مقالات مرکز غزل زرگریان

ترانس دستگاه تاتو چیست؟ قیمت و مشخصات منبع تغذیه تتو

ترانس دستگاه تاتو
4.2
(5)

ترانس دستگاه تاتو چیست؟ برای منتقل کردن نیرو به دستگاه‌های تاتو از ترانس دستگاه تتو یا منبع تغذیه تتو استفاده می‌شود. انتخاب دستگاه ترانس تاتو به نوع دستگاه تاتو بستگی دارد. ترانس‌ها از تجهیزات مهم در زمینه آرایش دائم و تتو هستند. این تجهیزات به شکل یک جعبه کوچک هستند که برق و سرعت دستگاه‌هایی نظیر گان، روتاری و … را تنظیم می‌کنند. در حالت کلی منبع تغذیه شامل دو منبع برق است. یکی از منابع برق برای کنترل قدرت دستگاه تاتو به پدال دستگاه تاتو می‌رود و دیگری به‌طور مستقیم به دستگاه تاتو می‌رود.

دستگاه ترانس تاتو بسته به منبع تغذیه و کیفیت روی یک، دو و یا سه آمپر تنظیم می‌شود. در ادامه این مطلب از وب‌سایت غزل زرگریان به سوالات شما درباره اینکه ترانس تاتو چست؟ قیمت ترانس دستگاه تاتو، بهترین ترانس دستگاه تاتو، تنظیم سرعت دستگاه تاتو، انواع ترانس دستگاه تاتو و .. پاسخ خواهیم داد.

انواع ترانس دستگاه تاتو

اغلب پیگمنترها برای افزایش کیفیت کار به دنبال بهترین تجهیزات تتو نظیر بهترین ترانس دستگاه تاتو، رول گریپ تاتو، استند تاتو و .. هستند. دستگاه ترانس تاتو یکی از وسایل مورد نیاز و ضروری پیگمنترها و مسترهاست.

همانطور که گفته شد نوع ترانس دستگاه تاتو بستگی به نوع دستگاه تتو دارد. برخی از منابع تغذیه تا 20 ولت انرژی را ارائه می‌دهند. همچنین می‌توان گفت در صورت استفاده از سوزن‌های بیشتر، به نیروی بیشتری نیز برای دستگاه تتو نیاز دارید. انواع ترانس تاتو بدن کدام اند؟ در ادامه به انواع دستگاه ترانس تاتو و بهترین نمونه‌های آن اشاره می‌کنیم:

ترانس دستگاه تتو دو پورت

ترانس دستگاه تتو دو پورت

از متداول‌ترین و کاربردی‌ترین نمونه‌های ترانس تتو، ترانس دستگاه دو پورت است. ترانس دستگاه تاتو پن، کویل و روتاری نیز نیز از این نوع است. ترانس دیجیتال تاتو دو پورت این امکان را برای پیگمنتر فراهم می‌کند تا بوسیله کلیدی که روی ترانس دیجیتال تاتو قرار دارد، از دو دستگاه به‌منظور لاین و شید استفاده نماید.

با این دکمه دیگر به تنظیم مجدد بوسیله کم و زیاد کردن ولتاژ نیازی نیست. این نوع ترانس تاتو بدون پدال، میزان ولتاژ را توسط صفحه نمایش دیجیتالی نشان می‌دهد. ترانس تاتو بدون پدال 2 پورت، برای قطع و وصل کردن پدال به طور یکسره، کلیدی مخصوص دارد.

ترانس تتو پاور دو خروجه و سه خروجه

این نوع دستگاه ترانس تاتو وزن بسیار زیاد و کیفیت بالایی دارد. طول عمر و دوام ترانس سنگین دو خروجه و سه خروجه نیز زیاد است. پیگمنترها و مسترهایی که در زمینه آرایش دائم تجربه دارند می‌دانند که این نوع دستگاه در گذشته بسیار استفاده میشد. اما امروزه ترانس دستگاه تاتو ۲ خروجه و سه خروجه از دستگاه‌های قدیمی به شمار می‌رود. از نظر قیمت ترانس تاتو نیز این مدل دارای قیمت کمتری است. از طرفی قیمت ترانس تتو سه خروجه نسبت به دو خروجه بیشتر است.

ترانس تتو پاور دو خروجه و سه خروجه

ویژگی‌های ترانس تتو پاور دو خروجه

  • بدنه محکم و فلزی
  •  تنظیم دیجیتال ولتاژ و تنظیم سرعت دستگاه تاتو بوسیله صفحه نمایش
  •  استفاده همزمان دو دستگاه گان و روتاری، دو دستگاه پن و یا پن و گان.
  •  دو پورت مخصوص لاینر، پدال و شیدر
  •  ولتاژ ماکزیمم ورودی به دستگاه تا 18 ولت
  •  امکان یکسره کردن پدال

ترانس دستگاه تاتو اتمی ارورا 1 و 2

ترانس دستگاه تاتو ارورا در دو نوع آرورا 1 و 2 در بازار تقسیم‌بندی می‌شود. این دو نوع ترانس، با وزن کم و سبک قابلیت اتصال دستگاه‌های تاتو بدن گان، پن و روتاری به منبع تغذیه را دارند. از ویژگی‌های ترانس دستگاه تاتو ارورا می‌توان به عدم داغ شدن دستگاه در طولانی مدت اشاره کرد. در زیر به توضیح این دو نوع می‌پردازیم.

ترانس دستگاه تاتو اتمی ارورا

ترانس دستگاه تاتو آرورا 1

این نوع دستگاه، از 5 درجه سرعت و قدرت موتور تشکیل شده است. با هر تغییر در سرعت، لامپ ال ای دی دور دستگاه به رنگی درمی‌آید که نشان‌دهنده سرعت خاصی است.

ترانس تتو مدل Aurora-2 بهترین ترانس دستگاه تاتو

این نوع ترانس تاتو جدید، دارای مزایای فراوانی است. این ترانس قابلیت نمایش سرعت دستگاه را بر روی صفحه نمایشگر داراست. این مدل ترانس 6 درجه تنظیم سرعت دارد که با هر تغییر، رنگ ال ای دی‌های کنار بدنه تغییر می‌کند. قیمت ترانس تتو آرورا 2 از نمونه 1 بیشتر است. از دیگر ویژگی‌های ترانس آرورا 2 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  طول عمر بالا
  •  کم حجم، سبک و امکان حمل و نقل راحت
  •  دارای دو سوکت خروجی یکی برای تاتو و دیگری برای پدال
  •  دارای دکمه‌ای در نقش پدال
  • قابلیت اتصال به تمامی دستگاه‌های تاتو بدن قدیمی
  • آمپراژ 3.4 آدابپور
  • پک آن از ترانس، کابل رابط برای اتصال به دستکاه‌های مختلف و آداپتور تشکیل شده است.

ترانس تتو مدل Aurora-2

ترانس مینی تک پورت ال ای دی

ترانس تک پورت LED تک خروجی و دیجیتال است. این مدل ترانس دستگاه تاتو با تمامی دستگاه‌های تاتو میکروپیگمنتیشن سازگاری دارد و قیمت ارزانی دارد. این مدل ترانس به انواع دستگاه تاتو بدن پن و گان متصل می‌شود و تبدیل کننده ولتاژ برق شهری به 18 ولت را دارد. از دیگر مشخصات این مدل ترانس تتو می‌توان به نوسان و نویز حداقل، سبک و کم حجم و تک خروجه بودن آن اشاره کرد. ترانس مینی تک پورت ال ای دی دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی شدت ولتاژ است و با تغییر ولتاژ نور اطراف دکمه تنظیم کننده تغییر می‌کند.

ولتاژ یا اختلاف پتانسیل الکتریکی یا فشار برق کارِ لازم برای جابه‌جا کردن واحد بار الکتریکی از نقطه‌ای به نقطهٔ دیگر است. اختلاف پتانسیل الکتریکی می‌تواند به برقراری جریان الکتریکی بیانجامد.

ترانس مینی تک پورت ال ای دی

ترانس تاتو Mast

این نوع از انواع ترانس دستگاه تاتو دارای آداپتور، دو سوکت خروجی و کابل رابط برای اتصال دستگاه‌های تتو است. این ترانس دارای وزن 121 گرم، ولتاژ خروجی 1.5 تا 12 ولت، 2 آمپر قدرت 24 ولت و ابعاد 90*90*43 میلی‌متر است. ترانس مست به علت حجم کم و سبک وزنی قابلیت جابجایی و حمل و نقل راحتی دارد. شما می‌توانید با این دستگاه به سبب قابلیت چرخش 360 درجه رد صفحه نمایشگر ال ای دی، مسیریابی و جهت‌گیری کابل‌ها را در هر جهتی که تنظیمات شخصی خود را انجام می‌دهید، تنطیم نمایید.

ترانس تاتو مست چگونه تنظیم می‌شود؟

تنطیم این دستگاه به‌دلیل دارا بودن قابلیت نمایشگر و مشاهده ولتاژ روی صفحه نمایش ال ای دی بسیار راحت است. همچنین به علت دارا بودن پایه سیلیکونی امکان لیز خوردن ترانس وجود ندارد. برای استفاده از این دستگاه باید 3 ثانیه دکمه آن را فشار داده و منتظر پیام Fo P باشید.

ترانس تتو مدل HP2

این نوع ترانس از نمونه‌های جدید موجود در بازار است. این مدل دارای قابلیت‌های خاصی است که در زیر به برخی قابلیت‌های آن اشاره کرده‌ایم:

  • کم حجم و سبک
  • تک خروجه
  • قابلیت تنظیم 4 حافظه برای شیدینگ و 4 حافظه برای لاینینگ
  • دارای قفل پدال
  • دارای تایمر (تنظیم کننده زمان)
  • دارای قیمت ترانس دستگاه تتو بالاتر نسبت به سایر ترانس‌های دستگاه تتو

قیمت ترانس دستگاه تاتو چقدر است؟

ترانس تاتو را باید به صورت اورجینال با بهترین قیمت ترانس تاتو خریداری نمایید. ترانس تتو دارای انواع مختلف و قیمت ترانس تتو متفاوتی است. اما آنچه اهمیت دارد خرید انواع ترانس دستگاه تاتو و پدال باکیفیت است.

استفاده نامناسب از دستگاه ترانس تاتو چه عوارضی دارد؟

عدم تنظیم صحیح ولتاژ دستگاه تتو، عدم تنظیم سرعت دستگاه تاتو و خریداری نمونه نامناسب آن، باعث ایجاد درد و ناراحتی در مشتری خواهد شد. همچنین در این مواقع جوهر تتو به مقدار مورد نیاز و به صورت صحیح در زیر پوست کاشت نمی‌شود. از همین رو ممکن است رنگ تتو سریعا محو شود و یا به دلیل کشیدگی بیش از حد پوست، پوست دچار پارگی گردد. بنابراین طریقه استفاده از ترانس تاتو نیز بسیار مهم است.

چرا استفاده از ترانس تتو مهم است؟

استفاده از ترانس تتو بسیار مهم است و سبب می‌شود تا تاتو بسیارحرفه‌ای و دقیق انجام شود. همچنین برای ایجاد طرحی باکیفیت در استفاده از ترانس دستگاه تاتو پن و .. بهتر است از کاغذ استنسیل تاتو و مایع استنسیل الکتروم استفاده شود. از طرفی انجام تتو در بهترین فصل برای تاتو نیز حائز اهمیت است.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید