انجام هاشور خط چشم و تاتو خط چشم و برگزاری دوره آموزش تاتو خط چشم و بن مژه از خدمات ویژه ما در مرکز غزل زرگریان است که با عالی‌ترین سطح از کیفیت برای شما عزیزان انجام می‌شود. تاتوی خط چشم دائم و یا میکروپیگمنتیشن خط چشم و بن مژه سبب می‌شود تا همیشه چشمانی زیبا و گیرا داشته باشید. انجام هاشور خط چشم با بهترین قیمت تاتو خط چشم، خط مژه را برجسته‌تر نشان می‌دهد و چشمان شما را جذاب‌تر خواهد کرد. خط چشم دائم یا هاشور خط چشم دارای انواع مختلفی همچون مدل تاتو خط چشم جدید رنگی، مدل خط چشم تاتو دنباله‌دار، مدل تاتو خط چشم گربه ای، مدل تاتو خط چشم بن مژه، مدل تاتو خط چشم برای چشمهای ریز، مدل تاتو خط چشم بالا و پایین و ... است.

در مرکز غزل زرگریان تاتو خط چشم بدون درد را با بهترین قیمت تاتو چشم و عالی‌ترین کیفیت ممکن تجربه نمایید. متخصص‌ترین مسترها در بهترین سالن برای تتوی چشم، با استفاده از رنگدانه‌های مرغوب و استاندارد برای شما عزیزان مدل خط چشم تاتو یا هاشور خط چشم را انجام می‌دهند. مسترهای ما با توجه به علت ابی شدن تاتو خط چشم، علت کبودی چشم بعد از تاتو خط چشم و علت ریختن تاتو خط چشم، باکیفیت‌ترین خدمات را بدون عوارض تاتو خط چشم برای شما ارائه می‌کنند. شما می‌توانید با رعایت مراقبت بعد از تاتو خط چشم، زیباترین مدل تاتو خط چشم جدید را در این مرکز داشته باشید.

بهترین سالن زیبایی برای تتوی خط چشم

خط چشم دائم یا میکروبلیدینگ خط چشم از تکنیک‌های آرایش دائم است که جذابیت چشم‌های شما را چندین برابر می‌کند. هاشور خط چشم خطی نازک است که در قسمت بالایی مژه‌ها براساس سلیقه شما عزیزان طراحی و اجرا می‌شود. با استفاده از تتو خط چشم دیگر نیازی به صرف وقت برای کشیدن خط چشم نخواهید داشت و در هر شرایطی ظاهری شاداب و زیبا خواهید داشت.

باتوجه به حساسیت چشم‌ها هرگونه خطایی در حین اجرای تاتو چشم می‌تواند برای افراد متحمل خطرات جبران‌ناپذیری باشد. بدین ترتیب مراجعه به بهترین سالن برای تتوی خط چشم بسیار ضروری است. در این مراکز ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از متریال مرغوب، از بروزترین مدل تاتو خط چشم بالا و پایین استفاده می‌کنند.

ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان با استفاده از بهترین مواد تضمین می‌نماییم که تاتو خط چشم بدون درد و با بیشترین زمان ماندگاری و بدون هیچ تغییر رنگی توسط متخصص‌ترین مسترها برای شما عزیزان انجام شود. شما در مرکز غزل زرگریان به عنوان بهترین سالن برای تاتوی چشم، هاشور خط چشم ظریف با ماندگاری بالا با بهترین مواد را تجربه خواهید کرد.

مدل تاتو خط چشم دائم

باکیفیت ترین تاتو خط چشم
بهترین سالن تتوی خط چشم

انواع تاتو خط چشم و هاشور خط چشم حرفه ای

شما برای داشتن مدل تاتو خط چشم جدید و زیبا باید براساس فرم چشم و صورتتان، بهترین مدل خط چشم تاتو را انتخاب کنید. در زیر به چند مدل خط چشم دائم اشاره می‌کنیم:

مدل تاتو خط چشم بن مژه

مدل هاشور خط چشم بن مژه، بسیار ظریف است. این مدل تتوی خط چشم را هم می‌توان به صورت یک خط نازک بدون خارج شدن از ناحیه مژه انجام داد. و هم به‌صورت یک نقطه بین هر مژه اجرا کرد. این تکنیک باعث ضخیم‌تر و بلندتر بنظر رسیدن مژه می‌شود.

تاتو خط چشم نازک

انجام مدل خط چشم نازک در عین طبیعی بودن موجب باز شدن و زیباتر شدن چشم‌های شما می‌شود. از طرفی این مدل خط چشم تتو، بهترین مدل تاتو خط چشم برای چشم‌های ریز است.

تتوی خط چشم پررنگ و متوسط

هاشور خط چشم با عرضی متوسط، برای بانوانی که عادت به آرایش روزانه و طبیعی دارند، بسیار گزینه مناسبی است.

تاتو خط چشم پهن و پررنگ

این مدل خط چشم تاتو برای همه افراد مناسب نیست. اغلب افرادی که در آرایش روزانه خود از خط چشم‌های غلیظ و پهن استفاده می‌کنند، می‌توانند این مدل را برگزینند. همچنین هاشور خط چشم پهن برای افراد با چشمان از حدقه بیرون زده مناسب است.

مدل تاتو خط چشم جدید

این مدل هاشور خط چشم به سلیقه مشتری بستگی دارد. از طرفی برای داشتن خط چشم دائمی جذاب باید براساس فرم چشم‌ها مدل خط چشم تتو را انتخاب نمود. خط چشم ظریف به دلیل حالت طبیعی، طرفداران بسیاری دارد.

پیگمنتر های باتجربه استاد غزل زرگریان در بهترین سالن برای تتوی چشم، انواع خط چشم دائمی را با بهترین قیمت تاتو خط چشم برای شما ارائه می‌هند.

تفاوت تتو چشم و بن مژه

در وهله‌ی اول باید گفت انتخاب این دو تکنیک به سلیقه افراد بستگی دارد. بن مژه نوعی تتو چشم است که در داخل پلک بالایی و در قسمت رویش مژه کشیده شده درحالی‌‎که مدل خط چشم دائم روی پلک ترسیم می‌شود.

بن مژه می‌تواند فقط در قسمت انتهایی پلک و یا کل پلک کشیده شود. برخی از بانوان علاقمند به تاتو خط چشم نازک و بسیاری ظریف بالای مژه‌های خود هستند که فرم نچرال چشم آن‌ها را حفظ نماید.

این دست از افراد باید بن مژه را انتخاب کنند تا خطی بسیار نازک بالای مژه خود داشته باشند. اما برخی دیگر به دنبال تغییر فرم چشم با اجرای تتو خط چشم کشیده و دنبال‌دار یا پهن هستند. از این رو این دست از افراد می‌بایست هاشور خط چشم یا مدل خط چشم تاتو را برای زیبایی چشمان خود برگزینند.

مراحل هاشور خط چشم دائمی در مرکز غزل زرگریان

در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان میکروبلیدینگ خط چشم طی مراحل زیر برای شما عزیزان انجام می‌شود؛

 

مشاوره تاتو خط چشم

مشاوره رایگان

مشاوران ما با بررسی فرم چهره و چشمان شما، براساس اصول و قواعد زیبایی شناسی بهترین مدل خط چشم دائم را به شما عزیزان پیشنهاد می‌نمایند. در این مرحله شما می‌توانید با بررسی این نکات و در نظر گرفتن سلیقه‌تان در ارتباط با فرم نهایی هاشور خط چشم خود تصمیم‌گیری نمایید.

طراحی خط چشم برای هاشور خط چشم

طراحی اولیه خط چشم

با استفاده از ابزارهای پیشرفته‌، متخصص‌ترین طراحان خط چشم در مرکز غزل زرگریان برای شما عزیزان طراحی اولیه مدل خط چشم را انجام می‌دهند. در این مرحله می‌توانید دید دقیق و کاملی از پایان کار و تاتو چشم خود داشته باشید.

بی‌حس کردن پلک‌ها برای خط چشم دائم

بی‌حس کردن پلک‌ها

با توجه به حساسیت بسیار بالای چشم ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان از قوی ترین پماد بی حسی تاتو استفاده می‌نماییم. این مواد بی‌حسی در اجرای تاتو خط چشم بدون درد کمک می‌نمایند.

انجام تاتو خط چشم

روش انجام تاتو خط چشم خوب

در این مرحله طراحی نهایی انجام شده و پس از تایید شما، با استفاده از سوزن تاتو مخصوص و بروزترین دستگاه‌ها از باکیفیت‌ترین رنگ‌ها استفاده می‌نماییم و میکروپیگمنتیشن خط چشم شما را توسط متخصص‌ترین مسترها اجرا می‌کنیم.

ماندگاری تتوی خط چشم

در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان برای شما عزیزان بیشترین زمان ماندگاری تاتوی خط چشم را تضمین می‌کنیم. در این مرکز با استفاده از بهترین رنگ تاتو برای شما زمان ماندگاری خط چشم دایم را به شدت افزایش خواهیم داد. همچنین در جلسه مشاوره به شما عزیزان اطلاعات دقیق در ارتباط با زمان مناسب برای انجام هاشور خط چشم، نحوه مراقبت بعد از انجام، انتخاب بهترین رنگ و سایر موارد تاثیرگذار در افزایش زمان ماندگاری تتو را ارائه می‌نماییم.

ماندگاری خط چشم دائمی را می‌توان تا 4 سال تضمین نمود، که با انجام ترمیم می‌توانید آن را مجدد احیا کنید.

عوامل تاثیرگذار در ماندگاری هاشور خط چشم

بهترین رنگ خط چشم دائمی

رنگ مشکی، بهترین رنگ برای تاتو خط چشم خوب است. البته توجه به سلیقه و نظرات مشتری نیز مهم است. استفاده از رنگ تتو مشکی به دلیل همخوانی با انواع رنگ‌های چشم از مناسب‌ترین رنگ‌هاست. استفاده از رنگ‌های مانند قهوه‌ای یا حتی سبز و .. ممکن است بعد از مدتی فرد را دچار دلزدگی کند و ناچار به پاک کردن تاتو خط چشم خود شود.

علاوه‌بر رنگ، برند رنگ مورد استفاده نیز از نکات بسیار مهم در کیفیت کار هاشور خط چشم است. برخی برندهای رنگ تتو بعد از گذشت مدتی دچار تغییر رنگ شده و به رنگ‌های آبی یا سبز درمی‌آیند. درواقع علت ابی شدن تاتو خط چشم کیفیت رنگ مصرفی در این تکنیک است. استفاه از برندهای ارگانیک و گیاهی علاوه‌بر افزایش کیفیت کار، ماندگاری هاشور خط چشم بهتری نیز به همراه دارد. ما در مرکز غزل زرگریان بهترین برند رنگ تتو را با رنگی بر اساس سلیقه شما انتخاب می‌کنیم.

نکات مهم که قبل از مراجعه برای میکروپیگمنتیشن خط چشم باید رعایت کنید

نکات زیر را قبل از اجرای خط چشم داعم بخوانید و رعایت کنید:

قیمت تاتو خط چشم 1402

در قیمت تاتو چشم و هزینه خط چشم دائمی، عوامل زیادی از جمله تخصص مستر، مواد بی‌حسی و جوهر تاتو مورد استفاده و مدل تاتو انتخابی شما تاثیرگذار است. اما با توجه به دائمی بودن این تکنیک نسبت به استفاده از لوازم آرایش چشم بسیار به‌صرفه‌تر خواهد بود.

در مرکز غزل زرگریان با در نظر گرفتن ویژه‌ترین تخفیفات، بهترین کیفیت خدمات را با بهترین قیمت تاتو خط چشم 1402 ارائه می‌نماییم. در ادامه لیست قیمت تاتو خط چشم در این مرکز را برای شما عزیزان قرار داده‌ایم؛

2.500.000 تومان

2.500.000 تومان

مستر مرجان

مستر تینا

قیمت تاتو خط چشم مرکز غزل زرگریان
فرم تخفیف هاشور خط چشم دائم

در مرکز غزل زرگریان، تخفیفات ویژه‌ای را به شما عزیزان ارائه می‌نماییم. کافیست فرم زیر را پر کنید؛

فرم تخفیف تاتو خط چشم دائم

مراقبت بعد از تاتو خط چشم

شما عزیزان می‌توانید با توجه و رعایت موارد مراقبت بعد از تتو خط چشم ، ماندگاری تاتوی خط چشم را به میزان بسیار زیادی افزایش دهید. عدم رعایت مراقبت‌های قبل و بعد از خط چشم دائم می‌تواند علت ریختن تاتو خط چشم و بروز عوارض تاتو باشد.

توجه به نکات زیر از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است؛

مزایای هاشور خط چشم

از مزایای مدل تتو خط چشم می‌توان صرفه‌جویی در زمان آرایش را نام برد، دیگر نیازی به صرف وقت برای قرینه کشیدن خط چشم خود نخواهید داشت. معایب چشم‌ها را می‌توان از بین برد و با درشت‌تر کردن چشم‌ها، زیبایی آنها را چندین برابر کرد. انواع خط چشم دائم، مژه‌ها را نیز پرپشت‌تر نشان می‌دهد.

برای نمونه اگر دارای پلک‌هایی افتاده، چشمان بی‌حالت یا افتاده و یا هرگونه نقص در چشم و پلک هستید، اجرای تاتو خط چشم برای پلک افتاده گزینه مناسبی برای زیباتر نشان دادن چشمان شماست. افراد با چشمان گود رفته، چشمانی که از هم فاصله دارد، چشمانی نزدیک بهم، چشمان گرد و ... می‌توانند بهترین مدل را برای زیبایی دوچندان چشم خود انتخاب کنند.

ما در مرکز غزل زرگریان انواع خط چشم دائمی نظیر مدل خط چشم جدید تاتو، مدل تاتو خط چشم برای چشمهای درشت، مدل خط چشم تاتو برای صورت گرد، مدل تاتو خط چشم گربه ای و .. را براساس سلیقه و فرم چشم و صورت شما اجرا می‌کنیم.

علت کبودی چشم بعد از تاتو خط چشم و ورم چشم چیست؟

درصورتی که پیگمنتر از حساسیت بافت چشم و ساختمان چشم آگاهی نداشته باشد، می‌تواند باعث آسیب به بافت چشم شود. عمق سوزن در اجرای مدل خط چشم تتو از نکات مهمی است که پیگمنتر باید بدان آگاه باشد.

چنانچه پیگمنتر سوزن را با عمق زیاد به پوست وارد کند، باعث پارگی پلک و آسیب رساندن به بافت‌های چشم می‌شود. از طرفی آلرژی بعد از تتو می‌تواند باعث ورم متوسط تا شدید چشم، کبودی، قرمزی، خارش و .. شود. ما در مرکز غزل زرگریان با آشنایی با ساختمان چشم و استفاده از تکنیک‌های حرفه‌ای، بدون هیچ‌گونه عارضه‌ای هاشور خط چشم را به بهترین صورت برای شما انجام می‌دهیم.

عوارض تاتو خط چشم

عوارض ناشی از انجام خط چشم دایم چیست؟ درصورتی که تتوخط چشم در مراکزی نامعتبر و توسط پیگمنترهای کم‌تجربه انجام شود، ممکن است عوارضی به همراه داشته باشد.

استفاده از تجهیزات غیراستاندارد، استفاده از رنگ‌های نامرغوب و بی‌کیفیت و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط پیگمنتر می‌تواند عوارضی جبران‌ناپذیر برای افراد به دنبال داشته باشد.

از طرفی رعایت نکات مراقبت بعد از مدل خط چشم دائمی نیز در جلوگیری از عوارض تاتو تاثیرگذار است. از عوارضی که ممکن است بعد از هاشور خط چشم اتفاق بیوفتد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • واکنش آلرژیک
  • عفونت
  •  التهاب
  •  تورم
  •  ریزش مژه و ابرو
  •  حساسیت به مواد تاتو
  •  افزایش حساسیت نسبت به نور آفتاب
  •  گوشت اضافه
  • انتقال بیماری‌هایی نظیر هپاتیت، ایدز و ...

استاد غزل زرگریان و مسترهای حرفه‌ای ایشان، با رعایت مهمترین نکات در مدل خط چشم از عوارض خط چشم دائم جلوگیری می‌کنند.

عکس انواع مدل تاتو خط چشم در مرکز غزل زرگریان

نمونه خط چشم دائم و عکس خط چشم دائمی انجام شده توسط مسترهای متخصص مرکز خانم غزل زرگریان را در ادامه برای شما عزیزان قرار داده‌ایم؛

هزینه میکروپیگمنتیشن خط چشم
هزینه تاتو خط چشم
هاشور خط چشم
میکروپیگمنتیشن دائم خط چشم
میکروپیگمنتیشن خط چشم با کیفیت عالی
میکروپیگمنتیشن خط چشم
مراقبت های بعد از زدن تخط چشم
مدا تاتو خط چشم دائم
مدل تاتو خط چشم جدید
قیمت هاشور خط چشم
قیمت هاشور خط چشم
قیمت میکروپیگمنتیشن خط چشم
قیمت تاتو خط چشم 1402
قیمت تاتو خط چشم
عوارض تاتو خط چشم
خط چشم گربه ای جدید
خط چشم دائمی
خط چشم دائم با غزل زرگریان
جدیدترین مدل تاتو خط چشم
تاتو خط چشم گربه ای
تاتو خط چشم در مرکز غزل زرگریان
تاتو خط چشم دائم توسط بهترین پیگمنتر
تاتو خط چشم دائم
تاتو خط چشم تخصصی
تاتو خط چشم پهن
تاتو خط چشم با بهترین کیفیت
بهترین مرکز تتوی خط چشم در تهران
بهترین کیفیت خط چشم
بهترین کیفیت تاتو خط چشم
بهترین قیمت تاتو خط چشم
مدل تاتو خط چشم جدید
مدل تاتو خط چشم جدید

آموزش تاتو خط چشم

با آموزش تاتو خط چشم در آکادمی غزل زرگریان اصول و قوانین صحیح تتوی خط چشم را یاد می‌گیرید. همچنین در این کلاس آموزشی مهمترین نکات در تتو خط چشم را یاد خواهید گرفت. استاد غزل زرگریان برای شما عزیزانی که به تتو خط چشم علاقه‌مند هستید بهترین آموزش خط چشم دائم را در بهترین سالن تتوی خط چشم برگزار می‌کند.

در کلاس آموزش تتو خط چشم تمامی تکنیک‌ها را از بیس و پایه یاد می‌گیرید. شما در آکادمی غزل زرگریان با آموزش تاتو خط چشم روی پوست مصنوعی و مدل طبیعی، در این زمینه حرفه‌ای خواهید شد. همچنین استاد غزل زرگریان تجربه آموزش در دانشگاه بین‌المللی هالیج استانبول را دارند. آموزش‌های دانشگاه هالیج استانبول طبق استانداردهای اروپا است.

سر فصل‌های آموزش تاتوی خط چشم

با شرکت در کلاس آموزش تاتو خط چشم استاد غزل زرگریان تمامی سر فصل‌های زیر را به صورت عالی و تضمینی یاد می‌گیرید:

  • آموزش تتو خط چشم نازک
  • تتو خط چشم پهن
  • آموزش تتو خط چشم بالا
  • آموزش تتو خط چشم پایین
  • تتو خط چشم بدون درد
  • تتو خط چشم گربه ای
  • آموزش تاتو خط چشم روی پوست مصنوعی
  • عمق سوزن در مدل خط چشم

در این کلاس آموزشی، آموزش گام به گام تاتو خط چشم را با بهترین استاد ایران یاد خواهید گرفت. ما به شما عزیزان تضمین می‌دهیم که بعد از اتمام این کلاس می‌توانید وارد بازار کار شوید. چراکه سرفصل‌های استاد غزل زرگریان مناسب ورود به بازار کار هستند. استاد غزل زرگریان بیش از 5 هزار هنرجوی فعال در ایران و خارج از ایران دارند. تمامی این هنرجویان درآمدهای بالایی کسب کرده‌اند.

آموزش بی حسی تاتو خط چشم
آموزش تاتو خط چشم با غزل زرگریان
آموزش تاتو خط چشم روی پوست مصنوعی

آیا تتو خط چشم تغییر رنگ خواهد داد؟

خیر، به هیچ عنوان. به دلیل استفاده از مواد مصرفی اورجینال و اصلی، شما شاهد تغییر رنگ و بدرنگی نخواهید بود و ما به‌هیچ عنوان سابقه‌ی کاری خود را تحت تأثیر مواد ضعیف و بی‌کیفیت قرار نمی‌دهیم و از مواد اصلی و باکیفیت روز دنیا استفاده میکنیم. به همین علت، سرب مواد ارگانیک بسیار کم است و تغییر رنگ ندارند.

تتو خط چشم درد داره ؟

ما از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد بی‌حسی برای هاشور خط چشم استفاده می‌نماییم. لازم به ذکر است در صورت پایین بودن آستانه درد شما عزیزان در حین کار نیز از مواد بی‌حسی استفاده خواهد شد.

علت ریختن هاشور خط چشم چیست؟

اشعه ماورای بنفش، شرایط فیزیکی فرد، سیستم ایمنی، تخصص پیگمنتر، رنگ مصرفی، تجهیزات استاندارد و ... از دلایل ریختن تتوخط چشم است.

آیا کلاس تتو خط چشم آنلاین هم برگزار می‌شود؟

بله. به دلیل اینکه روزانه تعداد زیادی هنرجو از سراسر ایران داریم و به دلیل اینکه همه افراد دوست دارند در این کلاس شرکت کنند، برای عزیزانی که نمی‌توانند در کلاس‌های حضوری ما شرکت کنند کلاس آنلاین در نظر گرفته‌ایم.

چه زمانی باید به پزشک مراجعه کنید؟

درصورت عدم تسکین عوارض خط چشم دائم بیش از 3 الی 4 روز بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

آیا تتوی خط چشم موجب افتادگی پلک می‌شود؟

خیر. افتادگی پلک به خط چشم داعم ربطی ندارد. اما افراد با پلک‌های افتاده می‌توانند با انتخاب مدل خط چشم جدید حالت چشم خود را زیباتر کنند.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.