مقالات مرکز غزل زرگریان

کرم ترمیم کننده ویتامینه پورپیگمنت و کارایی آن

کرم ترمیم کننده ویتامینه پورپیگمنت
5
(5)

کرم ترمیم کننده ویتامینه پورپیگمنت برای ترمیم خراش‌ها و زخم‌های پوستی بعد از ریموو تاتو و سایر تکنیک‌های آرایش دائم کاربرد دارد. با استفاده از کرم ترمیم کننده Pour pigment پوست ترمیم می‌شود. چراکه فرمولاسیون این پماد ترمیم کننده به گونه‌ای است که هیچ آسیبی به پوست وارد نکرده و سبب ریزش رنگ تاتو نخواهد شد. از این پماد برای ترمیم پوست بعد از هاشور ابرو و تاتو استفاده می‌شود. پمادهای بعد از هاشور و تاتو ابرو و پماد بعد از فیبروز ابرو موجب تسریع بهبود پوست بعد از تاتو و آرایش دائم می‌شود.

در ادامه این مطلب از وب سایت مرکز غزل زرگریان، بهترین سالن آرایش دائم بیشتر با آکادمی پورپیگمنت تولیدکننده کرم ترمیم کننده ویتامینه پورپیگمنت Pourpigment و ریموور پورپیگمنت و ... و کارایی‌های آن آشنا خواهید شد. تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

ضرورت استفاده از کرم ترمیم کننده ویتامینه پورپیگمنت Pourpigment

تتو و آرایش دائم از زمانهای قدیم وجود داشته است. همیشه از زبان پیگمنترها شنیده‌اید که بعد از تاتو باید مراقبت‌های بعد از تاتو را انجام دهید. چراکه بعد از تاتو چه بر روی صورت و چه بر روی پوست بدن، زخم‌هایی روی پوست ایجاد می‌شود. معمولا این زخم‌ها 4 تا 5 روز بر روی پوست می‌مانند. برای اینکه پوست بتواند خود را ترمیم کند لازم است از پمادها و کرم‌هایی استفاده شود تا خاصیت ضد التهابی و ترمیم کنندگی را داشته باشند.

در این صورت زخم‌‍‌های پوست به سرعت بهبود و ترمیم می‌یابند. از بزرگترین نگرانی خانم‌ها زخم‌های ایجاد شده بعد از فیبروز ابرو است. اگر از زخم‌ها مراقبت شود هم از بروز عفونت جلوگیری می‌شود و هم زودتر با ترمیم پوست، ظاهر زیبای تتوی ایجاد شده نمایان می‌شود.

پمادهای بسیاری در داروخانه‌ها برای این‌منظور وجود دارند. اما این نکته باید در نظر گرفته شود که زخم تاتو به گونه‌ای ترمیم شود که رنگ تتو از پوست به بیرون نکشد.

بنابراین از هر پمادی برای ترمیم پوست بعد از تتو نمی‌توان استفاده کرد. با استفاده از ترمیم کننده پورپیگمنت که مخصوص بعد از تاتو است، علاوه‌بر حفظ رطوبت پوست، زمان ترمیم زخم و خراش را کاهش می‌دهد.

کرم ترمیم کننده ویتامینه پورپیگمنت باعث آبرسانی و رساندن مواد مغذی به پوست می‌شود. همین ویژگی باعث شده تا سرعت ترمیم پوست افزایش یابد. همچنین از ایجاد جای زخم روی پوست جلوگیری ‌شود.

کاربرد کرم ترمیم کننده پورپیگمنت

کرم ترمیم کننده ویتامینه پورپیگمنت Pourpigment برای موارد زیر کاربرد دارند:

  • ترمیم پوست بعد از تاتو
  • بازسازی خراش‌ها
  • ترمیم و بازسازی زخم‌های پوستی
  • بهبود التهابات پوستی

مزیت استفاده از کرم ترمیم کننده پورپیگمنت چیست؟

کرم‌های ترمیم کننده ویتامینه پورپیگمنت به هیچ عنوان باعث تغییر رنگ تاتو و ریزش رنگ نمی‌شوند. با وجود این ویژگی این پماد برای هاشور ابرو و تمامی تکنیک‌های آرایش دائم جهت ترمیم خراش‌های پوست بسیار عالی است.

چرا بعد از تاتو ابرو باید از پمادهای بعد از هاشور و تاتو ابرو استفاده شود؟

برای جلوگیری از بروز عفونت بعد از تاتو ابرو، افزایش سرعت بهبود یافتن زخم‌های تتو، کاهش میزان التهاب و درد و سوزش بر روی ابروها و افزایش ماندگاری تاتو ابرو و جلوگیری از ریزش رنگ آن باید از پمادهای ترمیم کننده و پماد ها بعد فیبروز ابرو استفاده شود.

نحوه خرید و قیمت ترمیم کننده پورپیگمنت چگونه است؟

چنانچه قصد دارید تا ترمیم کننده پورپیگمنت و پمادهای بعد از هاشور و تاتو ابرو و پماد بعد از فیبروز ابرو را خریداری کنید حتما به این نکته توجه کنید که کرم تاتو نباید باعث رنگ بری تاتو شود. کرم ترمیم کننده ویتامینه پورپیگمنت Pourpigment دارای فرمولاسیونی است که باعث رنگ بری تاتو نمی‌شود.

قیمت کرم ترمیم کننده ویتامینه پورپیگمنت در فروشگاه‌های مختلف متفاوت است و بستگی به اصل و فیک بودن آن دارد. از فروشگاه‌های معتبر می‌توانید اصل این کرم ساخته شده در آکادمی پورپیگمنت را خرید کنید. چراکه باتوجه به اهمیت سلامت پوست و در صورت خرید کرم‌های تقلبی، کلوئید و عفونت روی پوست ایجاد می‌شود.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید