مقالات مرکز غزل زرگریان

کرم تاتو فوگرا بهترین کرم بعد از تاتو

کرم تاتو فوگرا بهترین کرم بعد از تاتو
4.2
(5)

کرم تاتو فوگرا یک پماد مراقبتی و درمانی برای پوست خشک و بهترین کرم بعد از تاتو است. پماد افتر تاتو Fougera Vitamin Ointment A&D از مواد کاملا طبیعی درست شده و برای بهبودی زخم تاتو بسیار عالی می‌باشد. از این کرم بعد از تتو باید بعد از انجام تاتو و خدمات آرایش دائم استفاده گردد. کرم افتر تاتو یا پماد تتو با تسریع روند بهبود پوست بدون تغییر رنگ، باعث می‌شود شکل اولیه تاتو حفظ شود. در ادامه این مطلب از وب سایت استاد غزل زرگریان، بهترین سالن آرایش دائم با ما همراه باشید تا متوجه شوید ژل افتر تاتو چیست و بیشتر با پماد ترمیم کننده و ضد التهاب فوگرا یا کرم بعد تاتو آشنا شوید.

پماد ترمیم کننده و ضدالتهاب فوگرا یا افتر تاتو چیست؟

از آنجایی که کرم تاتو فوگرا یا پماد تتو فوگرا از مواد کاملا طبیعی درست شده است و باعث می‌شود تا بهبودی زخم تاتو سریعتر اتفاق بیفتد، بهترین انتخاب برای مشتری است که بعد از تتو و آرایش دائم از آن استفاده کند.

مواد تشکیل دهنده پماد افتر تاتو فوگرا، ویتامین A و D است. این پماد بعد از تاتو، یک پماد ضد التهاب است که برای سوختگی‌های جزیی، پوست خشک و مراقبت بعد از تاتو مناسب است.

کرم افتر تاتو فوگرا یک ژل ترمیم کننده و پماد برای تتو و زخم تاتو است که جزو محصولات ضروری بعد از فرآیند تاتو شناخته می‌شود.

این کرم بعد تاتو با بازسازی سریع پوست بدون تغییر رنگ به شما برای حفظ شکل اولیه تاتو کمک می‌کند. کرم درمانی تاتو فوگرا ساخت کشور چین است و از پرمصرف‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم و پماد افتر تتو می‌باشد.

دلیل استفاده از پماد افتر تاتو فوگرا چیست؟

اگر به تازگی تتو و آرایش دائم را انجام داده‌اید یکی از اولین نکاتی که پیگمنتر به شما می‌گوید این است که مراقبت‌های بعد از تاتو بسیار حیاتی و مهم هستند.

یکی از متخصصین پوست می‌گوید بهبودی تاتو تقریبا چهار تا شش هفته طول می‌کشد و بزرگترین اشتباه این است که بعد از تاتو اجازه دهید این زخم‌ها خشک شوند. بعد از تاتو هدف نهایی جلوگیری از تشکیل پوسته است که به شما در جلوگیری از ایجاد لکه‌های روشن یا جای زخم روی طرح نیز کمک می‎کند.

برای جلوگیری از خاراندن بعد از تتو همیشه باید از مرطوب کننده محافظ، نمک یا مرطوب کننده مناسب تتو (یعنی ماده‌ای که از آن محافظت می‌کند و آن را مرطوب نگه می‌دارد) استفاده کنید تا رنگ تاتو بهبود یابد.

بنابراین استفاده از یک کرم ترمیم کننده بعد از تاتو یا افتر تتو الزامی است. کرم تاتو فوگرا یا پماد افتر تاتو از بهترین ترمیم کننده‌های بعد از تاتو است که بعد از آرایش دائم باید به مدت 10 روز از این پماد مراقبتی استفاده شود. در ادامه به طرز استفاده از کرم افتر تتو فوگرا اشاره کرده‌ایم.

طرز استفاده از کرم بعد از تتو فوگرا AD

برای استفاده از این پماد برای تاتو یا کرم تاتو فوگرا باید منطقه تاتو را با یک صابون نرم و آب گرم شستشو دهید. بنابراین قبل از استفاده از کرم بعد تاتو حتما زخم تاتو را تمیز کنید.

سپس پماد بعد از تاتو  یا پماد مخصوص تاتو را روی نقاط مورد نظر بزنید و اگر لازم بود با یک پارچه نرم آن را بپوشانید. کرم‌های مراقبتی مخصوص مشتری هستند و باید بعد از تاتو استفاده شوند. معمولا از کرم مراقبتی تاتو فوگرا تا 10 روز و روزانه 3 بار استفاده می‌شود.

با استفاده از این کرم افتر تتو به‌عنوان بهترین پماد برای بعد تاتو باید از طریق سواب پنبه به طور مساوی، سه تا پنج بار در روز زخم تاتو را بپوشانید.

کرم افتر تاتو فوگرا چه کاربردهایی دارد؟

این پماد بعد از تاتو ساخت کشور چین است و یک محصول پرکاربرد و مورد استفاده در بین مردم بعد از تاتو می‌باشد. از این کرم بعد از تتو برای مواردی مثل مراقبت بعد از تاتو، بهبودی زخم تاتو، سوختگی‌های جزیی و پوست‌هایی که خشکی زیادی دارند، استفاده می‌شود.

قیمت کرم تاتو فوگرا چقدر است؟

قیمت این کرم بعد از تاتو با توجه به کارایی و عملکردهایی که دارد، بسیار مناسب است. اگر به تازگی تاتو کرده‌اید و به دنبال این کرم ترمیم کننده یا پماد بعد تتو هستید حتما سعی کنید از فروشگاه‌های معتبر کرم تاتو فوگرا را خریداری نمایید . چراکه محصول فیک باعث آسیب به پوست شما خواهد شد.

برای خرید این پماد برای تتو می‌توانید به بخش فروشگاه آنلاین مرکز غزل زرگریان مراجعه نموده و خرید خود را با اطمینان خاطر انجام دهید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

6 thoughts on “کرم تاتو فوگرا بهترین کرم بعد از تاتو

  1. آواتار رعنا رعنا گفت:

    کرم تاتو فوگرا از بهترین کرم‌های ترمیم کننده بعد از تاتو هست بنظرم و خیلی زود التهاب پوست را از بین می‌بره

    1. آواتار مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان گفت:

      دقیقا همین طوره و رضایت خیلی بالایی داره

  2. آواتار nastaran nastaran گفت:

    من بعد از انجام هاشور ابرو این کرمو برام زدین و هیچ التهاب و قرمزی در ناحیه ابروهام نداشتم و زخمم خیلی زود خوب شد، واقعا عالی بود

    1. آواتار مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان گفت:

      بله این کرم ها به شدت زخم را بهبود میدن

  3. آواتار MARZIYE MARZIYE گفت:

    چقدر خوبه که تو مرکز شما از این محصولات ترمیم کننده و ضد التهابی استفاده میشه، واقعا یکی از وجه تمایزات مرکزشما با سایر مراکز اهمیتیه که به سلامت مشتریاتون میدید.

    1. آواتار مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان گفت:

      سلامتی مشتری های عزیزمون برای ما ارجحیت داره و مهم ترین نکته هست. برای همین هم از بهترین و باکیفیت ترین محصولات استفاده می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید