزل زرگریان با امکان کارآموزی در مرکز تخصصی خود، شما را با مهارت و تخصص بالا روانه بازارکار می‌کند. به علاوه با اهدای کلیه ابزار و وسایل رایگان تا 6 ماه اول کار، دغدغه شما عزیزان را از خریداری محصولات اورجینال برطرف می‌نماید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید