مقالات مرکز غزل زرگریان

بهترین رنگ تاتو ابرو و شناخت انواع مارک آن

بهترین رنگ تاتو ابرو
4.1
(11)

برای خرید رنگ تاتو انتخاب بهترین رنگ تاتو ابرو بسیار مهم است. زیرا استفاده از بهترین مارک رنگ تاتو ابرو، خط چشم و لب، تاثیر فراوانی بر کیفیت کار دارد. در صورتی که از بهترین مارک‌های رنگ تاتو موجود در بازار استفاده نشود، بعد از مدتی فرد دچار ریزش رنگ تاتو و کمرنگ شدن ابرو می‌شود. همچنین ممکن است به علت عدم استفاده از بهترین مارک رنگ فیبروز ابرو، مشتری دچار عفونت پوستی و ... گردد. از این‌رو باید بدانید بهترین مارک رنگ تاتو ابرو چیست؟

از بهترین برندهای رنگ تاتو ابرو می‌توان به رنگ تاتو ابرو پورپیگمنت، رنگ کی پی، رنگ پرمابلند، رنگ تاتو سوپر فیبروز و ... نام برد. در ادامه این مطلب از وب‌سایت غزل زرگریان با ما همراه باشید تا با بهترین برند رنگ تتو، بهترین رنگ تتو ابرو قهوه ای سوخته، رنگ تتو ابرو قهوه ای روشن و ... آشنا شوید.

مهارت‌های لازم پیگمنتر در شناخت بهترین رنگ تاتو ابرو

از آنجایی که ابروها نقش مهمی در زیبایی چهره دارند باید به تعادل چهره و رنگ متناسب ابرو برای هر پوست توجه زیادی شود. انتخاب بهترین رنگ تاتو و آشنایی با مبحث رنگ شناسی در تاتو اهمیت زیادی دارد. همچنین پیگمنتر باید برای تشخیص تناژ پوست با پوست شناسی در تاتو آشنا باشد. انواع رنگ تاتو ابرو برندهای زیادی دارند که طیف‌های رنگی زیادی تولید می‌کنند تا پیگمنتر بتواند بهترین تناژ را برای پوست مشتری انتخاب کند.

تاتو با سوزن تاتو انجام می‌شود و رنگ تاتو ابرو باید استاندارد و کاملا بهداشتی باشد تا با پوست مشتری سازگاری داشته باشد. در برخی مواقع در استفاده از رنگ تتو ابرو شیمیایی و گیاهی، ممکن است که فرد دچار حساسیت‌های پوستی شود. بنابراین مهارت پیگمنتر در تشخیص پوست شناسی و رنگ شناسی در تاتو بسیار مهم است. با شناخت این مسائل کار پیگمنتر راحت‌تر می‌شود.

رنگ تاتو چیست؟

به محلول و جوهر دارای رنگی که برای تتو استفاده می‌شود، رنگ تاتو می‌گویند. معمولا رنگ ابرو تاتو به حالت مایع است و از این محلول برای انتقال رنگ به زیر پوست استفاده می‌شود. هنگام انتقال رنگ به زیر پوست، واکنشی شیمیایی ایجاد می‌شود.

استفاده از رنگ‌های باکیفیت و مرغوب برای تاتو ابرو و میکروبلیدینگ ابرو بسیار مهم است. اگر پیگمنتر از بهترین رنگ تاتو ابرو و بهترین رنگ فیبروز ابرو استفاده کند شما عزیزان ابروهایی بسیار زیبا و نچرال خواهید داشت. پس استفاده از رنگ باکیفیت و عالی در نتیجه کار بسیار تاثیرگذار است.

انواع رنگ تاتو ابرو

بیشترین رنگ‌هایی که برای تاتو استفاده می‌شود رنگ تاتو ابرو قهوه ای سوخته، رنگ تاتو ابرو مشکی و سبز است. البته گاهی از رنگ‌های قرمز و سفید هم استفاده می‌شود. معمولا برای تاتو صورت از رنگ تتو سفید و قهوه‌ای استفاده می‌کنند. همچنین از رنگ قرمز برای تاتو رژلب دائم استفاده می‌شود. کاملا طبیعی است که بعد از مدتی رنگ تتو ابرو کمرنگ‌تر شود.

از همین‌رو در روزهای ابتدایی رنگ ابرو تاتو بسیار تیره است و بعد از چند هفته می‌توانید رنگ اصلی را مشاهده کنید. یکی از دلایلی که موجب کمرنگ شدن رنگ تاتو می‌شود، علاوه‌بر عدم مهارت پیگمنتر در انتقال رنگ به لایه‌های پوست، استفاده از رنگ‌های بی‌کیفیت است. استاد غزل زرگریان در بهترین مرکز آرایش دائم از بهترین رنگ تاتو ابرو استفاده می‌کنند. همچنین ایشان به دلیل بکارگیری تکنیک اختصاصی که دارند دیگر نیازی به ترمیم میکروبلیدینگ خود ندارید.

از جمله رنگ‌های تاتو ابرو عبارتند از:

  • رنگ‌های گیاهی و معدنی
  • رنگدانه‌های مبتنی بر پلاستیک
  •  رنگ‌های آلی و صنعتی مدرن

بیشتر رنگ‌های تتو از عناصر گیاهی و ارگانیک به وجود می‌آیند. به طور کلی پیگمنتر باید با رنگ شناسی در تاتو آشنا باشد. دو نوع رنگ سرد و گرم برای تاتو ابرو داریم. از رنگ‌های گرم برای پوست‌های سبزه و از رنگ‌های سرد برای پوست‌های روشن استفاده می‌شود. در زیر به تفاوت رنگ پایه آب و روغن اشاره کرده‌ایم:

بهترین رنگ تاتو ابرو چه رنگی است؟

قبل از اینکه با بهترین رنگ برای تاتو ابرو آشنا شوید لازم است تفاوت رنگ سرد و گرم را بدانید. رنگ‌های گرم رنگ‌هایی هستند که قرمزی زیادی دارند. همچنین به رنگ‌هایی، رنگ سرد می‌گویند که طیف قرمز آنها به سمت رنگ بنفش و آلبالویی متمایل شود. با تمامی توضیحات زیر می‌توانید بهترین ترکیب رنگ های تاتو ابرو را انتخاب کنید:

  • بهترین ترکیب رنگ تاتو ابرو برای پوست سبزه و تیره رنگ‌های گرم است.
  •  بهترین رنگ هاشور ابرو رنگ گرم تیره است. همچنین می‌توان برای سایه و هاشور ابرو از رنگ‌های گرم روشن استفاده کرد.
  •  برای قاب و سایه ابرو رنگ قهوه ای سوخته که گرم است، کاربرد دارد. همچنین از این رنگ می‌توان برای ترکیب رنگ تاتو ابرو روشن استفاده کرد.
  •  رنگ تاتو سرد قهوه‌ای تیره برای تاتو بدن و ترکیب رنگ‌های تاتو عالی است.
  • از رنگ خنثی قهوه‌ای روشن برای سایه ابرو تاتو خط چشم استفاده می‌شود.
  •  رنگ خنثی قهوه‌ای روشن برای هاشور و سایه ابرو استفاده می‌شود. همچنین از رنگ خنثی قهوه‌ای تیره برای هاشور و تاتو بدن استفاده می‌شود.
  • رنگ کرم قهوه‌ای روشن برای تیره کردن رنگ‌های لایت بدن و صورت و سایه ابرو کاربرد دارد.
  •  از رنگ قهوه‌ای گرم با تناژ قرمز برای سایه و شیدینگ ابرو استفاده می‌شود.

آیا می‌دانید بهترین رنگ هاشور ابرو کدام است؟

برای هاشور ابرو رنگ‌های زیر بهترین رنگ تاتو ابرو هستند:

  • هاشور ابرو رنگ قهوه ای سوخته و رنگ قهوه‌ای تیره
  •  رنگ تاتو ابرو قهوه‌ای روشن
  •  قهوه‌ای ملایم
  •  و…

در خرید رنگ تاتو باید به چه نکاتی توجه نمود؟

در هنگام خرید رنگ تاتو باید توجه کنید از شرکت‌های معتبر، رنگ تتو را خریداری نمایید. امروزه به دلیل وارد شدن رنگ‌های تقلبی و ارزان، باید بسیار دقت کرد که بهترین رنگ تاتو ابرو را از نمایندگی‌های معتبر در ایران تهیه نمود. درصورت خریداری بهترین مارک رنگ فیبروز ابرو از نمایندگی‌های معتبر، می‌توانید در استاندارد و کیفیت رنگ اطمینان حاصل کنید. رنگ‌های خریداری شده توسط نمایندگی‌های قابل اطمینان، دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو هستند. شرکت‌های تولیدکننده دارای مجوز و معتبر، قبل از ارائه کالا، تمامی محصولات را تست کرده و با اطمینان به مرغوبیت و سالم بودن، آن‌ها را وارد بازار می‌کنند.

تست رنگ‌های تاتو و تشخیص مرغوبیت رنگ، نیاز به تجربه پیگمنتر متخصص دارد. اطمینان داشته باشید که هنگامیکه یک پیگمنتر حرفه‌ای از محصولی خاص استفاده می‌کند، تمامی تست‌های آن را انجام داده است.

بهترین مارک رنگ تاتو ابرو چیست؟

در صورتی که قصد خرید رنگ تاتو را دارید باید در ابتدا بهترین رنگ تاتو ابرو و بهترین رنگ فیبروز ابرو را بشناسید که ما در زیر به بهترین مارک‌ها اشاره کرده‌ایم:

رنگ تاتو پورپیگمنت

رنگ تاتو پورپیگمنت

رنگ تاتو پورپیگمنت، یکی از بهترین رنگ‌های تاتو ابرو و بهترین مارک رنگ برای فیبروز ابرو است. این رنگ ساخت کشور آلمان است که از هلدینگ پیگمنت پلاس کانادا به ایران صادر می‌شود. از برند پورپیگمنت در تاتو ابرو، هاشور ابرو، میکروبلیدینگ، فیبروز و میکروپیگمنتیشن استفاده می‌شود. این رنگ جزو رنگ‌های ارگانیک و خوراکی به شمار می‌رود که تمامی مواد آن کاملا گیاهی است.

رنگ تاتو Pour.Pigment پس از اتمام اثربخشی جذب پوست می‌شود. این رنگ هم بر پایه روغن و هم برپایه آب است. این مسئله موجب شده اغلب پیگمنترها از پورپیگمنت استفاده کنند. همچنین این برند دارای 25 طیف رنگی برای تاتو لب و ابرو است. از رنگ پورپیگمنت برای کامو، دکاپاژ ابرو و خنثی‌کننده نیز استفاده می‌شود.

رنگ تاتو کی پی

رنگ کی پی بهترین مارک رنگ تاتو

برند kp بهترین برند رنگ تاتو ابرو و بهترین مارک رنگ میکروبلیدینگ است. این برند بر پایه آب است و دارای 52 رنگ می‌باشد. رنگ تاتو کی پی توسط شرکت میکروپلنت آمریکا ساخته شده و بدون تاریخ انقصا است. از این برند رنگ برای میکروپیگمنتیشن خط چشم، لب و ابرو استفاده می‌شود. این رنگ بر پایه آب و دارای مقداری روغن است که اگر روی پوست ریخته شود، سریع خشک نگردد. یکی از مزایای این برند عدم ایجاد ظاهر غیرطبیعی روی پوست است. از بهترین نمونه‌های رنگ‌کی پی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رنگ تاتو پرمابلند

رنگ پرمابلند (Perma Blend)

رنگ تاتو پرمابلند Perma Blend از بهترین انواع رنگ تاتو است که برای تاتو خط لب، خط چشم و ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول ساخت آمریکا بوده و در دو حجم 15 و 10 میل در بازار عرضه شده است.

رنگ پرمابلند برپایه آب و فاقد مواد آلرژیک و مضر است که دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا می‌باشد. برای استفاده از این رنگ، مقداری از آن را درون انگشتری رنگ تاتو بریزید و برای ته نشین شدن رنگ به آن 20 دقیقه زمان دهید. این عمل موجب افزایش قوام رنگ می‌شود.

سپس آب روی رنگ را جمع نموده و از آن استفاده نمایید. کاتالوگ رنگ پرمابلند تمامی رنگ‌های خط چشم، تاتو لب، ابرو و خنثی‌کننده‌ها را شامل می‌شود. از انواع رنگ‌های پرمابلند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  اسپرسو (رنگ تاتو ابرو قهوه ای سوخته و ته تناژ زیتونی)
  •  دارکست براون (قهوه‌ای تیره)
  • روکسی براون (قهوه‌ای متوسط)
  •  روتس (زیتونی و خنثی‌کننده)
  •  آمبر (قهوه‌ای عسلی)
  •  مالارد (قهوه‌ای زیتونی)
  • چاکلت کیس (قهوه‌ای خاکی)
  •  تیناز گلد سان رایز (قهوه‌ای خردلی که به رنگ گلد معروف است)
  •  برنزر ( قهوه‌ای با تناژ قرمز)
  •  فودج ( قهوه‌ای زیتونی تیره)

از میان رنگ‌های گفته شده، رنگ‌های روکسی براون، فارست براون، اسپرسو و دارکست براون از پرفروش‌ترین‌ها هستند.

رنگ تاتو ورد فیمس

رنگ تاتو ورد فیمس

کمپانی تولیدکننده رنگ‌های پرمابلند و ورد فیمس یکی است. با این تفاوت که از رنگ‌های پرمابلند برای تاتو صورت و از رنگ‌های ورد فیمس به صورت ویژه‌تری برای تاتو بدن استفاده می‌شود. رنگ فیمس برای ابرو در مقایسه‌ با رنگ‌های پرمابلند قیمت مناسب‌تری دارند. این رنگ برپایه آب است و برای انواع پوست خشک و چرب کاربرد دارد. این برند دارای بالاترین تناژ رنگ تتو در جهان است. از رنگ‌های تناژ قهوه‌ای ورد فیمس برای تاتو ابرو استفاده می‌شود.از سری‌ رنگ‌های ورد فیمس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  برنز (قهوه‌ای متوسط)
  •  بدلنز براون (قهوه‌ای تیره)
  •  گرند کنیون (رنگ تاتو ابرو قهوه ای روشن و گرم)
  •  اولگ لیتر (قهوه‌ای با تناژ قرمز)
  •  میشل دیپ براون (قهوه‌ای تیره)
  • ساحارا (عسلی متوسط)
  •  ونایس (قهوه‌ای عسلی سرد و روشن)
  •  ایندین اینک (قهوه‌ای عسلی یک درجه از ساحارا روشن‌تر)

رنگ تاتو ابرو چیک

رنگ تاتو ابرو چیک

رنگ تتو چیک تولید شده توسط کمپانی آلمانی چیک است. این رنگ به دلیل حلال دوفازی آب و روغن، کاشت رنگ مناسبی دارد. از رنگ‌های تولیدشده در این کمپانی برای خط چشم، تاتو ابرو و خنثی‌کننده‌ها استفاده می‌شود. رنگ تتو چیک نسبت به رنگ ورد فیمس دارای قیمت کمتری است. از انواع رنگ‌های چیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  لایت براون (قهوه‌ای روشن)
  •  روکسی براون
  • دارک براون (قهوه‌ای تیره)
  •  براون (قهوه‌ای متوسط و خنثی)
  •  مدیوم پراون (قهوه‌ای متوسط)
  •  فارست براون

رنگ تاتو بایوتاچ

رنگ تتو بایوتاچ تولید شده توسط کمپانی بایوتاچ آمریکا است. این رنگ که برپایه روغن است برای میکروپیگمنتیشن ابرو افراد دارای پوست خشک گزینه مناسبی است. اما برای تاتو بدن استفاده نشده و همچنین برای تاتو لب و میکروبلیدینگ نیز دوام خوبی ندارد. قیمت این رنگ نسبت به حجم آن بالاست.

رنگ تتو از برند حنفی

یکی از بهترین و جدیدترین برند رنگ تاتو، رنگ حنفیhanafy محصول مشترک کمپانی آمریکا و روسیه است. این رنگ برای تاتو ابرو، لب، خط چشم،کاموفلاژ و .. بهترین گزینه است.

رنگ تتو سوپر فیبروز – PHIBROWS SUPER

رنگ PHIBROWS SUPER از رنگ های نسل جدید برند فیبروز است. مواد تشکیل دهنده این رنگ کاملا ارگانیک و گیاهی است. این رنگ برای انجام میکروبلیدینگ رنگی انتخاب مناسبی می‌باشد. ماندگاری بالا، عدم ریزش رنگ از ویژگی های مهم رنگ سوپر فیبروز است که باعث محبوبیت آن در بین پیگمنتر کارها شده است.

رنگ تاتو فیبروز محصول کشور آلمان است که تحت برند شرکت صربستانی Phi (فی) تولید می‌شود. موسس و رئیس شرکت Phi (فی)، برانکو بابیک، نام متد فیبروز را برای رنگ‌های برگزیده است.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 11

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

2 thoughts on “بهترین رنگ تاتو ابرو و شناخت انواع مارک آن

  1. آواتار MAHNAZ MAHNAZ گفت:

    پیگمنترای مرکز شما انقد حرفه ای هستند که تو این زمینه بهترین رنگ رو برای هر تناژ پوستی انتخاب می کنن، برای من که عالی بود

    1. آواتار مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان گفت:

      عزیزم خدا را شکر که راضی بودید.

دیدگاهتان را بنویسید