مقالات مرکز غزل زرگریان

لیفت مژه و راه های ریموو لیفت مژه

لیفت مژه و راه های ریموو لیفت مزه
4
(13)

لیفت مژه متدی نوین به‌منظور پرپشت‌ کردن و زیبایی بیشتر مژه‌هاست. با این حال لیفت مژه با حفظ ظاهر زیبا برای مژه‌ها گاهی برای افراد خسته کننده می‌شود و اقدام به ریمو لیفت مژه و از بین بردن لیفت مژه می‌کنند. در این متد بدون صدمه به مژه‌های طبیعی، با مواد لیفت مژه‌ها به سمت بالا برده می‌شود. انجام این تکنیک در مراکز زیبایی بدون عوارض لیفت مژه، موجب بلندتر دیده شدن مژه‌ها و تقویت ریشه مژه می‌شود. عدم نیاز به محصولات آرایشی و کاهش زمان آرایش روزانه از فواید لیفت مژه محسوب می‌شوند.

این تکنیک به طور معمول تقریبا 6 تا 8 هفته ماندگاری دارد که در صورت مراجعه به مراکز تخصصی بدون هیچگونه عوارض و خطری می‌توانید زیباترین مژه‌ها را با دوام بالا تجربه کنید. ریمو لیفت ابرو با وازلین یا ریمو لیفت مژه با وازلین و ریمو لیفت ابرو در خانه جزو بهترین روش ریمو لیفت ابرو برای از بین بردن لیفت ابرو در خانه به شمار می‌روند.

در ادامه این مطلب از وب سایت مرکز استاد غزل زرگریان، بهترین سالن آرایش دائم به برخی پرسش‌های شما نظیر لیفت مژه برای چه سنی مناسب است؟ لیفت مژه چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت مژه چیست؟ چگونه لیفت مژه را از بین ببریم؟ یا ایا لیفت ابرو ریمو دارد؟برای ریمو لیفت مژه چه باید کرد؟ پاسخ داده و به قیمت لیفت مژه، فواید لیفت مژه و ... خواهیم پرداخت.

لیفت مژه چیست؟

لیفت مژه یک روش زیبایی برای زیباتر و حجیم‌تر شدن مژه‌ها است. این تکنیک جدید باعث می‌شود، مژه‌ها به صورت کاملا طبیعی حالت و حجم بگیرند. با اجرای این روش افراد نیازی به استفاده از ریمل نخواهند داشت و همیشه مژه‌هایی ضخیم، حجیم و زیبا خواهند داشت.

انجام این تکنیک تقریبا 45 تا 60 دقیقه زمان نیاز دارد. متخصصان در مراکز تخصصی با استفاده از یک لایه سیلیکونی اطراف چشم، از تماس مواد لیفت با پوست جلوگیری می‌کنند. از این رو هیچگونه خطری نداشته و آسیبی به مژه و پوست شما وارد نخواهد شد.

اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل ناراحتی‌های پوستی، شکستن مژه بعد از لیفت، سوختن مژه با لیفت، واکنش‌های آلرژیک یا نارضایتی از نتیجه، نیاز به ریمو لیفت مژه و ابرو داشته باشید.

لیفت مژه
قیمت لیفت مژه
عوارض لیفت مژه
قیمت لیفت مژه ۱۴۰۲
لیفت مژه مناسب چه کسانی است
حکم شرعی لیفت مژه

فواید لیفت مژه

در زیر به برخی از فواید لیفت مژه اشاره می‌کنیم:

  • بدون خطر و عوارض
  • عدم نیاز به استفاده از لوازم آرایشی
  • زیبایی و بلند شدن مژه‌ها
  • افزایش حجم و ضخامت مژه به صورت طبیعی
  • بدون درد
  • روشی مقرون بصرفه
  • 6 تا 7 هفته ماندگاری
  • امکان تمدید مجدد هر 6 هفته یکبار

مراحل انجام لیفت و لمینت مژه

برای انجام این روش در مراکز تخصصی مراحل زیر باید طی شود:

  • متخصص مژه‌های شما را به طور کامل تمیز می‌کند.
  • قالبی از جنس سیلیکون روی پلک شما قرار داده می‌شود.
  • مژه‌ها آغشته به چسب مخصوصی می‌شوند و روی قالب قرار می‌گیرند.
  • مژه‌های آغشته شده به چسب، به سمت بالا شانه شده و مرتب می‌گردند. با اینکار مژه‌ها از هم جدا می‌شوند.
  • برای لیفتینگ، یک لوسیون نرم کننده مخصوص روی مژه‌ها استفاده می‌شود. مدت 5 تا 15 دقیقه به مژه‌ها زمان داده می‌شود.
  • پس از لوسیون، محلول تثبیت کننده توسط متخصص روی مژه‌ها زده می‌شود.
  • روغنی حاوی کراتین، روغن سیاهدانه، آلوئه‌ورا و گلیسرین برای نرم کردن و آبرسانی مژه‌ها استفاده می‌شود.

مواد لیفت مژه شامل چیست؟

در روش لیفت از لوسیون‌ها و محلول‌های مختلفی استفاده می‌شود که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

لوسیون پرم

این لوسیون موجب نرمی و حالت دهی مژه‌ها می‌شود. مواد تشکیل دهنده لوسیون پرم شامل پلی آکریل آمید، پروپیلن گلیگول، متیل پارابن، تیوگلیکولیک اسید و آب تصفیه شده و مونو اتانول آمین می‌باشند.

محلول تثبیت کننده

این محلول سبب ثابت ماندن حالت مژه‌ها برای مدت زمان طولانی می‌شود. مواد این محلول شامل پلی سوربات، برومات سدیم، پروپیلن گلیکول، پلی آکریل آمید، آب تصفیه شده و متیل پارابن است.

رنگ

برای تیره شدن مژه‌ها از رنگ ضد حساسیت و فاقد پارابن و فرمالدئید استفاده می‌شود.

تفاوت لیفت و لمینت مژه چیست؟

لیفت و لمینت مژه روش‌هایی مشابه هستند که تنها تفاوت آنها در استفاده از رنگ است. در مراحل لیفتینگ از لوسیون و محلول تثبیت کننده استفاده می‌شود. اما اگر در پایان کار از رنگی مخصوص برای ضخیم و مشکی‌ دیده شدن مژه‌ها استفاده شود،به آن لمینت مژه می‌گویند. درواقع لمینت روش تکمیل کننده لیفت به شمار می‌رود.

عوراض لیفت مژه

درحالت کلی این متد یکی از روش‌های کم خطر زیبایی محسوب می‌شود. اما به سبب استفاده از مواد شیمیایی برای جلوگیری از ایجاد هرگونه عوارض بهتر است قبل از اجرا، تست پوستی انجام شود.

در این تست 2 قطره لوسیون پشت گوش فرد می‌ریزند و پس از 15 دقیقه پاک می‌کنند. سپس متخصص هرگونه التهاب، قرمزی و تحریک پوستی را بررسی می‌کند. در صورتی که فرد به محلول لیفت حساسیت داشته باشد، قرمزی، تحریک پوستی و تورم اطراف چشم مشاهده می‌شود.

چگونه لیفت مژه را از بین ببریم؟

بسیاری از افراد بعد از انجام لیفت به این پرسش برمی‌خورند که چگونه لیفت ابرو را از بین ببریم؟یا بهترین روش ریمو لیفت ابرو و لیفت مژه کدام است؟ بهترین روش ریمو لیفت ابرو و ریمو لیفت مژه مراجعه به آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی است. اما اگر عجله‌ای ندارید روش‌های ریمو مژه در خانه زیر را استفاده نمایید:

ریمو لیفت مژه با وازلین بهترین روش‌های ریمو لیفت مژه در خانه

چیکار کنیم لیفت مژه از بین بره؟ریمو لیفت مژه در خانه با وازلین روشی ایمن و ملایم برای از بین بردن لیفت است. با مقدار کمی وازلین به پایه مژه بلند خود شروع کنید. 5 دقیقه صبر کنید تا وازلین مواد لیفت را نرم کند.

سپس با یک چوب ریمل تمیز، مژهها را به آرامی به سمت پایین شانه کنید. سپس وازلین و مواد لیفت را با پد پنبه‌ای پاک کنید. این فرآیند را تا زمانی که تمام مواد لیفت حذف شوند تکرار کنید. ریموو لیفت با وازلین از بهترین روش‌های خانگی به شمار می‌رود.

ریمو لیفت مژه با وازلین

زیاد حمام کردن و استفاده از روغن مناسب برای از بین بردن لیفت مژه

شاید به این پرسش برخورده‌اید که برای از بین بردن لیفت مژه چه باید کرد؟ چنانچه هدف شما از بین بردن لیفت مژه به صورت کامل است می‌توانید با حمام زیاد و استفاده از آب گرم مژه‌های خود را نرم کنید.

با این کار مژه لیفت شده را به حالت طبیعی نزدیک کنید. مرحله بعدی استفاده از روغن به طور مستقیم برای رفع فرمول کراتینه مژه است. بهتر است از روغن کرچک برای این منظور استفاده کنید. چراکه عکس عملکرد کراتین را بر روی مژه‌ها اعمال می‌کند و در کنار این موارد به تقویت مژه می‌پردازد. همچنین ریشه و تار مژه را محکم و ضخیم می‌کند.

برای اینکه روغن کرچک بیشتر و بهتر به خورد مژه‌ها برود بهتر است از فرمژه استفاده کنید تا با اثرات کراتین مقابله کند. روغن کرچک را به شکل مستقیم و بدون استفاده از واسطه‌های دیگر به مژه‌های خود بمالید و بعد از 3 ساعت آن را شستشو دهید. این کار را سه روز انجام دهید تا اثرات لیفت به‌طور کامل از بین برود.

حمام کردن برای لیفت مژه

استفاده از کیت‌های لوسیون لیفت بهترین روش برای ریمو لیفت مژه

این کیت‌های لوسیون لیفت مژه دارای مقادیری از روغن کرچک به همراه هیالورونیک اسید هستند که برای از بین بردن لیفت بسیار تاثیرگذار هستند. می‌توانید محتویات این لوسیون را با یک پد نرم و تمیز بر روی پلک‌های خود بکشید.

برای ریموو لیفت باید پد را به مقدار مناسبی از این مواد آغشته نمایید. برای ریمو مژه در خانه در استفاده از این لوسیون زیاده‌روی نکنید تا مواد شیمیایی موجود در آن به چشم‌های شما آسیب وارد نکند.

محلول پرم مژه و کاربرد آن برای حذف و ریمو لیفت مژه

با براش ابرو که برای لیفت ابرو نیز استفاده می‌شود به مقداری از محلول پرم مژه آغشته کنید. سپس آن را از پایه یا ریشه مژه به سمت بالا و نوک مژه لیفت شده بکشید. در واقع مژه‌ها را از پایین به بالا با این براش، برس بکشید. با انجام دائم این کار در مدت زمان کم (زیر 10 دقیقه) مژه‌ها صاف خواهند شد.

سپس مژه‌ها را با پنبه یا پد پاک کنید تا اثرات این محلول پاک شوند. اما در زمان پاک کردن مواد مراقب باشید و مژه را زیاد نکشید.

بعد از اینکه محلول پرم مژه خشک شد می‌توانید از مواد تثبیت کننده استفاده کنید. در پایان کار ریمو مژه در خانه مشاهده خواهید کرد که بدون آسیب به مژه‌هایتان، مژه‌ها از حالت فر خارج شده‌اند و صاف خواهند شد.

استفاده از روغن‌های گیاهی برای سوختن مژه با لیفت

روغن‌های طبیعی مانند روغن زیتون، روغن کرچک و روغن نارگیل به شما کمک می‌کنند تا حالت فر مژه را از بین ببرید و مژه‌ها را به شکل طبیعی صاف کنید. این روغن‌ها اثر کراتین موجود در لیفت را از بین می‌برند. همچنیین مژه‌ها را صاف می‌کنند.

استفاده از روغن‌ها برای رفع لیفت مژه و از بین بردن لیفت ابرو در خانه عالی هستند. چراکه یکی از مراقبت‌های بسیار مهم بعد از لیفت مژه دور نگهداشتن آنها از انواع روغن و چربی است که اثرات کراتین و حالت دار بودن مژه‌ها را تخریب می‌کنند.

استفاده از روغن‌های گیاهی ماندگاری لیفت را کاهش می‌دهد. این روش راهی عالی برای از بین بردن و پاک کردن لیفت است.

سخن آخر

در آخر باید ذکر کنیم که در زمان حذف لیفت مژه و پاک کردن لیفت ابرو باید صبور باشید. عجله در ریمو لیفت ابرو در خانه و یا استفاده از مواد شیمیایی خطرناک برای چشم و مژه، باعث آسیب و شکستن مژه بعد از لیفت می‌شود. اگر برای لیفت در منزل مطمئن نیستید حتما از یک متخصص کمک بگیرید.

یک متخصص در این زمینه آموزش دیده و می‌تواند بدون آسیب به مژه‌، اینکار را انجام دهد. اما اگر قصد دارید از بهترین روش های ریموو لیفت مژه در خانه استفاده کنید نیاز به مراقبت و صبوری دارد. همچنین اگر از محلول استفاده می‌کنید باید مراقب باشید که محلول به داخل چشم شما وارد نشود.

محلول پرم مژه چیست؟

از محلول پرم مژه برای فر کردن مژه استفاده می‌شود. این محلول برای از بین بردن لیفت مژه نیز کاربرد دارد.

اگر به سالن‌های زیبایی مراجعه کنم می‌توانند لیفت مژه را حذف و ریمو کنند؟

بله. ایمن‌ترین راه برای ریموو لیفت مژه و ریموو لیفت ابرو مراجعه به متخصصین است تا به ابرو و مژه‌های شما هیچ آسیبی وارد نشود.

لیفت مژه چه مدت دوام دارد؟

این روش معمولا بین 6 تا 8 هفته دوام دارد که این مدت به عوامل مختلفی نظیر فعالیت‌های بدنی مثل شنا و ... بستگی دارد.

آیا مواد لیفت ابرو و مژه یکی است؟

مواد مورد استفاده در هردو این تکنیک‌ها موجب ضخیم‌تر، پررنگ‌تر و بلندی موهای ابرو و مژه می‌شوند. از این رو می‌توان گفت مواد بکار رفته مشابه هستند.

انجام لیفت مژه برای چه کسانی ممنوع است؟

عفونت و اختلالات چشم، آلرژی به محلول خاص، التهاب اطراف چشم، سندرم خشکی چشم، حساسیت بالای چشم، بارداری و ... از موارد منع انجام این روش است.

حکم شرعی لیفت مژه چیست؟

اغلب مراجع تقلید بیان نموده‌اند که در صورتی که حذف آن سخت باشد و سبب ایجاد یک لایه روی پوست نشود، می‌توان وضو و غسل جبیره انجام داد و مانعی ندارد. درواقع اگر مانع رسیدن آب به پوست و مواضع غسل نشود، اشکالی ندارد. درغیر این صورت باید پاکسازی شود.

آیا لیفت به مژه‌ها صدمه وارد می‌کند؟

خیر. مواد استفاده شده در این روش هیچ آسیبی به کژه‌ها نمی‌زند. اما در صورتی که فرد به برخی محصولات حساسیت داشته باشد موجب واکتش آلرژیک می‌شود.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 13

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

10 thoughts on “لیفت مژه و راه های ریموو لیفت مژه

  1. آواتار آیسان آیسان گفت:

    لیفت مژه و لیفت ابرو اونقدری خوبه که به نظرم حتما یکبار هم که شده باید امتحانش کنین چون همیشه مرتب و آراسته هستین

    1. آواتار مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان گفت:

      بله دقیقاااا

  2. آواتار ملینا ملینا گفت:

    اگه پیش یه فرد غیر متخصص لیفت مژه انجام داده باشیم می‌تونیم با این روش‌ها ریمو انجام بدیم؟ واقعا تاثیرگذارند؟ چون مژه‌هام با مواد نامرغوبشون به شدت آسیب دیده و هرچی زودتر باید ریمو بشن

    1. آواتار مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان گفت:

      بله می تونید از خدمات ریموو استفاده کنید.

  3. آواتار معصومه معصومه گفت:

    من تو مرکز میکرویلیدینگ غزل زرگریان، لیفت ابرو انجام دادم و نه تنها هیچ آسیبی به ابروهام وارد نشد، به نظرم ابروهام تقویتم شده و از این به بعد مشتری دائمشون هستم.

    1. آواتار مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان گفت:

      مرسی عزیزم

  4. آواتار آتوسا آتوسا گفت:

    خیلی مطلب کامل و جامعی بود و واقعا به نظرم خوندن این مطلب برای کسایی که لیفت مژه در مراکز نامعتبر انجام دادن خالی از لطف نیست.

    1. آواتار مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان گفت:

      ممنون از توجهتون لطف دارید

  5. آواتار آدرینا آدرینا گفت:

    به نظرم اگه از لیفت مژه تون اصلا راضی نیستین تا دیر نشده به یک متخصص مراجعه کنید تا بیشتر از این به مژه هاتون آسیب وارد نشه.

    1. آواتار مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان گفت:

      دقیقا عزیزم

دیدگاهتان را بنویسید