آموزش هاشور ابرو با دستگاه و بروزترین تکنیک‌ها از دوره‌های تخصصی برگزارشده در آکادمی غزل زرگریان است. اگر شما هم به این پرسش برخورده‌اید که آموزش هاشور ابرو را از کجا شروع کنم؟ ما در آکادمی غزل زرگریان برگزارکننده دوره آموزش هاشور ابرو مویی یا آموزش هاشور ابروی طبیعی شما را در این زمینه حرفه‌ای می‌کنیم. بدلیل استفاده از سوزن تاتو و تزریق رنگدانه‌ها به زیر پوست، برای انجام این روش نیاز به گذراندن دوره آموزش کامل هاشور ابرو دارد.

استاد غزل زرگریان در آموزش هاشور ابرو جدید و آموزش هاشور ابرو با دستگاه میکروپیگمنتیشن شما را با تمامی اصول و قوائد این حرفه آشنا می‌سازد. درادامه این مطلب ما شما را با اموزش هاشور با دستگاه، اموزش هاشور زدن ابرو و ... آشنا می‌سازیم.

آموزش کامل هاشور ابرو

در آموزش هاشور ابرو، هنرجو با روش ایجاد خطوط، خط انداختن ابرو و پایه‌گذاری ابرو آشنا می‌شود. آموزش هاشور خطی، سه بعدی و هایلایت شما را در اجرای زیباترین فرم ابرو حرفه‌ای می‌کند.

آموزش هاشور ابرو خطی:

در ابرو خطی هنرجو خطوط منظم را از پایین به بالا هم جهت با خطوط طبیعی ابرو ایجاد می‌کند. در هاشور خطی با نزدیک شدن به انتهای ابرو، خطوط حالت خوابیده می‌گیرند.

برای مشتریانی که تمایل به ایجاد خطوط شلوغ و پر دارند، هنرجو آموزش می‌بیند که از وسط ابرو خطوطی را بین خطوط اصلی طراحی نماید.

آموزش هاشور ابرو سه بعدی:

در اموزش هاشور ابرو سه بعدی هنرجو می‌آموزد که با ایجاد خطای دید، سبب برجسته‌تر بنظر رسیدن ابرو شود. در این روش هنرجو باید خطوط را به صورت دو خط با زاویه 30 درجه طراحی نماید.

هنرجو با شرکت در دوره آموزش هاشور ابروی طبیعی می‌تواند برای ترسیم این مدل ابرو مهارت‌های لازم را ببیند.

آموزش هاشور ابرو جدید هایلایت:

در آموزش ابرو هایلایت یاد خواهید گرفت که با استفاده از دو رنگ برای خطوط، به ابروها فرم طبیعی و زیبا ببخشید. در این روش هنرجو می‌آموزد در ابتدا خطوط اصلی را با یک رنگ تیره ترسیم کرده و سپس با رنگی دیگر، بین خطوط اصلی خط‌هایی ترسیم کند.

استاد غزل زرگریان با ارائه ریزترین نکات در اجرای این تکنیک شما را در انواع روش‌های هاشور متخصص می‌کند.

آموزش هاشور به روش فیبروز

فیبروز ابرو با سوزن و رنگ‌های مخصوصی انجام می‌شود. همچنین خراش‌های ایجاد شده عمق کمتری دارند. هنرجو در آموزش هاشور به روش فیبروز مراحل زیر را می‌آموزد:

  • ابروها را مرتب کرده و بی حس کنید.
  • انتخاب سوزن تاتو با توجه به فرم و حالت ابرو مدنظر.
  • آغشته کردن سوزن به رنگ و شروع ایجاد هاشور از قسمت تاج ابرو.
  • اجرای هاشور در قسمت‌های میانی، دم و انتها.
  • تاج ابرو را برای طبیعی بنظر رسیدن دو مرتبه رنگ دهی نمایید.

آموزش هاشور ابروی طبیعی

تکنیک‌ها و روش‌های اجرای هاشور بسته به مدل آن در اموزش هاشور ابرو متفات است. برای نمونه در آموزش هاشور ابرو طبیعی، نتیجه کار باید کاملا نچرال و طبیعی باشد. از این‌رو هنرجو باید دقت کند که خطوط ظرافت بالایی داشته باشند.

برای ایجاد این خطوط ظریف، هنرجو از سوزن مخصوصی استفاده کرده و با دست خطوط را اجرا می‌کند. تنها تفاوت این مدل هاشور با سایر دیگر، در نوع سوزن مورد استفاده است.

از طرفی در آموزش هاشور ابرو طبیعی، هنرجو باید به هم‌جهت بودن خطوط با تارهای ابرو طبیعی فرد دقت کند. در این تکنیک نهایت تلاش بکارگرفته می‌شود تا نواحی خالی ابرو با خطوط بسیار ظریف و طبیعی پر شود.

آموزش هاشور تیغ ماهی

در اموزش هاشور زدن ابرو تیغ ماهی، هنرجو باید به برخورد تارهای ابرو باهم و ایجاد طرح در انتهای ابرو دقت کند. برای اجرای این تکنیک هنرجو مراحل زیر را آموزش می‌بیند:

  • ابتدا ابروها را مرتب کرده و طرح ابرو با توجه به سلیقه مشتری ترسیم می‌شود.
  • با استفاده از قوی ترین پماد بی حسی تاتو، ناحیه ابرو را بی حس می‌شود.
  • سوزن مخصوص در دستگاه قرار گرفته و به رنگ آغشته می‌شود.
  • در این روش نقطه کانونی ابرو در انتهای ابرو قرار دارد.
  • ترسیم ابرو از قسمت تاج ابرو تا انتهای ابرو اجرا می‌شود.
  • در نهایت رنگ‌های اضافی روی ابرو و اطراف آن تمیز می‌شود.

آموزش هاشور ابرو مویی

در آموزش هاشور ابرو از دو روش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن استفاده می‌شود. هنرجو برای ترسیم هاشور مویی، خطوطی بسیار شبیه به تار مو در بین خطوط اصلی اجرا می‌کند. اموزش هاشور مویی همانند هاشور طبیعی، ترسیم خطوط بسیار نچرال و با ظرافت انجام می‌شود.

ما در آکادمی غزل زرگریان در دوره اموزش تاتو ابرو هاشور، مهم‌ترین نکات را برای ترسیم ابرو با ظرافت بالا به شما آموزش می‌دهیم و شما را در اجرای تمامی تکنیک‌های طبیعی و نچرال ابرو حرفه‌ای می‌کنیم.

آموزش هاشور ابرو
آموزش هاشور ابرو جدید هایلایت
آموزش هاشور ابرو خطی
آموزش هاشور ابرو سه بعدی
آموزش هاشور ابروی طبیعی
آموزش هاشور ابرو با دستگاه میکروپیگمنتیشن
آموزش هشاور ابرو به روش فیبروز
آموزش هاشور ابرو تیغ ماهی

آموزش هاشور ابرو با دستگاه میکروپیگمنتیشن

بنابه دلایل مختلفی مانند تغییرات هورمونی، استرس، کاهش آهن بدن و ... افراد ممکن است دچار ریزش ابرو گردند. برخی افراد به دلیل نازک بودن و عدم تقارن ابروها یا برای رفع نواقص ابروهای خود به دنبال روش‌های دائمی زیباسازی ابرو هستند.

از این‌رو هنرجویان به دنبال یادگیری و اموزش هاشور زدن ابرو هستند. در آموزش هاشور ابرو با دستگاه میکروپیگمنتیشن با استفاده از دستگاه تاتو خراش‌هایی به ‌منظور تزریق رنگدانه رو پوست اجرا می‌شود. هنرجو در آکادمی غزل زرگریان با طرز استفاده از دستگاه میکروپیگمنتیشن و تزریق رنگدانه به عمق پوست با این دستگاه آشنا خواهد شد. مراحل اموزش تاتو ابرو با دستگاه در آکادمی غزل زرگریان شامل موارد زیر است:

  • ابتدا ابروها مرتب شده و موهای اضافه اطراف آن حذف می‌شود.
  • با استفاده از مداد نخی تاتو و ابزارهای مخصوص مانند اپلیکیشن آکادمی فی، طرح اولیه ابرو ترسیم می‌شود. در این مرحله مشتری باید فرم ابرو ترسیم شده را تایید کند.
  • با استفاده از مواد بی حسی محل انجام تاتو را بی حس کرده و با سلفون بی حسی تاتو بپوشانید.
  • پس از 20 دقیقه زمان برای بی حس شدن پوست، سوزن و اسلوپ یا تیغ یو را در دستگاه قرار می‌دهیم.
  • با توجه به مدل مدنظر زاویه دست و دستگاه را تنظیم کنید. بهترین حالت زاویه سوزن تاتو با پوست، زاویه 90 درجه است.
  • رنگ مناسب و متناسب با رنگ پوست و مو ابرو مشتری را انتخاب کرده و سوزن تاتو را به آن آغشته می‌کنیم. توجه کنید مقدار زیاد رنگ روی سوزن موجب پخش رنگ روی پوست و پس زدن رنگ می‌شود.
  • از قسمت تاج ابرو شروع به ایجاد خراش برای نفوذ رنگ تتو به درون پوست کنید.
  • با دستمال اطراف ناحیه را تمیز کرده و این روند را در تمامی قسمت‌های ابرو اجرا کنید.
  • پس از پایان کار به بررسی تقارن ابروها و قسمت‌های خالی ابرو بپردازید.

اموزش هاشور زدن ابرو با سوزن تاتو

در تمامی روش‌ها از سوزن برای ایجاد خراش روی پوست استفاده می‌شود. اما نحوه استفاده از آن در روش‌های مختلف با هم متفاوت است.

پیگمنتر در برخی مواقع سوزن را روی دستگاه میکروپیگمنتیشن قرار داده و در برخی مواقع دیگر روی ابزارهای دستی تعبیه می‌کنند.

در اموزش تاتو ابرو هاشور با سوزن، رعایت موارد بهداشتی و تعویض سوزن برای هر شخص بسیار مهم است. با توجه به مدل‌های مختلفی مانند تیغ ماهی، نچرال و .. از سوزن‌های متفاوتی استفاده می‌شود. برای مثال در تکنیک فیبروز ابرو از مدل سوزن یو و اسلوپ استفاده می‌کنند. در آکادمی غزل زرگریان ما شما را با انواع سوزن تاتو و روش استفاده از هر یک آشنا می‌کنیم.

نکات مهم در آموزش هاشور ابرو با دستگاه

هنرجویان در دوره‌های آموزش هاشور ابرو در آکادمی غزل زرگریان باید به موارد زیر دقت کنند:

  • عمق خراش ایجاد شده روی پوست فرد
  • زاویه دست مناسب در اجرای خطوط
  • استفاده از سوزن‌های مخصوص و استریل
  • ترکیب رنگ تاتو ابرو
  • استفاده از بهترین رنگ تاتو ابرو
  • طرز استفاده از دستگاه تاتو
  • آموزش هاشور ابرو روی کاغذ
  • روش کار با ابزارهای قرینه‌سازی ابرو

آکادمی غزل زرگریان با ارائه پک ابزار رایگان، تمرین روی پوست مصنوعی، امکان کارآموزی در مرکز، پشتیبانی نامحدود و .. بهترین انتخاب برای پیشرفت شماست.

انواع دوره‌های برگزارشده در آکادمی غزل زرگریان

در آکادمی غزل زرگریان اموزش هاشور، به‌صورت دوره‌های آنلاین، آفلاین، گروهی و خصوصی برگزار می‌شود. این آکادمی این امکان را فراهم ساخته که افرادی که قادر به شرکت در دوره‌های حضوری نیستند نیز بتوانند در دوره‌های آموزش هاشور ابرو در خانه به صورت آنلاین شرکت کنند.

این افراد با شرکت در دوره‌های آنلاین به‌راحتی قادرند تمامی مطالب را با پشتیبانی مادام‌العمر به‌صورت حرفه‌ای آموزش ببینند. همچنین هنرجویان می‌توانند هم به‌صورت خصوصی و هم به‌صورت گروهی در دوره‌های برگزار شده در این آکادمی تخصصی شرکت نمایند.

سرفصل‌های آموزش هاشور ابرو نچرال

سرفصل‌های دوره‌ اموزش تاتو ابرو هاشور برگزار شده در آکادمی غزل زرگریان شامل موارد زیر است:

  •  آموزش نحوه برخورد و جذب مشتری
  • آشنایی با اصول زیبایی شناسی و شناخت آناتومی چهره هر فرد
  • آموزش هاشور ابرو با دستگاه و طرز استفاده از دستگاه تاتو
  • نحوه کار با ابزارهای قرینه‌سازی ابرو
  •  رنگ شناسی در تاتو و آشنایی با مبحث پوست‌شناسی در تاتو
  • طراحی ابرو به صورت حرفه‌ای
  •  آموزرش جدیدترین روش هاشور ابرو
  • آموزش هاشور ابرو و تمرین روی پوست مصنوعی تاتو
  •  و....

چرا آکادمی غزل زرگریان بهترین سالن برای آموزش هاشور ابرو است؟

استاد غزل زرگریان گرند مستر آموزش در اروپا، ایران و ترکیه هستند و بیش از هزاران هنرجو در ایران و خارج از کشور دارند. آکادمی غزل زرگریان با دارا بودن ویژگی‌های زیر بهترین گزینه برای آموزش هاشور محسوب می‌شود:

ارائه پک ابزار رایگان و اورجینال

این آکادمی برای رفاه حال هنرجویان، پک ابزار اورجینال را به صورت رایگان به همراه پوست مصنوعی تاتو در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین شما می‌توانید روی مدل زنده طراحی ابرو انجام داده و کسب تجربه نمایید.

پشتیبانی نامحدود

شما با شرکت در دوره‌های آموزشی آکادمی غزل زرگریان، خدمات پشتیبانی مادام‌العمر را دریافت خواهید کرد. بدین معنا که در هر زمان و حتی سال‌ها بعد از دریافت مدرک نیز می‌توانید از تجربیات، نکات و تکنیک‌های بروز استاد غزل زرگریان بهره بگیرید و همیشه آپدیت باشید.

آموزش صفر تا صد هاشور ابرو

ما در آکادمی غزل زرگریان تضمین می‌کنیم که صفر تا صد این تکنیک را به همراه ریزترین نکات و راز و رمزهای آن برای هنرجویان ارائه داده و آن‌ها را در این زمینه متخصص گردانیم.

آموزش قبل از شروع ورکشاپ

استاد غزل زرگریان با برگزاری کلاس‌های قبل از شروع ورکشاپ تا 50% مطالب را برای بازدهی بیشتر هنرجویان ارائه می‌دهند.

امکان برگزاری کارآموزی

هنرجویان می‌توانند در مرکز غزل زرگریان به صورت عملی با روش اجرای این تکنیک آشنا شده و تجربه کسب کنند.

امکان استخدام هنرجویان

مرکز غزل زرگریان امکان استخدام هنرجویان ماهر و پرتلاش را در مرکز فراهم نموده است. از این رو هنرجویان نگرانی بابت ورود به بازارکار نخواهند داشت.

هزینه آموزش هاشور ابرو چقدر است؟

شما می‌توانید بروزترین تکنیک‌ها و متدهای جهان را در این آکادمی با بهترین هزینه آموزش هاشور به نسبت کیفیت فوق العاده آن فرابگیرید.

آیا جزوه آموزش هاشور ابرو نیز ارائه می‌شود؟

بله با شرکت در دوره‌های آموزشی و ورکشاپ تخصصی در آکادمی غزل زرگریان، جزوه‌ای کامل برای هنرجویان ارائه خواهد شد.

آیا امکان تمرین عملی نیز در آکادمی غزل زرگریان وجود دارد؟

بله. هنرجو در این ورکشاپ‌ها در ابتدا نحوه اجرای خطوط ابرو روی پوست مصنوعی تاتو را آموخته و سپس زیرنظر مدرس، قادر به تمرین روی مدل زنده خواهد بود.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.